2006. november 25., szombat

Ildinko is fodrászolódik, valamint megegyezünk abban, hogy mindörökkép OFF... :D

2006.11.16.


pétráá: ja, HUG! Very Happy
pétráá
: tudom...KÖSZÖNÖM, ildinko!!! (is... Smile)
ildinko
: no viszlát mára! jók legyetek! Very Happypuszi
ildinko
: pétráám! FAL, ZEN, HUG!
ildinko
: no, ha nincs zene, könnyebben indulok el itthonról...
Pécsi Egyetemi Rádió
: adásszünet
Pécsi Egyetemi Rádió: sztre kályha c. oscar gyanús filmjének narrációjának felvétele a stúdióban
pétráá
: és szoríts azért..bár a falam erős, és csak 2 nap....! Smile
pétráá
: No, jó utat, jó órát, és vasárnap talizunk! BIRAKBUNDA! Very Happy
pétráá
: így van...ennyi Very Happymeg most úgysem leszünk hétfő estig.Very Happy
ildinko
: de tudják: velünk a Fény! Very Happy(veled mindenképp Smile)
ildinko: látni... csak szóljanak ránk Very HappyRazz
ildinko
: ha az ellentébornak nagyon nem tetszik, be tudjuk fejezni, ahogy tegnap is lehet
pétráá
: de a Fény a mi oldalunkon áll! Very Happy
pétráá
: az ellentábor csatazaja már hallik...Razz
ildinko
: bizony! Very HappyRazz
pétráá
: no, ma, híven régi önmagunkhoz, sikerült szétoffolni a falat...Very Happy
pétráá
: sztem jók a képek, ami meg hiányzik azt a vizualitásom pótolja... :d
ildinko: köszönöm... pedig mostanában nem is tudok szép képeket csinálni Very Happy
claudy
: páspás
claudy
: köszi, h ittlehettem Smile
claudy
: én mentem, majd még talán visszajövök
pétráá
: és éhes leszek tőle, ami nem tesz jót nekem... Smileügyes vagy!!!
pétráá
: hm..ildinko...kuksiztam blogod...hm... Very Happytovábbra is tetszik....
pétráá
: én csak az utolsó percekre estem be, de télleg nagyon jó volt! Very Happyköszi claudy: nekem is teccett, már amennyit hallottam Very Happy
ildinko
: köszi! jó volt a műsor nagyon! Very Happy
pétráá
: helyből Very Happy
Whisper
: pétráá te honnan?
Whisper
: ha erre gondolsz
Whisper
: én nem voltam koleszos
Whisper: kicsit lemaradtam(Balázs)
claudy
: de azt hittem,h most is az még Smile
claudy
: jah, én a Balázsra gondoltam, hogy ő volt koleszos
pétráá
: sőt, most is megtettem a közösségi portálon Very Happy
pétráá
: szoktam... Very Happy
Whisper
: A Balázs ír az én nevem alatt (Zsolti)
Whisper: ajánld másoknak is
Whisper
: köszönjük kedves pétráá
claudy
: na most whisper te ki vagy? balázs vagy más? Smile
pétráá
: jó ez a műsor! (is Very Happy)
Whisper
: koleszos??vagyok?
Whisper
: köszönöm drága
claudy
: igazad van! Smile
ildinko
: jó! Very Happy
pétráá
: ildinko, msn? jó már?
ildinko: hát még a zenék!!! Very Happy
ildinko
: kár, hogy nem maradsz, nagyon jó a műsor...
pétráá
: no, most ellépek a fénymásolatokért...úúbasszus.. a tudomány súlya...
ildinko
: jajj, végre jazz a rédióban Very Happy
pétráá
: no, itt a vendégVery Happy te eriggy főzni/enni! Very Happy
pétráá
: hát ja...főleg, hogy már volt durva élményem....Sad félek mindig...
ildinko
: no, au jó, egyedül nem jó későn utazni...
pétráá
: az inzultáló homelessek között..mert jön ismerős is.
pétráá: este, csak...de legalább nem kell egyedül várnom egyedül...
pétráá
: it's time to travel, it's time to go...
ildinko
: legalább ebben világrekord - az is valami... Very HappyRazz
ildinko
: a fejem a nyakamon, az meg a helyén...
pétráá
: ildinko, üzifaloffolásból sztem világrekorderek vagyunk... Very Happy
pétráá
: a füled attól még meglehet, ha a fejed vágják le... Razz
pétráá
: kép? vagy várjak vele vasánapig....
ildinko: a fülem is megvan...Very Happy
ildinko
: mi baj lenne???
pétráá
: de szerencsére élel... Very Happy
pétráá
: jujj, már aszittem, nagy a baj...
ildinko
: lebbenős, rövid hajam lett Smilemost még szép... Very Happyrövid ideig...
ildinko
: bizonyám! olyannyira lehet szeretni, hogy az ember ezért siet vissza Very Happy
pétráá
: mi is... aki egyszer belehallgat, az nem szabadul....
boci
: imádom a per-t
pétráá
: összefutottunk itt a kóterban...nosztalgia..régiA115 felé...a hómfíling...
pétráá
: jujj, tnap taliztam Edinával....
pétráá: nekem te sosem voltál teher....Very Happy addig legalább felmosok Very Happy
ildinko
: no, pussz, nem sokáig szabadulsz tőlem RazzVery Happy

pétráá
: no, skera a borbélyhoz... Very Happy
pétráá
: de már azt is... Very Happy
ildinko
: ja, azt értem, a korábbit nem... Very Happy
pétráá
: tudod, ildinko...messzídzs pépör, a szekrényen...betelt a korábbi.
pétráá
: az 1.0-t már szétoffoltam...mondjuk ezt is, pedig csak 6 napja van meg... Very Happy

Messzídzs pépör 1.0....hogy mindenki lássa, nem ma kezdtük a szakmát... :D


pétráá: amúgy van új, 2.0ás messzídzs pépörünk a szobában.
pétráá
: vairiáns éppen... de hát szoktam csöndben figyelni is... :d
pétráá
: értem..kicsit fura, mikor saját magam futok itt a bal oldalon.. a komoly pétráá
ildinko
: itt van a szomszédban majdnem
ildinko
: egy óra, max
pétráá: mennyi időre hagysz itt? bár jön a Miki Mariannja délre, szal takker kéne..Very Happy pétráá: némmá...ildinko...Very Happy
ildinko
: hát akkor hajrá... migyárt megyek fodrászhoz Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: működtetni a falat, ha mi nem offolunk...hát íme... :d
pétráá
: és a legfelsőbb körökből jött tnap a célzás, hogy nem éri meg
pétráá
: mivel este hazamegyek, az off mellett döntök.
ildinko
: bosszantsunk vagy maradjunk csöndben...??? Very Happy
ildinko
: szétoffoljuk ma az üzifalat, vagy ne? ez itt a kérdés... Very Happy
pétráá
: pont ezt akartam írni, merugye szkájp nem van Neked.
ildinko: no, Very Happymsn...! Very Happy
pétráá
: és szíííja ildinko! jujj, de várlak már!!! éljen, éljen!! Very Happy
pétráá
: azóta sem térünk magunkhoz...
pétráá
: tegnap nálunk volt személyesen az éjszakai variáns.
ildinko
: Jóreggelt! SmileBesüt a nap! Very HappyItt a fény... Very Happymost épp... Very Happy
pétráá
: bár ma haza kell mennem.... Sad
pétráá
: de azért jó reggelt mindenkinek, és süt a nap Very Happy
pétráá
: a kakaós csigát szállítás közben a pizzás mellé tették...elég egyedi ízhatás...

Nincsenek megjegyzések: