2007. január 10., szerda

2007.01.10. szerda...OTT A FÉNY!!! Bár, ildinko rosszul, pétráá tanít, Endre...hihii...:D:D


Csak hogy süssön Ránk...Mert ma gyönyörű idő volt...igazi március, januárban...:D
És gyógyítsa ildinkót!!!!


(Hihetetlen megérzéssel raktam be tnap a nap képét ide, még a fényvillanás előtt...:D)


fény: ildinkó szorítunk ám...
pétráá: egyszóval, ügyesen ENDREEE! Very Happy
pétráá: Majd lécccíííí, értesííícsss, hogy mi vót!!!Köff...
pétráá: Kedves Tanítványom! Holnap drukkolok!És nem 50%, hanem 51...Very HappyHAJRÁ!!
pétráá: HUG
pétráá: Értve?!?! Nyugszik, nem vagánykodik!! Smile
pétráá: Ki fogod bírni! Csak aludd ki magad!!És NE HŐSKÖDJ!!!
pétráá: Aludj, az segít!! istenem, VIGYÁZZ MAGADRA! tudod, vár Dorog!!!!Meg Pécs!!
pétráá: jajj, nee...ildinkom...jajj..pétráá aggódik ÉRTED!
ildinko: no. puszi mindenkinek!
ildinko: holnap meg tanítás... (hogy fogom kibírni, még nem tudom...)
ildinko: ja, Crying
ildinko: én alszok, mert lenni nagyon nem jól Sad fáááááááj... :cry:
ildinko: ügyes vagy!
pétráá: mondj, nem hasznos, de emlékszem rájaVery Happy
pétráá: durvaa....de annyi mindent tudtam...ennek annyira örülök...
pétráá: most végeztem, 4től..
pétráá: szia ildinkom, aludj jól!!!
ildinko: ja, pétráá, te itt...
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: És claudy!! Nagyon nagyon örülök!!! Nagyon!!!!
ildinko: szép álmokat mindenkinek!!!
pétráá: anno MEGÉRTETTEM Albertit...juhéjj!!!!
pétráá: jajj, istenem...remélem, tudtam segíteni Zsófinak! hihetetlen...ezek szerint
pétráá: pétráá ügyes, pétráá okos!! 3 év kihagyás után is tudja a mondattant!!!
Jucus: Köszi szépenVery Happy
ildinko: boszi-fm@index.hu - remélem, még nem késő... Smile
Jucus: Ildinko!megtudod mondani mi a rádio Msn címe?
claudy: pontosan nemtom mi, de gondolom...de majd talán eccerVery Happy
ildinko: na igen, vizsgaidőszak, gondolom... Sad
claudy: csak szegénynek alig van idejeSad
ildinko: akkor megint ideje segítséget kérni ;)
claudy: de jövő héten jön a következő...na annak feléből mukkot se értekVery Happy
ildinko: ez szuper!!! Very Happy
claudy: ezzel most legább biztosítottam a hármasomat félévkorVery Happy
ildinko: akkor csak hajrá!!! Very Happy Very Happy Very Happy
claudy: áááááhhhh...az messze vanSmilede ha tovább gyakorolnék....Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: most nagyon jó kedvem lett ettől a jó hírtől Very Happy
ildinko: a végén évvégére meglesz az 5ös Very Happy ha így haladsz Very Happy
ildinko: hűűűű, hisz a 4es fantasztikus!!!! Very Happy Very Happy
claudy: mondta atanár, hogy majdnem 5ös lett,csak volt 1 nagy bakimSmiledea 4-es isnaonjóVery Happy
claudy: 4-es lettSmile én már matekból ennek is örülni tudok Smile
ildinko: dejóó, gratulálok és örülök!!! Very Happy
ildinko: hűűű, ezek szerint jól sikerült a doga! Very Happy
claudy: most naon boldog vagyokSmile annyira, hogy megölelném örömömbenVery Happy
claudy: az a lényegSmile én jól vok, és ma kaptam ki a matek dolimat, aminél segített Very Happy
claudy: Smile
ildinko: remélem, te is jól vagy!!! Smile
ildinko: néha még fáj, de már megmaradok talán...
ildinko: köszönöm!
ildinko: szia claudy! igan, jobban... Very Happy
claudy: jobbban vagy már, ugye? Smile
claudy: cijasztok! cijjja Ildinko!!!
pétráá: vagyis, pontosabban: BODORDANIVIRÁG a neve! Very Happy Very HappyVery Happy
pétráá: jah, van DANIVIRÁGOM! juhéjjj
pétráá: ütemterv kitart évvégéig, és működni is fog! reméljük....Smile
pétráá: Az archívum meg télleg menni fog, csak idő kérdése..de talán az év eleji
pétráá: Amúgy: a reklám sosem illegális, sőt...Very Happy és tessék csak nyugodtan csinálni!
pétráá: jujj, mi minden történt itt! Szia utólag is Csenge!! Very Happy
Sylvie: Köszi!
Sylvie: kát az legalább az irataimat jutassa vissza
Sylvie: aki talál(t), ellopott hajnalban B clubból egy kis fekete flitteres női válltás
ildinko: úh sztem nagy az esélye, hogy nem kell sokat várni már Very Happy
ildinko: mostanában több fejlesztés is történt
ildinko: doki meg majd olvassa ezt itt, és működni fog - idővel - a letöltés Very Happy
ildinko: szorítok a holnapi vizsgához! biztos menni fog Smile
bóbita: pápá mindenkinek, holnap, holnap ad invisis puszka
bóbita: nna hát most megyek is, holnap vizsga után kísérlet uhh emebri erőforrás elmélet
bóbita: et
bóbita: szólj a Dokinak alias Doktor úrnak, bár nem tudom ,hogy ő kezeli-e ezt az egész
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: és helyes, reklámozzátok csak magatokat!
ildinko: még nem működik, de működni FOG Very Happy valamikor...
bóbita: tián szerint tele vagyok elmés beszólásokkla
bóbita: na jó, mondjuk és nem értek hozzá, csak a menedzsment miatt vagyok, mert a Krisz
bóbita: hogyhoyg? nem működik?
bóbita: mert mi olyan faszák leszünk...összeszedi magát mindenki és toljuk a biciklit
bóbita: most épp belevágunk egy kicsit illegális dologba...hirdetni fogjuk a műrost
bóbita: köfi
ildinko: és reklámozom is a műsort majd Very Happy
ildinko: ha végre működni fog az archívum
ildinko: meg is fogom hallgatni!
bóbita: de felvesszük, úgyhogy ha érdekel a téma akkor meghallgathatod
bóbita: kááár, pedig jó lesz, gondoltam ingyenreklámozok itt
ildinko: viszot itt én vagyok a tanár Very Happy
bóbita: na jó, ez nem teljesen igaz...még el sem kérem
ildinko: meg még jövő héten sem, de utána már mindig!!!! Very Happy
bóbita: menjen be más az órára, n meg elkérem a jegyzeteketRazz
bóbita: az a jó, én is így csinálom.
ildinko: és most sem fogom hallani a kísérletet, mert hnap még tanítok... Sad
bóbita: zvényszervező atyaúristenével Keresztapussal beszélünk
bóbita: s témáját, ohgy most is ezen fogunk lovagolni..jövő héten pedig az egyetem rende
ildinko: a többiek vizsgáznak, tanulnak, tanulni segítenek, én meg kezedezek Very Happy
bóbita: ezen a héten gyerekes lesz a kísérlet ismét..annyira megkadveltük a múltkori adá
bóbita: No hogy vagytok? Vizsgák?
ildinko: szia! Smile
bóbita: Helló
ildinko: lábadozok... ööö... kezedezek Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: hívom E-t...eh...a komisz kölyke! Very Happy
ildinko: köszönöm szépen!!! Very Happy
ildinko: jajj, Tyger, most lázom a jókívánságot...
pétráá: i will survive...Very Happy akkor is, én is...
pétráá: Ő megérdemli..Very Happy Az msn nem, hogy gyászoljam Very Happy
Tyger: nem érdemli megRazz
Tyger: ildinko pihen?
pétráá: gyászoljam, vagy nem érdemli meg? Smile
pétráá: piff....ennyi....szegény... Confused
Tyger: meghalt az msn sállálálálá
pétráá: amíg nem jön értem kis tanítványom...khm...9kor, na ja...Very HappyVery Happy
pétráá: jaja, vagyok!
Tyger: pétráá itt vagy?
pétráá: Very HappyVery Happy
Tyger: Kísérlet tagjai nevében
TYger: Szijja Ildinko!!!Jobbulást Kívánok Neked a
pétráá: no, ildinko, indulás PIHENNI!!! Kezet nem használni!!! pussz!
pétráá: jujj, keltenem kell a kedves-kedvenc tanítványt!! Very Happy
pétráá: pályázatom....Very HappyVery Happy
pétráá: de hát ez sztem csak formaság..azért megnézném Fg arcát, mikor meglátja az én
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: kicsit furi pont nekik motiv. levelet írni...Very HappyVery Happy
pétráá: Mária u. 8. számot júniusban.....
pétráá: várjuk ki a végét...hogy bevállalnak-e..pétráát, akinek hangja betöltötte a
ildinko: dejóóóóóóóóóóóóóóó Very Happy
pétráá: jó lenne megen ott lenni 3 hétig Ferlingéknél...Very Happy
pétráá: most írom a motivációs levelet....Very Happy
pétráá: én is...Very Happy de addig voltam át a KÖSZIben, és lehet, megen menek gyakra Fg-hezVery Happy
ildinko: no, ezt sejtettem én Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: dede...csak egy elhaló hang közölte velem telóban, hogy még egy óra....Very Happy
ildinko: hahó! Smile nem úgy vol, hogy 9től? Very Happy
pétráá: 170, ildinko, ezt csak neked!! Very Happy
pétráá: egy lányt...érdekes lesz, 3 éve nuku generatív....Very HappyVery Happy
pétráá: viszont egyre népszerűbb leszek, 4től mondattanból kell "felvilágosítanom"...
pétráá: egyébként jó reggelt ildinkóm!
pétráá: majd 10kor...Very HappyVery Happy
ildinko: vajon Endre felkel tanulni? Very Happy
ildinko: jóreggelt! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: