2006. november 26., vasárnap

Ildinkó aggódik, de feleslegesen; amúgy testvérek közt vagyunk...


Merthogy testvérek között vagyunk... :D
(kb.1988 körül, Paks, Pötra, Sztyópika és Cilu)

2006.11.24.

pétráá: remélem, már alszanak...és sikeres volt Attilával a séta... Very Happy
pétráá
: szia tesóm! Very HappyNeked is jó éjt, a törpicsekeket pedig puszild meg helyettem is!!

E: banye, szabadba akarok menni
Pécsi Egyetemi Rádió
: Very Happy
pétráá
: No, télleg jó éjt, réjnbós lesz, már tuti....
pétráá
: meg kukákat sem... Very Happymilyen mérges voltál... Very Happy
ildinko: na igen, akkora virágokat sztem senki mástól nem kapunk már soha Very HappyVery HappyVery Happy
Very Happy
ildinko
: jóéjszakát mindenkinek! szép álmokat drága Fény! Very Happy
pétráá
: jóvanna, csak beugrott a kép... Very Happy


Majzika. Aki virágokat mozgatott értünk!


Very Happy
pétráá
: meg amikor a majziék felhozták az összes dézsás virágot a földszintről Very Happy
Very Happy
ildinko
: te már írni sem tudsz, na menjünk aludni!

pétráá: ildinko pedig átalduta az egészet... Very Happy
pétráá
: proci busz, azaz.... Very Happymag ugye előtte alkalommal kisnagynorbi pálinkája...:d
Pécsi Egyetemi Rádió
: porcelánkamion
ildinko
: porcelánbusz? Very Happy
ildinko
: igen... jajj, nehéz itthagyni ezt a műsort... de aludni kéne...
pétráá
: erről Molnár kollegina is tudna mesélni.... Very Happy
pétráá
: naja.... Very Happytudod, a közös élmények erősítik a barátságot... Smile
ildinko
: igen, ez tuti... mint a mostani hétvége Very Happy
pétráá
: azért mindennek ellenére jó volt....emlék... Very Happy
ildinko
: jajj, ne is mondd... különben sem emlékszem... Very Happy
pétráá
: ildinko..emlkészel a közösre? Very Happy
ildinko
: szintén... aztán usgyi Very Happy
pétráá
: spegetti ház és balkán..jé, hanp lesznek otthon....de én meg itt Very Happy
pétráá: én ismegyek aludni, csak még ezt a számot... Very HappyBlokk nosztalgia... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: így van
ildinko
: ma eltekintek a rekorddöntögetéstől, van még rá más nap bőven... Very Happy
ildinko
: és még ráadásul én most megyek aludni
pétráá
: de hallom, még élsz...Remélem, fel tudod dolgozni... Very Happy
pétráá
: de azért kicsit kezdtem aggódni, hogy kómába estél.. Very Happy
pétráá
: tudom... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: sokkot kaptam
ildinko
: hihetetlen hatással van rám ez a szám még mindig... pedig...
pétráá
: ildinkó, te pedig szedd össze magad a nagy lebbenésben Very Happy
ildinko
: jóéjt!
pétráá
: Neked is! Very Happy
Csiga
: na joccakát nektek
ildinko
: jajjnekem...
pétráá: a képzelet Very Happy
Csiga
: ez meg mi volt hihihi
Pécsi Egyetemi Rádió
: bizony ám
pétráá
: bezony ám Very Happy
ildinko
: a többit meg odaképzeljük ;)
Csiga
: nincs mese, itt ha akarok sem tudok..marad a finom modor Very Happy
ildinko
: majd csinálok esettanulmányt saját magamból... de asszem van más is errefelé...
pétráá
: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: ildinko, tényleg inkább a nárcizmusból írj szakdogát. alanyt sem kell keresned
ildinko
: tessék szépen beszélni, kutyafülit macskafarkát nekije!!! Very Happy
pétráá
: hihi Very Happy
Csiga
: hopsz asszem lemoderált az oldal az a elött volt egy csúnya szó Very Happy
Csiga
: én is hallgatná ha mindig emekkora a zenék lennének Very Happy
ildinko: Hallgató, no...
ildinko
: A Hallgtó! Very Happy
ildinko: éljek én! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: ildniko...a precíz Very Happy
Csiga
: cska így tovább
ildinko
: amúgy kb 11 óta hallgatom a rédiót, csak közben gépet cseréltem...
ildinko
: Very Happy
pétráá
: afrikai vagy európai? Very Happy
ildinko
: ja, a töketlen fecske Very Happy
ildinko: kicsit féltem, hogy büntiben vagyunk, de megnyugodtam... Very Happy
pétráá
: remélem, beugrott a másik emlegett rész is a filmből.... Very Happy
Csiga
: huh ez mekkora szám!!!
ildinko
: köszönöm!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: csak utána nem no kell, hanem nu, majd pedig az ekieki, ekieki, nopáng Very Happy
pétráá
: ildinko, gyalog galoppos volt eza ni Very Happy
pétráá
: Very Happy
Csiga: szeretek kopogtatni Smile
Csiga
: majd szojjál Dr ha kell segítség
Csiga
: de ..hát... a cél érdekében mindent
Csiga
: ez a véleménykutatás ez jó dolog.csak félő hogy nem beszélhetek utána csúnyán Sad
ildinko
: no
ildinko
: fizikai, ni
ildinko
: komolyan fozokai elvonási tüneteim vannak, ha nem tudom hallgatni a rédiót...
ildinko
: de már komolyan aggódok magam miatt... ... ...
ildinko: Very Happyigyekszem, igyekszem...
pétráá: Very Happy
pétráá
: mi szorítunk......HAJRÁ!!!!
Csiga
: hajrá ildinko!!!
pétráá
: ildinko..hajrááááabba ne hagyd!!!!
pétráá
: azt hiszem, praktikus lenne... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: tibeti?
Pécsi Egyetemi Rádió
: kell lámpa?
pétráá
: nem kell megijedni... Very Happyelmúlik...vagy marad a járókeret Very Happy
pétráá
: huh hát Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: huh
pétráá
: az
Pécsi Egyetemi Rádió
: az
pétráá
: de hát tudom,a félrelépés fájdalmas dolog.... Very Happy
pétráá
: ennyi együttérzés...tiszta empátia...
Pécsi Egyetemi Rádió
: c c c
pétráá
: hát a helyén szerencsére, csak fájdogál...
Pécsi Egyetemi Rádió
: kedves hang
Pécsi Egyetemi Rádió
: hoogy van a bokád?
Pécsi Egyetemi Rádió
: Smile
Pécsi Egyetemi Rádió
: on
Pécsi Egyetemi Rádió
: ja
pétráá
: ja Very HappyON
ildinko
: ON? Very Happy
pétráá
: hát igen, ez egy ilyen hely. fúúdejó...norah jones...
ildinko
: izé, az orvos... a kutya fülit, hogy itt minden mást jelent, mit ami... Very Happy
ildinko
: meg is lepődne a doki, ha épnek találná... Very Happy

ildinko
: ja, tényleg... hisz a rossz kezem miatt megyek...
pétráá
: hát neked nem ép a kezed, nekem nem a lábom... Very Happyszóval majd csak épláb mész.
ildinko
: kergülünk majd, de szerda reggel vizsgálatra kell mennem... minimum épkézláb...
pétráá
: nehogy otthon merj nekem maradni! kergülni szeretenék Very Happy
pétráá
: jajj, én úúgy örülök, hogy itt volt a tesóm Very Happycsak a bokám ne fájna... Sad
ildinko
: a végén itthon maradok, mert nem tudok dönteni...
pétráá
: hááát...nehéz, én nem merem felvállani a döntés súlyát! Very Happy
ildinko
: Jajj, bár tudnék dönteni... Very Happy
ildinko
: hallgatni... pedig mennék már hétfőn is akár, de lehet, hogy kedd lesz belőle...
ildinko
: tudod, a nagy dilemma, hogy ha hétfőn megyek, akkor nem tudok Blues on Airt
ildinko
: jajj, nem tudom!
pétráá
: ildinko, kedden jössz le?
ildinko
: ildiko.mancs@vipmail.hu
ildinko
: igen, az is eszembe jutott, de a windows mess oké Very Happy
Future
: webmessenger.msn.com
ildinko
: no, akkor most megpróbálom megjavítani... Very Happy
ildinko
: most kellett újratelepítenem a gépemet, és nem tökéletes még...
ildinko: épp valamiért nem működik...
Future
: msn-ed van?
Future: Smile
ildinko
: uhh, ez így nem hangzik szépen, de a végeredmény... nekem nagyon tetszik...
ildinko
: szépek Very Happy(pirul...) szalagokat csavarok fel a gömbökre...
Future
: oh és milyenek?
ildinko
: de jelen pillanatban karácsonyi díszeket csinálok Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: pszichológus vagyok (egy szakdolgozat híján...) Very Happy
Future
: mármint tanulás munka ha jól látom...
Future
: Megszabad kérdezni hogy mit csinálsz?
Future: Very Happy
ildinko
: rágni kell a Fény fülét... egy idő után hatásos Very Happy
ildinko
: és utána még tanítanom kellett, meg önismereti csoportot tartani...
Future
: csak még mindig nem vagyunk kirakva a műsorrendbe Sad
ildinko
: igen, nagyon jó volt! kicsit nehezen tértem magamhoz tegnap Very Happy
Future
: igyekeztünk Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: mármint offolt a tesóm is. alduni nem alszik, sétálatja fia őt Very Happy
pétráá
: ildinkóm...szegénykém, ha tudná, hogy van ellentábor... Very Happy
pétráá
: és a tesóm is...családi vonás, vagy csak azt hiszi, itt ez a menő, ahoyg mondtad
pétráá
: no, én most a váltpzatosség kedvéért szundizom egy picit Very Happy
ildinko
: mint mindig...
pétráá
: OFF - ennyi Very Happy
ildinko
: OFF Very Happy
ildinko
: na, erre mit lehet írni??? Very Happy
Future
: nah miujs?
Future
: hejhó ildinko
ildinko
: Szia! Very Happy
Future
: Szép jó napot Pintér GY. Botond alias Future megérkezett
pétráá
: 100 !!!!!!!!!! BIRKABUNDAAAAAAA! Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: ildinko, itt is, hogy értsd: REMÉLT! Very HappyVery Happyhúúú...most dög voltam Very HappyRazz
pétráá
: ildinko, én saját magamtól vagyok elájulva Very Happynem tudom, melyik a rosszabb... Very Happy
ildinko
: el vagyok ájulva a saját műveimtől... Very Happytényleg szépek...
pétráá
: ildinko, tudom...bizti naon szépek a díszek!! Very Happy
pétráá
: "Vesszen az ész!" Very Happy
pétráá
: aztán nehogy te dőlj ki hamarabb, mint a fiad Very Happy
pétráá
: jajj, télleg...modnom, kicsit még rotty vagyok, a mél be sem ugrott... Very Happy
pétráá
: cuppanóst neki tőlem! Very Happy
boti: Csillanak megmondom, de dobj azert neki egy mailt
boti
: kulonben megint nem lehet lefektetni
boti: na megyek gyereket setaltatni, mert le kell farasztani
ildinko
: Vesszen az ész! Very Happy
fény: üdv mr mad
pétráá
: a kerge metaforrás... lehet, csapágyas a szerkezet.... Very Happy
pétráá
: ezt a hihetetlen megállapítás az előbb tört elő belőlem Very Happy
pétráá
: "midneből is megárt a jó a sok" Very Happy
ildinko
: no meg te is!!!! Very Happy
ildinko
: birkabunda!!!!! Very Happy
pétráá
: ildinko....hallgathatsz... Very Happy
ildinko
: kergeség...
pétráá
: Very Happy
ildinko: Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: huh
Pécsi Egyetemi Rádió: én sem
fény
: persze hogy nem
pétráá
: én ezt most nem értem...nagyon nem....
pétráá
: mert?
ildinko
: ??????????????????
fény
: te meg írjá meg a tetves msn-en
fény: csajok nem is sejtitek ezzel a mai üzifalazással mennyire kibasztatok velem
pétráá
: tesóm, nem tudom felhívni Csillát, merugye... Very Happymondd meg neki, hogy HBD!!!!
pétráá
: ildinko megállapította, hogy a rádió körül lebeg ez a fény dolog! Very Happy
fény
: 20.00
fény
: baszdmeg
pétráá
: a FÉNY, a HANG és a HALLGATÓ
ildinko
: Very Happy
pétráá
: tesóm, ha tudnád, mit írsz.... Very Happy
boti
: es lon FENY
boti
: klucsity lampocsku
boti: ma harom utqan par perccel szabadultam
boti
: otthon vagyok
pétráá: tesóm, meddig dógzó? vagy otthon vagy már?
pétráá
: jajj, ildinko.... Very Happy
pétráá
: Very Happy
ildinko: és egyen MOST mindenki velünk!!!
pétráá
: jó ez az internet...virtuális együttcsócsa...tesóm, ugyan, te is egyél már vmit!
ildinko
: így van, a kutya vijnné
pétráá
: ildikonak nagyon kéne a FÉNY, mert nem lát... Very Happy
ildinko
: no, Fény, látod: nem csak nekünk hiányzik a kacsintós és pirulós szmájli!!!! Very Happy
pétráá
: Razz
pétráá
: ami a legnagyobb gond, hogy NINCSEN priulós emotikon...
pétráá
: hogy tetszik a honlap?
boti: smajlitaszt Sad
boti
: ;-)
pétráá
: Very Happy
boti: ;)
boti: :-)
pétráá
: de ha akarod, elkülöm mélben is. Láttad a képeket?
boti
: Smile))
boti
: vagy pasi helyett a mai volagban mar csajszi is lehet, ki tudja .... Smile
pétráá
: de a műsorok is.... Very Happy
pétráá
: a pasi is, többek között Very Happy
pétráá
: tesóm, fenn van a honlapon
boti
: elso korvben a pasi jon
boti
: az raer kesobb is
boti
: nem a terhessegre gondoltam
boti
: hogy mikor vagy adasban
boti
: hugi megirhatnad melben
pétráá
: még nem vagyok terhes, nyugi Very Happy
boti: es az unikum utani kovetkezmeny?
pétráá: meséltem is... Very Happy
pétráá
: volt Very Happy
boti
: aztan a golyabal elott volt valami unikum?
boti
: az jo
pétráá
: tesóm, nézzed mega képeket! Very Happy
pétráá
: a teló meg megúszott. most drukkolok, hogy legalább a simem éljen...
ildinko: néha én sem tudom követni magunkat Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: beleöntöttek a táskámba vbk-t, vki állatm.
pétráá
: a gólyabál...
pétráá
: ildinkó-pétráá blog Very Happy
boti
: mi lett a teloddal hugi?
pétráá
: mondtam tennap, tesóm!! Very Happy
pétráá
: ennyi Very Happy
boti
: gyozzem az archivumot kovetni
boti
: masfel ora es fullos az uzenofal
boti
: petraradio
ildinko
: minden megbocsátva, hogy ennyire jó hirekkel tértél vissza!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: no, ildinkó, szkájp!!! Very Happy
pétráá
: jajj, tesóm, annyira de annyira jó volt, hogy voltál te is tennap!!!!!!
pétráá
: ami egy órája volt, asszem... Very Happy
pétráá
: emlegettünk, mikor felkeltünk Very Happy
ildinko
: Very Happyjajj, hiányoztál nagyon! kezeltetnem kéne a rédió, pétráá és netfüggőségemet
pétráá
: főleg TE nem, teee...birkabunda HALLGATÓ! Very Happy
pétráá
: NEM!!! ilyet nem érdemel meg senki sem!!!!!!
pétráá
: biztos őket is megvakította a fény Very Happy
ildinko
: oké, egyébként meg megérdemeltem, csak visszakaptam... Very Happy
pétráá: te,a családom komolyan odavan a rédióért.... Very Happyde komoly!!!! Very Happy
pétráá
: aztán szkájp, jó? szóban az igazi.
pétráá
: pill, hajszárítás, testápoló...
pétráá: komolyan sajnálom, mert tudom, mit éltél át...
ildinko: szkájp, gmail?
pétráá
: nemnem...
pétráá
: NE HARAGUDJ!!! tesóm nem olvassa Very Happy
ildinko
: na igen, visszakaptam, mikor én tűntem el??? hát, nem jó érzés... Very Happy
ildinko
: Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happybirkabunda!!! Very Happy
pétráá
: most ez kicsit olyan volt, mint anno balcsi után én érted,...
pétráá
: BOCSÁNAT!
pétráá
: Sad
pétráá
: elhiszem
pétráá
: egyébként meg jó helyen voltam Very Happy
ildinko
: de örülök, hogy végre megvagy!!! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: komolyan iszonyúan aggódtam!!!
pétráá
: jajj, ildinko.... Very Happy
pétráá
: tesóm, látom, a család meggyőzött, hogy már ŐK is... Very Happy
pétráá
: kicsit meg vagyok még rogyva
pétráá
: jajj, anynira ssajnálom
ildinko
: te, ha tudnád, mennyire aggódtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ennyi...
pétráá
: de D26.... Very Happy
pétráá: meghalt a telóm, kiment a bokám, és leöntöttek borral...
pétráá
: húbasszus...
pétráá
: szia ildinko...
pétráá
: szia TESÓM!!!!!
ildinko: Very Happyveszélyben vagy!!!
boti: Vigyazni, mert egy ujabb torzshallgatojelolt megjelent a familybol!!!!
ildinko: újratelepítettem a gépemet!!! Very Happyügyes vagyok... ( távsegítség)
ildinko
: összetévesztették egy kerge kecskével... vagy mi... HOL VAN???
ildinko: pétráát megették a kannibálok...
baaaaaaaaaaa
: hajrááá reKTÍÍÍV interKTÍÍÍV
ildinko
: de hol van pétráá??? ő még hiányzik...
ildinko
: iszonyúan hiányzott...
ildinko
: már én is aggódok magamért - tegnap este megőrültem a rédió nélkül... Sad

Nincsenek megjegyzések: