2007. január 20., szombat

01. 20. Péétrááá nélkül...de "nem olyan családbú származom én..." uh. a végén már velem



Petike

Doc Holiday: sztrettekiez
pétráá: viszontHUG!! jóéjt..
pétráá: köszönöm....és kellesz te is, tudod, az ivócibora! Very HappyVery Happy
ildinko: no, télleg pussz mindenkinek!!! pétráám, neked HUG is!!!
ildinko: én már nem is kellek, csak ráadásnak Very Happy
ildinko: Very Happy lesz pióca is, löpke is, kockacukor is, és palack is!!! ígérem... Very Happy
pétráá: kinn van a mezőn vhun...
pétráá: jatélleg, pióca LÖSZ?!?! keríccsed elő a picás embört...
pétráá: a kockacukrot...
pétráá: VÁRLAK!! Hozd a löpkéd, én mög adom a palackot...mög
pétráá: bízom benne, h hnpa már jobb lesz! és télleg szép álmokat!!!
ildinko: holnap a koliban találkozok mindenkivel úgyis, jepp Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: no, szép álmokat mindenkinek! Very Happy
ildinko: Smile szerintem aranyos, köszönöm Smile
pétráá: hát próbálom, a fel a buci, ki a cici..buci már fenn, de a cicik?!
pétráá: ildinko helyett ildinkom...ez van......
pétráá: igen..tudom...pétráá pirul...
ildinko: nagy puszi pétráám, és hatalmas fel-a-fejjel-HUG!!!!!!
ildinko: de olyan édesen írtad el!!! nekem tetszett Smile
pétráá: inkább mennnünk aludni...nyüssz, ma nagyon nyüssz.... Sad
pétráá: az előzőt elírtam...mindegy..ez egy ilyen nap..
pétráá: helyesen, no...blog
pétráá: a mai fal a blogon
pétráá: Szép álmokat, idlinkom!!!
ildinko: de aztán ott leszek kicsit Very Happy
ildinko: no, én lassan szundi... mert holnap utazás...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: gyerekek, ez népdal? mi a címe?
pétráá: ezt még ők sem szokták mög, igaz-e, Karesz? Very HappyVery Happy
pétráá: szögény szomszédok...Very HappyVery Happy
pétráá: de komolyan...
pétráá: ne bíztass, mert megteszem!!!
pétráá: a gondolatolvasást gyakorlod rajtam Very HappyVery Happy
ildinko: tedd, pétráám!!! Very Happy
pétráá: a sok együtt büfé megteszi a hatását, mi? Very Happy
pétráá: ez kéne most,nagyon ez!!! Very HappyVery Happy
pétráá: felállok az ágyon, a párnát falhoz vágom, és azt ordítom..
pétráá: tudtuk...Very HappyVery Happy
ildinko: KOCKASUKOR!!! meguntam félni? Very Happy
nobody: mindent...Very Happy
ildinko: még jó, hogy sokat késik Very Happy Very Happy
nobody: mi tudtuk
nobody: Very Happy
nobody: őőőő
pétráá: hnapra veszek egy dobozzal, és ordítva dobáljuk majd...no, lesz progi!!! Very HappyD:
pétráá: nembaj...Very Happy Very Happy majd olvasod...
pétráá: ildinko..basszus, kár, hogy most szárítod a hajad...
pétráá: hihi...nincsenek véltlenek...Very HappyVery Happy
pétráá: ilyen nincsen, ildinkóval pont ezt írtuk priviben...Very Happy
pétráá: basszus...kockacukor!!!
Doc Holiday: bunkó blues
pétráá: jajjj, KARESZ!!!hááát...HBD!!! Very HappyVery Happy
pétráá: no, hagyjuk Endrét kibontakozni...Lilla miatt...Very Happy
pétráá: jeppVery HappyVery Happy
pétráá: Krisz nem ért rá..abból úgyis röhögés lesz....Very HappyVery Happy
pétráá: te, rohadt módon fája hátam, majd megmassz?
Lilla: Beszélj Endrém,úgy akarom hallani a hangod!!!
ildinko: főleg, ha palack is van a közelben Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: majd mocsaraznk együtt, az jól megy... Very Happy
pétráá: hideg van és büdös,...mint a sírban Very Happy
pétráá: de majd kifekszem a társalgóba, ott jól elleszek.
pétráá: méltón a shrekhez...
pétráá: én nem lennék oda értem, elég mocsár van..
pétráá: ildinkó, téged ez feldob? két éccaka velem?!
ildinko: és két éjszaka a koliban, jepp!!! Very Happy Very Happy
Lilla: én is pont erre gondoltamSmile
ildinko: jajj, én olyan jókedvű lettem!!!! Very Happy
pétráá: Shrek!!! Very HappyVery Happy jepp! A bad reputation Very HappyVery Happy
pétráá: ja, télleg, hallgatod a műsort, és nem írogatsz! Very Happy
pétráá: ajjjaj...
pétráá: ja, télleg, hallgatod a műsort, és nem írogatsz! Very Happy
pétráá: ajjjaj...
Lilla: ...aztán nem tudok majd odafigyleni a műsorra
Lilla: Ne is fokozzuk, mert ennek a vége az lesz, hogy elfoglaom magam...
pétráá: a gyöngyahajú endre, a Kossuth rádijós hangja...Very Happy
pétráá: no, Lilla, azért szívem mélyin ezt a választ vártam! Very HappyVery Happy
pétráá: nekem az, én szőke vok Very Happy
Lilla: Hát Endre, csak is Endre, mindörökké ŐŐŐŐŐŐŐŐ!
Bandzsaw: KOPMET YESS!!!
Lilla: Kérdés ez egyáltalán??!!!
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Te, Lilla...akkor te most Petikéért vagy oda, vagy Endréért?
pétráá: ez volt az OFF...most várjuk a KM-kat! Very Happy
pétráá: most mondta egy cimbi, aki hnap ebből vizsgázik! Very Happy
pétráá: bassza...van egy ilyen néger törzs afrikában..ez komoly...
pétráá: a rajongók...Very Happy
Lilla: Alig várom Endre, hogy újra halljam érzéki hangod!
pétráá: röfff...Very Happy
ildinko: röfff Very Happy
pétráá: szalonna rozi... Very HappyVery Happy egy disznó Very Happy
pétráá: csámpás rozinak meg itt vok én...vagyis inkább
pétráá: az is fontos..
pétráá: pont ez a vége Very Happy jepp Very HappyVery Happy
pétráá: itt vagyunk..
pétráá: jajj, eza szám..Very Happy
ildinko: erre eddig még sosem gondoltam... Very Happy
ildinko: ha nagyobb lábam lenne, egyszerre több piócát össze tudnék szedni...
ildinko: remélem, nincs túl hideg - jól jön ez a tavaszias tél most Very Happy
ildinko: megyek is le a patakra, beleállok a vízbe...
ildinko: majd viszek én magam piócát!
pétráá: keríccsed elő a mezőrő!!!
pétráá: inkább egy piócás embört hozzál...
pétráá: mindegy, ő ott, én itt!! és barátok!!!!
pétráá: én már felejtem...anyukám meg...
ildinko: szerdáig mindent elfelejtünk, ami rossz!!! Very Happy
ildinko: aztán palack! (de csak 1!!!) Very Happy
ildinko: megyek holnap, pétráám!
pétráá: és hát ugye Sanyi...Sanyikám! Legalább a bőrit lenyúzhattam vóna!!
pétráá: ott ám!! Very HappyVery Happy az útkaparó fehét szamara! Very Happy
Doc Holiday: ott a kísértet a ganyénáááááááááá
pétráá: és nem olyan családbú származom én...Very Happy Ahogy Bendegúz sem...Very Happy

Az idézett alapmű, és benne:
a lókupec, Szabó bakter és Csámpás Rozi...
Szereti a tik a meggyet... :D


pétráá: áá...mindegy, van palack, meg picás embör! Very HappyVery Happy
pétráá: csak azt nem értem, hogy a tesómat miért kell még mindig bántani....a semmiért..
pétráá: de azét köszönöm! Very Happy Meg, h figyelmeztettél a gatyamadzagra is... Very Happy
pétráá: És mondtam, hogy NEEE aggóggyáá...
pétráá: sem a tesómat, nem változtat, hogy aggódtál..
pétráá: hát köszönöm, de azon, hogy megkaptam, hogy nem kellett volna engem fölnevelni
ildinko: jó, hogy visszaértél Smile
ildinko: nem aggódtam... nem-nem-nem... áááá
pétráá: no, mindegy, már itt, itt már jó...végre, megérkeztem....
pétráá: de nem lett jó..és a gyomrom is befigyelt...
pétráá: Szal fogtam egy hajmát, meg macsakfüvet, no és a gatyamadzagot, és elaludtam..
pétráá: erre, mi volt szomb. este? ŐŐŐ! Very HappyVery Happy
pétráá: és komolyan az jutott eszembe, hogy csak a piócás embör segíthet..
pétráá: amit nekem mondott édesanya tegnap..
pétráá: ha én anya leszek sosem...sosem mondok ilyet a gyerekemnek...
gica: csimma! Smile
csimma: helló mi mindenki üdv irelandból jo h itt is hallgathatom..pááá
gica: de jó!!!!!!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
gica: ááááááá... nem hiszem el!
gica: március végén... pécsett!
gica: al di meola...
gica: áááááááá...
ildinko: húúúú... kitartás-HUG!
gica: de köfke... Very HappyVery HappyVery Happy
gica: így ezt most remélem, nem hallottad meg Very Happy
gica: nem akarlak elkeseríteni és azt mondani, hogy még hat van vissza...
ildinko: huhh, jó tanulást!!! kitartás hozzá, remélem, ez már az utolsó vizsgád lesz
Gica: ne hagyd, hogy csak úgy leugráljon rólad...
Gica: puszi ildinko! és szép élettel teli napot!
Gica: áh... csak ne lenne ilyen büdös a lehellete... ehe...
Gica: liheg a nyakamban...
Gica: mert a hétfői épszerk szigorlat már itt
Gica: ám most elmegyek tanulni...
Gica: sosem leszek művelt woody allanből... pedig úgy szeretnék...
Gica: de már az elején kifeküdtem...
Gica: tegnap megpróbáltam végignézni egy woody allan filmet...
Gica: miből gondolod, hogy rólad már leugrott?
Gica: vagy mi...
ildinko: vigyázz, ne is történjen... nem olyan jó
Gica: tehát vagyok...
Gica: mivel... gondolkozom (néha meg gombolkozom is)
Gica: de szerintem velem ez még nem történt meg...
Gica: elgondolkoztam rajta...
Gica: egyébként tetszik...
ildinko: a neten találtam egy blogon, de ott is idézve...
ildinko: helyes is... ördögöt a falra... nem jó játék.... Very Happy
Gica: ez az idézet kitől származik???
Gica: node azért elszégyelltem magam Very Happy
Gica: hogy halak életével játszom... Very Happy
Gica: nagy kő esett le a szívemről, hogy nem kapok nagy pofonokat...
ildinko: csak úgy eszembe jutott, bocs...
ildinko: vagyis történt... mert egy ideje valahogy mintha nem élnék...
ildinko: vajon mikor történk meg??? Surprised
ildinko: „Az élet egyszer leugrik rólad, s nem hallod meg ha földet ér…”
ildinko: egész jól kiismersz már... Very Happy
ildinko: de a trükk sikerült, és ezen nevetek Very Happy
ildinko: dehogy verlek! Very Happy örülök, hogy él a halacskád! Very Happy
Gica: jaj-jaj... csúnya játék volt... Sad
Gica: ajaj... meg fogsz verni, ha meglátod a fórumot...
Gica: szia ildinko!
ildinko: jóreggelt! pétráám hazament... Sad

Nincsenek megjegyzések: