2007. január 9., kedd

2007.01.08. hétfő...csökkentett mód, hiszen ildinkó gyógyul!!!

Makk Gábor is megirigyelné...

ÍME:


Szó bennszakad, hang fennakad,
Lehellet megszegik...*

Blues On Air


ennyi....



*(De csak azért, mert mégiscsak rajongói blog... és vkik az újságárusoktól már elkapkodták, pedig én plakátolni szerettem volna vele... Mindent. Mindenhol. Ajtót. Ablakot. Kocsit. Kukát. Telefonfülkét. Amit érek...
Mivel ennek már lőttek, így marad a virtuális fény... :D )




gica: Tégla! holnap csak ügyesen! ;) figyelek ám! Very Happy
gica: jóéjt! ;)
ZMT: így van
ZMT: kedveskedik itt ilyen zenékkelSmile
ZMT: ohhhh
ildinko: szép álmokat mindenkinek! pussz
ildinko: nehéz itthagyni, de most... Sad
ildinko: no, én tényleg alszok most már....
ildinko: hiába: sajnos nem vagyok még csúcsformában... Sad
ildinko: ildinko fáradt.... lassan alszik....
pétráá: no, télleg menek! Cupp!!
pétráá: ezt tiszta kerge...Very Happy Gondolta, megosztja velem...ilyen ajánlatot sem kaptam még
pétráá: mondtam neki, nem norbim, még így sem próbáljuk meg együtt...Very HappyVery Happy
pétráá: átadom..a hülye norbi az előbb éppen az orrcsöppentőjével közelítette felém...
ildinko: puszi - a többieknek is! Smile
pétráá: na megyek, mert elrontom a jószomszédi viszonyt! Very Happy
pétráá: ki...és be is vallom...vagyis lebuktatom magam, én hülye...Very Happy
pétráá: de a Vágy villamosa elkapott..Meg a fiatal Marlon Brando..huh...Very Happy
pétráá: helyes, tedd meg helyettem in..én most szégyellem magam, hogy nem hallgatom
ildinko: kihagyod a szent műsort, ejnye! Very Happy
ildinko: jó filmezést!
pétráá: persze, a legnagyobb örömmel tettem, nem volt teher!! csak fáradt vokVery Happy bocs.
ildinko: ma már csak hátradőlök, és élvezem a műsort Very Happy
pétráá: jaaa, télleg..bocsi...kerge vagyok, ne haragudj, leszívott a mai tanítás! Very Happy
ildinko: majd holnap...
pétráá: de most rohanok vissza Norbiékház, hangulatjavítóként Vágy villamosát nézünk...
ildinko: ok pétráám, még nem másoltam a gépre őket...
pétráá: szia ildinkóm! figyi, majd hnap beszélünk a jan.1-i képek miatt.
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: helyes!
Gica: kézzel... bakker, ma nem tudok gépelni...
ildinko: bizony Very Happy rosszabb nem lesz, mint volt - már megéri...Very Happy
Gica: ja, nem... ez esetben... fél kézel is... Very Happy
Gica: csak fél év! fél lábon is...
Gica: uhh... de legalább tudod majd használni rendesen...
ildinko: 6hétig pedig a tornán kívül el kell felejtenem a jobb kezem....
ildinko: a teljes felépülés 6hónap...
Gica: felépülés...
Gica: szegény! meddig tart a feléülés?
ildinko: de legalább az elejét meghallgatom Smile
ildinko: és nem sokáig maradok fent, mert még nagyon fáradt vagyok
ildinko: már félálomban voltam, de a szignálra felébredtem szerencsére Very Happy
ildinko: igen, de fekszem az ágyban közben...
Gica: te vagy az igazi Hallgató! még balkézzel, kómásan is... Very Happy
ildinko: balkezem még van Very Happy kicsit lassabb a gépelés Very Happy
Krisztinka: bocs ZMT
Gica: ildinko, te most melyik testrészeddel gépelsz???
Gica: szegény ZMT... ő is onlány lett... Very Happy
Gica: bocs... csak meg vagyok zavarodva... örülök, hogy ilyen lelkes vagy! Very Happy
Krisztinka: 4-en vagyunk onlányok
Krisztinka: hogy gondolod? Very Happy
ildinko: szia Gica! Very Happy
Krisztinka: ki nem hagynám
Krisztinka: Ismét
Gica: és szia kriszta!... ismét itt...
Gica: szia ildinko! de jó! Very HappyVery Happy:d
Gica: helló mindenki!
ildinko: vagyis felébredtem.... Very Happy
ildinko: Very Happy nem aludtam el Very Happy
ZMT: Smile
ZMT: gyors volt
ZMT: hadd gratuláljak a testfelépítéséhezSmile
Krisztinka: WOW!!
ZMT: itt vagyunk testületileg a monitor mögött
Krisztinka: szia gica!
pétráá: no, elírtam...szal ildinkómás kép = ildinkó másképp Very Happy
pétráá: ilindkómás kép - ildinkó másképp Very HappyVery Happy
ildinko: tudom... igyekszem fennmaradni...
pétráá: este a MŰSOROD lesz!!! Very Happy
pétráá: jajj, akkor egy kis szkájp, és alvás!
ildinko: nyűűűűűűgös...
ildinko: lenni nem jól... fáradt...
pétráá: jajj, az nem...nagyon nem...palack?esetleg....? Very Happy
ildinko: és kedvetlen egyébként... az nem olyan jó...
ildinko: javulgatok... egész nap éhes vagyok megint Very Happy
pétráá: Halihó, ildinkóm! Javulgatol? Remélem ám!! Very Happy puszik és HUGok sokasága innen!!!
jani und Béri: Helló doktor
pétráá: Jó reggelt! Very Happy ildinkóm, Neked is!! Very HappyVery Happy

Nincsenek megjegyzések: