2007. január 4., csütörtök

pétráá szigózik, ildinkó gyógyul, de a fal ÉL! :D Szia Zsuzsika! :D


"Kicsi vagyok, éhes vagyok, és egyedül vagyok..
Segítsetek VUK-nak a kis rókának!"
/idézve ildinko, altatás előtt közvetlen/


Hát ildinkóm, remélem, a mai meglepi-látogatások és telefonok jól sikerültek!
:D
És már nem vagy kicsi, és egyedül...
HUG!!!!


gica: pedig jó zenéket hal(l)hattál Very Happy
gica: asszem elaludt a halam Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: Okos legyél...Very Happy
Krisztinka: szia Gica cica!
Gica: de egy élmény volt! ;)
Gica: Kriszta! el kell mennem tanulni...
Gica: nem baj... ez olyan gicás... Very Happy
Gica: ezt érdemes volt kiírni ide... Very Happy
Gica: és megint nem sikerült... mondom SZTRE Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: szre... csak már nem tudok gépelni... Very Happy
Gica: szte úr! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: kösz Very Happy
Krisztinka: Megértem...
Gica: jaj... ez olyan kényelmetlen... nem megy ez nekem Very Happy
Krisztinka: sztárolj Gica lécci!!!!
Gica: de... most biztos vagyok benne Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: gondolom kicsiny hazánkban és régiónkban nem vagyok egyedül ezzel a névvel Very Happy
Gica: de legalább is én igen Very Happy
Gica: ezrek hallották a neved...
Gica: nem tudtad? ez itt így megy...
Krisztinka: Médiasztár lettem?
Gica: már nem bírom idegekkel... Very Happy
Gica: javítsa már meg valaki azt a kib... billentyűzetet...
Gica: bakker... lefagytam...
Gica: oks
Krisztinka: átküldhetnéd....
Gica: úúúúúúúú... ezt a számot hallgattam egész nap...
Gica: Very Happy
Gica: ja, nem... nekem ne mondj ilyeneket!
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: doki, nekem miért nem mondasz ilyeneket???
Gica: hűűűűűűű... ez komoly párbeszéd lehetett Very Happy
Gica: majd úgyis megtudom Very Happy
Krisztinka: vegyük fel a kapcsolatot...
Krisztinka: ha tudnád....
Gica: húúú doki! ez kemény szöveg volt!
Krisztinka: nem alszik
Gica: ejnye! Very Happy
Gica: marci nem szereti a blues on airt???
Gica: hihi... engem rendszresen... dehogy téged is??? ez új! Very Happy
Krisztinka: téged is?
Gica: ezerrel éneklem... ááááááááá
Krisztinka: Very Happy
Gica: megint ki fognak dobni itthonról...
Gica: háhá... Very Happy
Krisztinka: vagy előre???? Very Happy
Gica: sweet home... jeeeee
Gica: esetleg... dőlj hátra
Krisztinka: Tehetséges fiú!!!!
Gica: vagy... de jó ez a kép
Gica: pl... persze
Gica: vajon milyen szövegeket írhatna meg előre?
Gica: Very Happy
Krisztinka: Élmény veled együtt mozogni!!!
Krisztinka: de!
Krisztinka: jaj bocs!
Gica: mert az egér mükszik... Very Happy
Gica: pl... megírhatna előre sztenderd szövegeket, és szépen bemásolgatja msn-re...
Gica: ejnye! Very Happy
Gica: hát nem elég neked, hogy én írok??? Very Happy
Krisztinka: valami kéne nekik
Krisztinka: de
Gica: a francba, akkor mégsem...
Gica: jaj... most lelőttem... Very Happy
Gica: hihi... már én is gondolkodtam rajta, hogy meglepem őket... Very Happy
Krisztinka: te eghy billentyűzet mennyibe kerülhet?
Gica: persze!!!! Very Happy
Gica: ezt most írtam helyette! mert ugye rossz a billentyűzet... Very Happy
Gica: persze
Krisztinka: figyel !!!
Krisztinka: édes ez a doki
Gica: helyes! Very Happy
Gica: ha szereted stinget, akkor csak neked egy kis zz top Very Happy
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: most fetrengek!
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: óóóó jeee... sámör of sikszti nájn...
Gica: a kanadai buzi... ez milyen találó kifejezés... Very Happy
Gica: hiába Very Happy
Krisztinka: ugye?
Gica: na... milyen találékony vagy Very Happy laptop... ja...
Gica: na, ezt nem kellett volna...
Gica: uuuu... az utolsó borozós élményem...
Krisztinka: laptop
Krisztinka: Ja
Krisztinka: ja?
Gica: fél üveg bor... uhh... hát az engem kiütne...
Gica: de ez netes téma... neted is volt??? Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: mondom hogy megittam fél üveg bort....
Krisztinka: Kórházi...Very Happy
Krisztinka: én is voltam...tudod....és volt ott rádió!!!
Gica: milyen rajongó hallgató vagy, hogy nem figyelsz oda mit mond ez a jóember? Very Happy
Gica: tudod... kórház... Very Happy
Krisztinka: Mé...nem hallja?
Gica: de majd én örülök helyette Very Happy
Gica: ildinko, hogy örülne... ha most hallaná... Very Happy
Gica: úúúúúúúúú... de imádom ezt a számot...
Krisztinka: ez izgi
Krisztinka: Very Happy
Gica: Very Happy
Gica: naná, hogy tetszik...
Gica: jaj...
Gica: itt vagyok...
Gica: jaj... nagyon elgondolkodtam... ehe...
Krisztinka: sírok
Krisztinka: neeee
Krisztinka: elmentél?
Krisztinka: Gica ez a zene hogy tetszik?
Krisztinka: hmmmm
Gica: A RÁDIÓ!!!! Very Happy
Gica: ja... lelkesedem, hogy fejlődik a rádió
Gica: ebből már tőlem elég, nem? hihi... Very Happy
Krisztinka: Very Happy
Krisztinka: örülök, hogy örülsz....
Gica: na, az építő jellegű kritikák... Very Happy
Gica: annyira örülök...
Gica: de jó! egy csomó újítás...
Krisztinka: aha Very Happy
Gica: új rajongók hihi... Very Happy
Gica: ja... lehet ilyet is Very Happy
Krisztinka: jó
Krisztinka: ja?
Gica: rábíztam a döntést
Gica: de nem szeretnék charliet
Gica: oks... megtettem...
Krisztinka: jöhet...Very Happy
Krisztinka: Charlie?
Krisztinka: jó a hangulatom...Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: blues a kedvem... Very Happy
Krisztinka: megittam már fél üveg bort Very Happy
Krisztinka: na gica kérj nekem valami ütőset
Krisztinka: Hmmmm
Gica: annyira hiányoztak ezek a zenék...
Krisztinka: Very Happy
Gica: őszinteség ezerrel Very Happy
Gica: mostantól leleplező műsort nyomok Very Happy
Krisztinka: hallottuk Doki!
Krisztinka: szerinted is sugárzik?
Krisztinka: leleplezel?
Krisztinka: ja?
Gica: hihi... köszi... detto!
Krisztinka: Very Happy
Gica: na, ne játszuk ezt... most beszéltük meg, hogy idevetődünk... Very Happy
Krisztinka: ez egy csók akart lenni...
Krisztinka: :*
Gica: helló mi? Very Happy
Krisztinka: jaj szia!!!!
Gica: de hát ez van... D:
Krisztinka: Van itt valaki ismerős????
Gica: miattad megszegtem a fogadalmam, hogy most egy darabig nem lépek fel ide...
Gica: szia kriszti!
Gica: pétráá! örülök... és biztos ildinko is nagyon..
zsuzsi: szia pétráá! Remélem kiheverted már a szilvesztert?!Smile
pétráá: ja, és azért a vonat még befigyel...csak már ne tolasson! Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétáá: összejött a meglepi látogatás, és ez most nekem nagyon jó....
pétráá: hnap már megy haza, pihenni, gyógyulni...szép napom volt...
pétráá: no, MEGVAN a szigóm!!! most ALVÁS, asszem! És ildinkóm is jól van!
drazsé: annak a pénznek is megvolt a helye
GUBI: nem vagytok rosszak na nem sokára vissza térek
claudy: ezt nekem is el tudnátok küldeni?Smile
claudy: senki sem tudjaVery Happy hát ez naon jó Very Happy
claudy: tom, h hüje vok, de nemtom Very Happy
claudy: mit jelent a suksukolás?
claudy: akkor most itt kérdem meg,mert valszeg msnem nem küldte el:
drazsé: küldjem msn?
drazsé: Bodom!
drazsé: NEEEM britney!!!!!
drazsé: nem Britney!!!
claudy: köszike Very Happy
claudy: találkozás? Very Happy maradok itthon egy ideig Very Happy
drazsé: na!!!
drazsé: de, csak a Bodom feldolgozta... érdekel?
claudy: drazsé, az nem egy britney szám? Very Happy
drazsé: Children of Bodom - ooops i did it again?
claudy: sztem előző jó voltSmile
drazsé: rádiósok sokat tanulnak belőle
claudy: hangos és torzít
drazsé: Intim részek című filmet láttátok?
drazsé: aha
claudy: jaja...de tuggyaSmile
drazsé: tudod az az egy f**ni távolságSmile
claudy: az xp nem tölt be, semmi...nemtok csinálni semmit
drazsé: hajolj közelebb picit BazsaSmile
claudy: jó rádiósok vagytok mind! Smile
claudy: a gitározás volt jó Smile
claudy: igen
claudy: ez naon jó volt Smile
claudy: Tyger, te mikor végzel a sulival?
nobody: DimmDommtrámmtrámm
claudy: a székesegyház feltárásánál voltam és kikapartam egy kemence részétVery Happy
claudy: nem tok írni msnen:S
claudy: ha ennyire értetek a géphez,akkor lécci csináljátok meg az enyimet isVery Happy
claudy: én bnőimnek mondtam márRazzSmile
claudy: jóezSmilecsak elég fura a két zene együttVery Happy
claudy: Bandi, a Kísérlet különkiadás is jó ám Very Happy;)
Bandi: jah azt hittem kedd van ninsc shorcut Sad brühühühü
Bandi: mi lesz ma 5töl?
claudy: hát ti hogyhogy itt vagytok? Smile
claudy: ez mejik szám?
Tyger: IGEN!!!!!!!!!!!!!
Pintyő: a partnerfelvételhez?
Tyger: ezt írd be
Tyger: boszi-fm@index.hu
Pintyő: akkor minek küldtél fel?
Tyger: nem vagyok fent
Pintyő: fent vagy mert most meg nem ment át az üzi
Pintyő: de nem vette fel
Tyger: és oda beírod, hogy bosziradio@index.hu
Tyger: hogy partner felvétele
Tyger: rámész arra az msnben
Tyger: nem
Pintyő: www.bosziradio.hu?
Tyger: vedd fel a partnereid közé
Tyger: bosziradio@index.hu
Pintyő: és azt hogyan?
Tyger: a rádiónak
Pintyő: bocs claudy h lefoglalom őketRazz
Pintyő: de kinek irjak neked? mert nem látlak
claudy: akkor mégsem nekem...:S
claudy: nekemRazzSmile
Tyger: és segítek
Tyger: Neked Pinty
Pintyő: ez kinek szólt?
Tyger: írj msnen
Pintyő: ha van ideje kérdezd meg krisztől h hol tudok hangkártyát letölteni pontosan
Tyger: muti Smile
claudy: mutassam meg? Smile
claudy: az a katély naon naon szép Smile
Tyger: huhh
Tyger: szijja claudy
Tyger: Sad
claudy: hogysmint vagytok mostanában? Smile
Pintyő: egy virus megette a hangcuccom és nem tudom megcsinálniSad
Tyger: nem hallasz bennünket?
Pintyő: nincs hang de biztos jók vagytok,hiányoztok pusz mindenkinek
claudy: sziasztok! Smile
Tyger: pussz
Tyger: köci Kinga
Tyger: !!!
Tyger: szeva Pintyőőőő
Pintyő: hahaó
Kinga: na jó szórakozást most megyek, csak ügyesen!
Kinga: hehe és büszke is vagyok ráRazz
Marcell: Smile egyre jobb Smile
Tyger: Smile MEnő vagy mert Te már láttad mi? Razz
Kinga: Mutassátok meg a gyerekeiteknek a Hófehét is!Smile
Marcell: Faust: Drámai költemény
Tyger: ;)
Marcell: ja
Marcell: Ha lemezt adnék el, akkor én is ilyen szöveget nyomnék...
Tyger: Lehet hallani az aláfestő zenét?
Tyger: mit gondolsz?
Tyger: pont azért kérdezem
Marcell: Ne érts félre...
Tyger: Ezt hogy érted Marcell?
Marcell: Hú de mélyenszántó...
Kinga: Anyukám van a rádióban!!!Very Happy
Kinga: óó klassz!
Tyger: mert még frissek vagyunk de ami késik nem múlik(Botond)
Kinga: A Kísérlet nevű műsornak miért nincs fóruma?
Marcell: Üdv Szögedrő...BÍtlisz faszaSmile
Tyger: persze hogy olvassuk
Tyger: Bocsi, bocsi
Tyger: SZIÓKA
Kinga: Olvassátok a fórumot?
Kinga: Sziasztok! Végre én is hallak titeket!Very Happy

Nincsenek megjegyzések: