2006. november 25., szombat

Röhögőgörcs, majdnem komoly témák, rokonok, végre itthon...

2006.11.13.

fény: viszlát
pétráá
: puszi és végreitthonHUG!!!!
pétráá
: tudod...szép angyalokat....Very Happy
pétráá
: jóból is sok...tudod...
ildinko
: no, goodnight!!! Very Happy
ildinko
: az a nem normális, aki ennyit etet... én soha többé, semmi pénzért..
ildinko
: Frici más, de azok is csak macskák, nem velük van a baj, de annyi???!!!
pétráá
: hosszú volt a ma...Very Happy
pétráá
: helyes...én is lassan...már készülődöm...
ildinko
: köszönöm a szép estét! jóéjt mindenkinek! szép álmokat!!!
ildinko
: úgyhogy itthon most végre alszok...
pétráá
: jajj, az iszonyú lehetett...mert azok OLYAN macskák...de Frici más..
ildinko
: széttépett csirke a folyosón, döglött cica a medencében...
ildinko: a rengeteg macska kicsit megviselte az idegeimet, mint egy horrorfilmben...
ildinko
: no, bármennyire is szeretném, de nem birom tovább alvás nélkül...
ildinko
: igen...
pétráá
: hm..a félút...
pétráá
: igaz-e, ildinkom?
pétráá
: bocsi...de hát ritkán látott vendég a forró víz az Aban ám...
pétráá
: jól van na...tudom...
fény
: hagyjuk
pétráá
: végre, és újra végre...már kezdtünk kétségbe esni....
pétráá: Very Happy
pétráá
: sálálááá...hírek szerint van FORRÓVÍZ az A-ban... végre! Nem kell a D-ig menni!
Gica
: tényleg, hogy köszönöm? ezt meg?
Gica
: hát még én, hogy köszönöm!
pétráá
: köszönöm..... Very Happy
pétráá
: cs. ilonát szeretném mégegyszer hallani, ha lehet... Very Happy
k.r.t.
: musáj hallgatni....ennyi...
rit
: pusz Smile
pétráá
: tudom...és puszika!!! és köszike...család...Very Happy
rit
: tényleg Smilede most megyek szunya, mert dolgozó nő vagyok Smile
pétráá
: meg a wcspré... Very Happy
Gica
: mr. face, milyen dátumokkal dobálózik?
pétráá: ja, igen..pöttike...hm.... Very Happy
Mr_FaCe
: 2006 márc. 14.....ennyi
pétráá
: köszike a mát!!!!!
pétráá
: jajj, szia Guppi!!!
rit: jóéjt Guppi
ildinko
: szia!
Vemhes Guppi
: bye all
rit
: hát meg érted Smile
Főni
: Írtam ma sms-t megkaptad?
pétráá
: rita, te is visszajársz..de te májért..meg puding kockáért...
ildinko
: suszta paszta mérgezést kap? RazzVery Happy
Főni
: Hello DOKI!!!
rit
: az nem megy többet? Very Happy
pétráá
: ugyeugye...aki egyszer nálunk járt...Very Happy
ildinko
: én is csináltam ám magamnak suszta pasztát ott Very HappyVery HappyVery Happy
rit
: ismnerem élőben is a csapatot Very Happy
rit
: hallottamSmile szerintem szomszédok is Very Happy
pétráá
: ó..idösanyám...hallottad a suszta pasztát? Very Happy
ildinko
: jajj, Doki, nagyon drága vagy!!! nem is számitottam rá!!! Very Happy
rit
: láttam iwiwed Smileitt egyet láttam, meg pelikcsetiről meg bencusról is Smile
pétráá
: aszonta, igazi kalocsai ízéek Very Happy
pétráá
: hogy már norbi is rá van kattanva a suszta pasztára..volt még fagyasztva.... :d
pétráá
: na msot akkor gondol el élőben...és tudod, mi a durva?
pétráá
: jujj, rokonok...mondtam már, hogy szeresesm kis családom?! Very Happy
ildinko
: száthúztad az üzifalat, cSetém! de igy is örülök Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
rit
: beszéltem BözseTántival, karácsonykor lesz birkabőr Smile
pétráá
: láttad itt a képeim ?Very Happy
pétráá
: Dórit? Fenn van nekem viven..nanaá...
csetek
: Jippppíííííííííííííííííííííííí! Heeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy!
rit
: jó Smilemeg Dórit is Very Happy
ildinko
: Very Happy
pétráá
: igen,. Cs. Ilona..ismerem...szegény, pedig, ha tudná.... Very Happy
csetek
: Akkor most örüljön mindenki mindenkinek egyszerre!!!:-) PEACE!
pétráá
: jajj, Ritucs!! Majd megpuszikállak, jóóó?
rit: én örülök Neked SmileIldinkó, Neked is Smile
csetek
: nem tudok... majd csak dec 1.
Mr_FaCe
: CS. Ilona???
rit
: szia Pötti Smileigyekszem, igyekszem Smile
pétráá
: hiszen én igen..jössz 24én...
pétráá
: jujj, csete....
ildinko: ??? én örülök!!!Very Happy
pétráá: csetee!!!!
pétráá
: Cuuuupppp
pétráá
: Ritucs!!! édes a kiírás a neved mellett!!!!!
csetek
: látom a jó öreg Csetének már senki sem örül...
rit
: bár ha végiggondolom, magam úrnője vagyok Smile
pétráá
: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: szia Ritucs!!!!!
rit
: nem Smileahhot túl igazmondó is vagyok Smile
cs
: Aki nagyszájú, abból előbb-utóbb főnök lesz!:-)
cs
: na várj, akkor csak nem főnök vagy?
rit: ahhoz túl nagy a szám Very Happy
rit
: nem titkárnő vagyok Smile
csetek
: akkor nem vagy titkárnő, ugye?
csetek
: Értem... tehát T, mint törzshely
rit
: elég sűrűn kimegyek
rit
: törzshelyem egy iroda Smile
csetek
: tehát terepre is kimész néha?
csetek: Hümm... Tehát irodában és mégsem
rit: khm... irodában... és nem irodában Smile
csetek
: és hol dolgozol?
rit
: jó, hogy mondod, nekem is kell dolgozni mennem Smile
csetek
: holnap dolgozni kell mennem!
rit: békatalpas búvár vagyok Very Happy
csetek
: ugye nem akar senki vízbe fullasztani
ildinko: magadat csak akkor lökd, ha tudsz úszni Very Happy
ildinko
: végre Very Happycsak álmos vagyok nagyon...
csetek
: Hát mit?
Alexa
: szia, Doki!
rit
: és ha eltévesztem és nem a követ lököm be...? Smile
Mr_FaCe
: HALI!
csetek
: Lökj bele egy követ a vízbe, aztán megtudod, hogy nehéz-e
rit
: hát aztat nem tudom Smile
csetek
: Hát, hogy is győzhetnék meg bárkit is...?
rit
: hát engem már nehéz erről meggyőzni Smile
ildinko
: remélem,. te jobb főnök vagy - mondjuk, biztos vagyok benne Smile
csetek
: A manusz többet ér, hidd el...:-)
prek
: Hú VIP leszek!!?? Az tökjóóó!!Smile
ildinko
: ennyit a nagyképü jegyzőnkről... (anya főnöke)
ildinko
: majd kérdezd meg tőle, tudja-e ki a Kiss Pál - kétlem, hoyg tudná Very Happy
ildinko
: hü, a jegyzőnk is hivogatja a Katitkát, és nagyon felvág vele...
snowmen
: meg egy nagy cuppanóst
rit
: manusz nélkül nem lehetne a bruttó 350-et? Smile
ildinko
: a betegeknek jobbulást!!!
csetek
: Ja, képzeld, pénteken találkozom a Szili Katalinnal. Ő adja át az utunkat!
snowmen
: Réka kapsz majd törzshallgatói kártyát Smile
snowmen
: köszi mindenkinek...édesek voltatok
ildinko: nagyon jó volt az adás, hangosan röhögtem sokszor Very HappyVery HappyVery Happy
csetek
: :-)
ildinko
: túlreklámozod magad, Csetém, riasztasz... Very Happy
pétráá
: csete...hm...lehet, nem ezzel kén hódítani....Very Happy
prek
: Bence te gyógyulj !!!!!!!!!!!!!!!!
ildinko
: nagy befolyásoló erőm van nekem ám... ... ... Very Happy
Vemhes Guppi
: egyébként volt olyan nap, amikor nem voltam
prek
: Jók voltatok!!! De télleg!!!
Vemhes Guppi
: dícséret Ildinkónak Razz
csetek
: Semmi gond, ha nem kell senkinek egy bruttó 350 ezres manusz...
ildinko: az én hatásomra csatlakozot... khmmm...
ildinko
: oké Smile
pétráá
: mármint hogy láttam...no, majd megbeszéljük.
pétráá: asszem..
pétráá
: az a film nekem megvan..
pétráá: ildinko...
ildinko: és kómába kerül...
csetek
: Végül is vannak okos nők is...:-)
ildinko
: de meghal a filmben... felökleli a bika...
snowmen
: köszi totya komolyan mondtad
totya: a bikaviadalon
totya: jo müsor,durva a hangulat...
ildinko: többek között... érdekes film, nem nagyon tudom, mit gondoljak róla...
Vemhes Guppi
: a bika is megeheti a torreádor heréit
ildinko: Almodóvár: Mindent anyámról - abban torreádornő szerepel...
Vemhes Guppi
: vagy fordítva Smile
totya
: egészségére
prek: Tök mind1 mit lengecc elötte!
prek
: a bika 1ébként is színvak!!
Vemhes Guppi
: a grillparty utána
Vemhes Guppi
: a bikaviadalban egy jó van
totya
: baby gabi
totya: ad studio
Vemhes Guppi
: vagy rohammal bevesszük a PER épületét
Vemhes Guppi
: szlávokat most!!!
totya: nagyon kell karel!!
pétráá: köszi....pétráá pirul... Very Happy
Vemhes Guppi
: elbűvölő kislányok a műsorvezetők Razz
ritucs
: jajdeelisolvadtamitt Smile
prek
: 1ébként előbb írtam ki mint te mondtad!! Csak h ne nézz hülyének!!Smile
pétráá
: KG majd a szláv adásban...
prek
: Most kaptam csak apukámtól!! DE el fogom!!
ildinko: úgy tünik, sajnos Sad
Vemhes Guppi
: és én lekéstem???
ildinko
: jók a képek Very Happy
zsöteam
: már kérte ivánnné...sajnos...Sad
pétráá
: KÉPEK!!! A galériában...!!!
Vemhes Guppi: Karel Gottot játszottatok már???
snowmen
: Réka olvastad?
pétráá
: ritucs...örülök!! Very Happyés tudom..
ildinko: te már igy sem vagy buta, úh ezt elszúrtad Very HappyRazz
ildinko
: ösztöndijból utóbbi időben mindig Coelho-t vettem Very Happy
Vemhes Guppi
: ne vbeszéljetek okos dolgokról Razz
Vemhes Guppi
: Buta akarok maradniiiii
ritucs
: Nekem is tetszett a 11 perc SmileMeg a Veronika meg akar halni.
Gica
: pétráá... sztem is Very Happy
Vemhes Guppi
: csókolom Ildinkó néni Razz
ildinko
: helló Guppi! Hazajöttem a macskahorrorból...
ildinko: Tizenegy perc!!! az is jó nagyon!!!
Vemhes Guppi
: TZsFC Online
ildinko
: hogy tudod Very Happy
ildinko
: tudom... Very Happy
prek
: Alkimista!!
ildinko
: én is nagyon szeretem Coelho-t!!!
csetek
: Aegyptus latinul, a hangzókat már magyarázd el Te Petra!
csetek
: gipsy=egyiptomi
zsöteam: tudjuk..
pétráá
: vigyázok, ildinko...de a család...
Pécsi Egyetemi Rádió
: 22.00 Blues on air!
csetek
: Ezért is hívják őket gipsyknek!
csetek
: Keresztény zarándokoknak tartották őket
csetek: A cigányok Észak-Afrikán keresztül jöttek!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: álmocc, csete...azt már csak egyvalaki..
ildinko: jajj, ez a müsor nagyon veszélyes rád nézve, pétráám!!! Very Happy
ildinko
: az a baj, hogy nevetünk rajta, pedig télleg volt már, h majdnem megfulladt...
pecás: "tolmács" hát itt vagy te tolmácsnak...nagy MAGYAR-MAGYAR tolmács
csetek
: ilyenkor meg kell dörzsűűni a mellyét, aztán majd abbahagyja!
totya
: jééézusom!!
totya: okos...akkor hogy flamenkozik...
ildinko
: jajj, neee... valami ellenszer kéne neki, amit be lehet ilyenkor adni...
prek
: Petra nem fáj még a hasad???

Illusztráció: pétráá és a röhögő görcs...
tényleg nem vicces...

ildinko: és az nem vicces, én már csak tudom, láttam párszor...
pétráá
: basszus...ez a köcsög röhögőgörcs...nagyon szar...ű
ildinko
: ne csináljátok, mert nagyon félelmetes, ha tényleg röhögőgörcsöt kap...
csetek
: Ilyenkor meg szokott ám halni!
prek
: lett elött "meg" van!!!
csetek
: Vigyázzatok, mert mindjárt meghal a röhögésben!
Alexa
: levegőt vegyél Petra!!!!!!!!!!
Alexa
: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
prek
: De Bence legalább lett, mmint a vizsgád!!!
csetek
: Mennyi a gólyabálunkra egy jegy?
snowmen
: takaríts...
pecás: "Snowman" nálunk csak olyan WC van ahol állva lehet pisálni, mit tegyek?
tolmács: pecás, kéne neked egy magyar-magyar tolmács, mert nem értünk.,..
snowmen
: túlélem, bár ez a gimnasztika akasztott ki
Alexa
: az egyik kedvenc számomVery HappyVery Happy a szobatársaim menekülnekRazz
totya
: 1,2,3,4
totya
: Smile
totya
: szegény hoember!!
Alexa
: ollókezű Edward volt a kíséret?
etele
: a bencét kérdezzétek meg a vérhólyagról Smile
ritucs
: akkor itt puszikállom összemegvissza Smile
totya
: Very Happy
totya
: iván néni tudja?
Alexa
: totya, az az...
totya
: éa a vérholyag sulyos??
csetek
: Most nem kívánok telefonálni...
prek
: 1ébként is még mindig utálom!!! És még naon sok kell h szeressem!!!Naon!
csetek
: Elintézném az öregasszonynak a szigorított fegyházat
pecás
: tolmács én tényleg adnék neki munkát (jó nehezet a bányában) Jöhecc te is!
zsöteam
: ritucs, a stáb 2/3a lesz ott...a legpuszilgatnivalóbb sajna nem...Sad
snowmen
: nagyon helyes Smile
prek
: A pöcsfej? Nem szívok vele 1levegőt!! Mér???
ritucs: oké Smilevárom a stábot ;-)
tolmács
: Pecás, ez neked szólt!
snowmen
: A Peti nem hallgatja veled??? Smile
tolmács
: anyádnak adjál munkát!
Alexa
: kösziiiiiiiiSmile
snowmen
: Jólvan na tudod, hogy csak poén volt Smile:*
prek
: Nem mondod Bence, azér ennyire nem vok szőke!!!!!!!!!!!!Kössz, ez jól esett!
pétráá
: rendben, Alexa...rajta vagyunk az ügyön!!!
zsöteam
: ritucs, csökkentett módban, de megyünk jövő csüt.
Alexa
: holnap este tessék szorítani...zhSad
Pecás
: Jó volt a tolmács, munkát adnék neki
Gica
: cupp
rita
: ez olyanépítőtáboros Very HappyVery HappyVery Happy
snowmen
: Rékám drága ez volt a poén
snowmen
: Smile
pétráá
: szia! Very Happy
totya
: Razz
Alexa
: sziasztok
totya: nagy zene lenne ha hagynák...
etele
: annak nagyon örülnék Smile
prek
: Na jó de a "fordításban" nem szerepelt!!
prek
: Mit keres itt Ronaldino??Smile
totya
: Smile

Nincsenek megjegyzések: