2007. január 30., kedd

2007.01.30. kedd...a fal (?) moderál...

Na, szal a fal egy rész rejtélyes módon eltűnt, pedig ma is volt Dominik...és akkor jobb lett, de aztán...fura..mindegy...minden mindegy... :)
Azt hiszem, ez jel volt, hogy ne a falon.... :)
(tollba mondta: pétráá)

A láb, amit még Doc Holiday is említésre méltónak talált!
Meglepő módon az enyém....
Ha látod, már valószínű hallasz.... :D
(pétráá)

pétráá: Ha már főzni is főzünk együtt Very HappyVery Happy No, pusza, télleg jóéjt! Smile
pétráá: Szia Dani! Very Happy Majd lécci, igazoljál vissza itten kapcsolatnak, jó? Very Happy
pétráá: ja, télleg...jó éjt, vagy mi...Smile
jimlemon: Doc, elküldeném a logót csak tudnám az e-mail címét! jimlemon@freemail.hu ide...
ildinko: szép álmokat mindenkinek!!! Smile
pétráá: és milyen korán...reggel fél8kor.. Very Happy szögény bácsi...nem értette...Very Happy
ildinko: bezony! derég is volt! Very Happy
pétráá: ildinko, elmlékszel? "Nem, itt lakik, ő egy tetőfedő!" Very Happy
pétráá: És ma is fenn vagy Domia blogon
ildinko: Szia! Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: oké, pápás!
Dominik: byby
Dominik: majd re
Dominik: nah go dvd-zni
Dominik: ^^
pétráá: Lehet, ha látnád, te is magáznál Very HappyVery Happy
pétráá: te nem láttad még a lábom Very HappyVery Happy


.
Ki gondolná, mit rejt a harisnya....
Hát ez van...szalonnát...
:D

pétráá: Jajj, mi van Dominik? jaa, tudom...
Dominik: :l
pétráá: csak Endre összevonta Very Happy
pétráá: A petrandetta az a pétráá féle vendetta
pétráá: ja a lábam...híresen szép Very Happy
Dominik: :o
Doc Holiday: most ismertem fel a "lábról"Very Happy
Doc Holiday: miez apetrandetta?
Dominik: Smile
pétráá: helyzetfüggő, tudom... Very Happy
Dominik: Very Happy
Dominik: jó, de nem kell mellé nagy csodálozos oh my god
pétráá: De az oh my god elhagyható Very HappyVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: teátrálisan: Oh, my God! What can I do?
Dominik: az mi angolul Very Happy
Dominik: mit csináljak?
Dominik: és az hogy
pétráá: szívesn, máskor is Very Happy
Dominik: tnx
pétráá: én meg szépen beégek...Very Happy
pétráá: aztán ha nem jó nyelvtanilag, mindegy, a lényeget értiVery Happy
pétráá: Have you got time for me? Very Happy
pétráá: de egyszerűen csak kérdezz ráVery Happy
pétráá: sorry, if i interrupt you.
Dominik: mi az angolul, hogy bocs ha zavarlak?
pétráá: bocs, ílrtam, szal PETRANDETTA!!!
pétráá: sodrófával...de Endrééket kihagyom, megígértem neki tnapVery Happy
Dominik: ^^
pétráá: köznévvel jelzett net így folytatja, INDUL A PETRENDETTA!!!!!
pétráá: ha ez a sarkon álló, testéből élő, legősibb foglalkozást űző hölgyre illő
Dominik: nincs nekem arra időm ^^
Dominik: minek :l
Dominik: nem tanulok
pétráá: És Dominik, mi van a tanulással? Very HappyVery Happy Ezt Diktiől tanultam...Very Happy
pétráá: a züllik két l...Very Happy bocsi, nem bírtam ki... pétráá pirul...
pétráá: Szent Endre... Very HappyVery Happy hihi Very HappyD:
pétráá: ENDRÉÉZTEM! Very Happy a napi büfé...Very Happy
pétráá: én pl. közben írom a szakdogám, no és a legfontosabb, hooogy:
ildinko: már nem, és még nem... szakdolgozatírás folyamatban
Dominik: hm, ti már nem jártok suliban, vagy nem dolgoztok? Smile
ildinko: ez sem jó... meg is lettünk fenyítve... Very Happy
ildinko: az nem jó... egyébként igen, egész nap itt...
Dominik: kikaptunk edzésen is ^^
Dominik: sz*r
Dominik:
Dominik: ti egész nap üt zülötök? :o
pétráá: milyen volt a sport?
pétráá: jójó, tudom...értettem, Dominik! Very Happy
Dominik: hali, hali
ildinko: szia!!!!!! Very Happy
Dominik: elég a sima Dominik ^^
pétráá: hálló!!!! Zsolti Domnikje! Very Happy
Dominik: helo, vége ennek a napnak ^^
pétráá: csak a hajaddal csinálj vmit, és akkor tutti lesz! Very Happy
pétráá: ildinko..már mérne szeretne? hö?! én is szeretlek...Very Happy
pétráá: azám! ildinko leendő férje! Sétáló János mellett Very Happy
ildinko: de lehet, hogy ő nem szeretne, és akkor nem lesz férjem Very Happy
ildinko: őbiza! a férjem lesz majd, ha egyszer megtestesül... Very Happy
Zoyo: dj random winamp Smile
pétráá: potyogtasd el a nápolyi morzsát Very HappyVery Happy
pétráá: jaja, most ő van lenn Very Happy
ildinko: megy, dj random irányításával, azt hiszem...
pétráá: megy...éjjel-nappal Very Happy
Zoyo: megy most a rádió? jó lenne hallgatni egy kis zenét Magyarországról
pétráá: sodrófával, mankóval, teljes valómmal....
pétráá: azééé,...mert különben PETRENDETTA!!! Very Happy
ildinko: Very Happy ni!
pétráá: ildinko, teljes mosolyt, kérlek! Fogakkal! Very Happy
pétráá: halihó! Very Happy
ildinko: helló! Smile
Zoyo: hi
pétráá: termések, állatok, kis izék... Very Happy csudibogyó...Very Happy jepp Very Happy
pétráá: Ja, aszittem, nekem... (pirul) boccs..Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy mert ma ez történt! Very Happy Apró örömök.. Very Happy
ildinko: én sem neked szántam, hanem a törlőfantomnak... grrr Razz Very Happy
pétráá: A nap megállapítása pedig: a csoki nápolyi akkor bukkan fel, mikor nem is hinnéd
pétráá: Csak már magamnak sem hiszek... Smile
pétráá: ildinko, ezt most speciel magamnak szántam, NEM neked..
ildinko: grrr... beee Razz
pétráá: Very Happy
pétráá: drasztikus, mint Kiszel Tünde.
pétráá: drasztikus eszköz, az tény...ű
pétráá: hogy fejezzük abba...Very Happy
pétráá: ez van...sztem jel...
ildinko: a bosszantó, hogy nem mentettünk... grrr...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: mocsárparti parti-pajti.
pétráá: áá, de nem veszünk össze:d
pétráá: TE nem voltál... pontosítsunk Very Happy
pétráá: mondj, tuti nem a legjobb pr...Smile
pétráá: te, a fal nem bírja a depinket...
ildinko: ma nem is voltunk annyira depisek...
pétráá: persze, az is tőlem indul, Én vok a forrás..Smile
pétráá: ja, biztos a depi..
ildinko: mitörtént?
ildinko: tönkretesszük???? hogy tesszük tönkre???
doki: nem tönretenni a falat lányok!
pétráá: Jaa, hogy egyéniség legyek! áhááá!
pétráá: békával?!!!
pétráá: de állj...miért csókolózzak szúnyogként egy

Nincsenek megjegyzések: