2006. november 25., szombat

a HUG hatalma pétráá: te, hallod....Very Happy remélem, másnak is olyan jó lesz, amit csinálunk, mint nekünk..

2006. 10. 26.

pétráá: ildinkom, gondolom majd bővül...csak jó munkához idő kellVery Happy
ildinko
: erre nincs emotikon? fájó-boldog emotikon?
ildinko: ildinko fájón boldog...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: most hallom...jajj....
pétráá: jajj, ildinko.
pétráá: ildinkonak igaza van....
ildinko
: köszönöm!!! (pirul nagyon...)
ildinko: jajj, doki, jajj... jajj... jajj... jajj...
ildinko: ezt más nem érti... majd elmagyarázza egyszer...
Pécsi Egyetemi Rádió
: az nem ugyanaz már....
ildinko: ha szükség van rá: üvegfal! Smilemert átengedi a Fényt Very Happy
ildinko
: ügyes legyél holnap, pétráám!!! Smile
pétráá: Sadi
ldinko
: jó lett a szignál Smile
pétráá
: A 7:20as 27essel kell elmennem, szal tessék sajnálni!
pétráá: Na én érzékeny búcsú mindenkitől, mert hnap csiniszerkó és mosoly....
pétráá: szórakozz majd anyáddal is... Very Happy
ildinko
: úúúú, ez nagyon kééész Very Happy
pétráá
: Endre apukája... Very HappyEz mekkora volt! Very Happy
pétráá: A Fény meg ott. Ez nem überelhető Very Happy
ZMT: Pécsi Egyetemi Rádió_ szerva itt
pétráá: lol
pétráá
: nem tud mást tenni, nem ő a favorit Very Happy
ildinko
: ez... majd megszokja...
pétráá
: szokja meg, ez vanVery Happy
pétráá
: Mert a tyúkudvar legszebb tyúkja nem tart rá igényt. Very HappyEz fáj neki Very HappyMondtam,
pétráá: Te nem estél ki. Csak én...
Petyinger: aazaz
ZMT
: nagyon nagggyyyyyy
ildinko: összetörnék nagyon Sad
ildinko
: én nem szeretnék kiesni
ildinko: Sadez nem szép a Csetétől... remélem, még te is és én is a pixisben vagyunk...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: amúgyis kiestem a pixisből nála, így nincsen ölelés.
pétráá: üzeni a Csete: megtörtént, ne halmozzuk az élvezeteket, és én már
Pécsi Egyetemi Rádió: fény
pétráá: Very Happy
pétráá
: ja, és a HUG mellett köszönöm a verbális pofont is...nagyon kellett...
ildinko: akkor kérd meg a Csetét, hogy a nevemben öleljen át téged
pétráá: Átadtam neki, ildinkom! Very Happy
pétráá
: Szia Fény! Very Happy
pétráá
: jajj, itt a CSETE!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: de nemvan.
pétráá: ha most ugye lenne pirulós ikon, akkor....
pétráá: akkor is... Very Happy
pétráá
: jaa...Very Happy
ildinko: 10 perc már rég letelt...
pétráá
: eza legnagyobb HUG Very Happy
doki
: 10perc
ildinko: big-big HUG neked, drága virtuális szobatárs!!!
pétráá: ildinkom..azéert egy HUG most nagyon kéne...jóó???
pétráá: a szobánk is, veled együtt a krt Very Happy
ildinko
: akkor maradok még törzshallgatni Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: látod?
pétráá: LESZ !Ildinko, LESZ!!! Very Happy
pétráá
: tudom... Very Happy
ildinko
: de te jó páciens vagy, már "ráneveltelek" az analizálódásra Very Happy
pétráá
: bár ekkora hüttülüt, mint én, nehéz lesz találni.... Very Happy
ildinko
: hát, csak ha jó pácienst hozol... Very Happy
pétráá
: vihetek magammal még egy embert?
pétráá
: igyekszem elég jó paciens lenni, ildinkom... Very Happy
ildinko
: ott vagy pl te, mint elég "bolond" Very HappyRazz
pétráá
: ildinkom, pl. én.. Very Happy
ildinko
: pétráám, nem aggódok, marad "páciens" bőven... Very Happy
Mary
: köszönöm Csucsu és Pepe Smile
pétráá
: vigyázz ildinko! Very Happyde lehet, pénzt szedek érte, és akkor gazdag leszek... Very HappyVery Happy
pétráá
: aza legjobb, hogy már párkapcsolati terapeuta is vagyok...
pétráá: jajj, úgy örülök, hogy megjártad az utad!!! jajj, nagyon....
pétráá: és én is nagyon megkönnyebbültem most...nem fáj a nyakam...
pétráá
: de kellett hozzá a Fény is... Very Happy
pétráá
: és egyébként meg ildinkom szívesen, hiszen BARÁTOM vagy...úgy igaziból...
pétráá: tudod, nincsenek véletlenek az élteben...
ildinko: ha te, meg a rédió nem lenne, akkor ezt most nem tudom megtenni... Smile
ildinko
: köszönöm Pétráám!!!
pétráá: welcomehug Very Happy
pétráá
: Jajj, de örülök, hogy megint ITT vagy úgy igazán!! Hogy visszajöttél!!!
pétráá: De te ezt tudod...Very Happy
pétráá
: tudod, ne szomorkodj, hogy elmúlt, hanem örülj, hogy megtörtént.
pétráá
: Tudod, ez nagyon ritka...
ildinko: nagyon nagy megkönnyebbülés... főleg így, teljes egyetértésben szakítani...
pétráá
: És döbbenet, hogy mennyire együtt rezgek veled.....
pétráá: örülök, hogy újra ITT vagy....
pétráá
: De meg kellett tenned. Jobb, mint örlődni még benne...
pétráá
: Én pedig itt vagyok. És ha most itt lennél, nagyon megölelnélek...tudod...
pétráá: látod, értékeled a megnyugvást.
ildinko: nem jó érzés... Crying
ildinko
: egy nagyon jószívű, megértő pasit dobtam el magamtól Sad
ildinko
: könnyebb volt, mint gondoltam...
ildinko
: túl vagyok rajta... Sad
pétráá
: tudom.... lol
ildinko
: köszönöm, pétráám... jó, hogy vagy Smile
pétráá
: Very Happy
pétráá
: És itt vok...itt, a fényben.
pétráá: akkor te vártál vissza, most rajtam a sor.
pétráá: ildinko....tudom....nekem is volt egy meredek utam, kb 1,5 hónapja...
ildinko
: túl kell esni ezen is, sajnos SadCrying
pétráá: No, HUG, és járd meg az utad...És aztán várlak...sietek vissza!!!
ildinko: köszönöm pétráám! nagyon nagy szükségem van most rá... félek...
pétráá: tudod, mit mondtam a félelemről...hogy kell...hogy utána értékeld a megnyugvást. pétráá: Hát szóval HUG!!! BIGBIG HUG!!!
ildinko: Very Happy
pétráá
: ildinko! ERŐT a mához....tedd, amit tenned kell!!!!....jujj...
pétráá
: Egyénként meg színes...sárga póló, és a zöld pulcsim...Very Happy pétráásan, csakis így!
pétráá: naja, de még van nyoma. És a lényeg, hogy made by ildinko Very Happy
ildinko
: az a baj vele, hogy lejön róla a minta... Sad
ildinko
: na, ilyen korán reggel erre nem gondoltam... Very Happy
ildinko
: jajj Very Happy
ildinko
: gondolom ruha, pétráám, és esetleg valami nagyon színes...
pétráá
: A te zoknid. Amit csináltál. Very HappySzeressem ám!!!
pétráá
: Tudod, mi van rajtam?
pétráá: mi is álmos...éljen az alkalmazkodás a szobában.... Sad
ildinko
: befejeztem... de még álmos... remélem, meg is tudom tartni az órát rendesen Very Happy
ildinko
: Jóreggelt! Very Happy
pétráá
: A gyönyörű tiszta tányérnak meg nagyon szép éjszakája volt kis társai között. Very Happy
pétráá
: ildinkóm, remélem, befejezted az óravázlatot.
pétráá: Jó reggelt! Very Happyés goodmorninghug.

Nincsenek megjegyzések: