2007. január 13., szombat

2007.01.13. szombat SIC LUCEAT LUX! :D:D éésss, Dikti a FALON!!! :D Meg a Csete szottyadt szitája....


No, sajnos jobb képet nem ad ki a gúgli, de már mindenki sejtheti,
milyen az, mikor az embör lánya szalonnalábujjal van mögáldva...
NEM! Nem a szaga miatt...Rendszeresen fürdök!


pétráá: mert mint MINDIG, igaza van...hát hajráá, pétráá!! Smile
pétráá: no, gúúúd náájt! diktitanács-megfogadós álmot nekem...
pétráá: de azt hiszem, akkor is megérte....ilyen őszinte szeretet nagyon régen kaptam...
pétráá: jajj, a térdeim...komolyan fájnak...asszem Attila 16kg-ja, és a térden ugrálás..
pétráá: blog
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: jóéjt....jajj, lányok! KÖSZÖNÖM! és Csudi NEKED is!!4 Sőőőt!!!!Kocsis Béla, hihi
ildinko: jóéjt mindenkinek
ildinko: no, álmon halás előtt itthagyom ezt mára...
pétráá: de ma ismét kergültünk...Very Happy
pétráá: jajj, pétráá álmos....
pétráá: OTT egye a fene Very HappyVery Happy
ildinko: úgy valójában tényleg nem vagyunk normálisak... nem baj, ottegye a fene...
pétráá: Szóval, írd össze a kérdéseid hnapra, és ÍGÉREM, kimerítő választ kapol!!!
pétráá: amit a pohárba öntünk Fényisten ügybenVery Happy
pétráá: Amikor jön az a bizonyos tiszat víz...
pétráá: jajj, tudom...félek is a hnaptól Dorkám....
pétráá: Ez már Dorkám pusztán vallásfilozófia...immáron semmi köze a testiséghez! Very HappyVery Happy
ildinko: meg másokéra Very Happy
dorka: nehéz lesz nekem ezt megmagyarázni asszem
ildinko: saját szórakoztatásunkra
ildinko: és TÉNYLEG NE AGGÓDJ! csak bolondozunk
pétráá: az A115ben lehet kapni...mondom, nono, fsz17, MajziVery Happy
ildinko: igen, holnap részletes magyarázatot adunk! Very Happy
pétráá: Jujj, az előbb bejött Mészi, és cigit akart TŐLEM venni, mert neki azt mondták,
ildinko: tényleg! Smile
pétráá: A többit majd hanp Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko azonnal megmagyarázza, hisz tudod...neki mindenre van válaszaVery Happy
ildinko: ne aggódj Dorka!!!!!!!
pétráá: ja, értem...Köszi, Dikit!!!
ildinko: ez már másról szól!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pétráá: úris...izéé..FÉnyisten!!!
ildinko: nem vonzott a szitája... csak az igazságtalanságot nem szeretem...
pétráá: miiiiiiiii???
dorka: az ideje?
dorka: mikor hagyjátok már abba ezt a ............. fényistenezést????????nem vón' itt
ildinko: köcsög??????
dorka: készüljetek fel
dorka: és köcsög leszek
pétráá: Jajj, itt van még pici Diktink!!!! Very Happy
pétráá: de ez a szókincs dolgod...durva! Very Happy De megéri! Very Happy
dorka: vagyok
pétráá: ildinkom! Téged mindig is vonzott Csete szitája...engem nem...Very Happy
ildinko: hát igen, át kell alakítanunk a szókincsünket Very Happy
ildinko: úristen! vagyis Fényisten - idézet pétráától Very Happy
ildinko: de csak mert fél kézzel hátrányban vagyok a gépelésben...
ildinko: no, csak nem olyan rossz a Csete szitája sem! Very Happy
pétráá: Vééégre!! Nálam a pont!! Very HappyVery Happy
ildinko: Very Happy
pétráá: De azóta éberen figyelünk...És sztem Diktiék már szundiznak...
ildinko: az istenség mellett nincs érvem Csetét védeni, kutya fülit! ...
pétráá: sűrű szövésű volt az a szita...
pétráá: hát nem...húú, de mérgesek voltunk rája...Very Happy a szemét...
pétráá: Ha már vki isten, akkor a polgiság felesleges... Very Happy
ildinko: ti mégsem láttatok át akkor a szitáján! Very Happy
pétráá: Nem, mert ő isten...Akkor mindek legyen polgi?!?!
pétráá: persze, engem akar, de végső kétségbeesésemben is csak max.15%-a van....Very Happy
ildinko: a Fény meg nem polgármester!
pétráá: Egyébként meg a Csete szitáján igön csak könnyű átlátni... Very Happy
ildinko: de dög vagy! azért a Csete is igenis fontos és szeressük!
pétráá: Very Happy
pétráá: Jójó, szomszédos a lakhelyük, de ennyi...
pétráá: de Csete és a csóri szottyadt szitája hol vana FÉNYTŐL?!
ildinko: de hát mindig is az ő pártját fogtam - tégla Very Happy
ildinko: Very Happy akkor én átláttam a Csete szitáján Very Happy vicces volt
ildinko: esti fényisten-szűz-szertartás
pétráá: Az ágy mellett térdelve imádkoztunk....Very HappyVery Happy
pétráá: jajj, emlékeztek, mikor a Csete hülyét csinált Diktiből és belőlem?!
ildinko: mi is fáradtak, de ez a kergülés nagyon kellett Very Happy
pétráá: No, én is...még egy ima...
pétráá: de jelölj ki egy kötelezően választható időpontot, és repülünk!! Very Happy
ildinko: türelem - ezzel mindhármónknak baja van Very Happy
dorka: na mi csudikával lassan nyugovóra térünk
pétráá: jajj, dorkám...tudod, ez a rohadt volán, meg MÁV...
ildinko: odaérünk... egyszercsak Very Happy
pétráá: Dikti az ALAP! Very Happy Mi csak ráépülünk! Very Happy Így volt szenzációs hármas! Very Happy
dorka: csak már érjetek ide eccer
pétráá: Very Happy
pétráá: vettél még a gomba órádba elemet?
ildinko: bár dorka önmagábn is Very Happy de velünk jobb Very Happy
pétráá: a vidám csörrenés, mi ? Very Happy te, ildinko...
ildinko: hárman vagyunk egy...
dorka: na ige Smile
pétráá: És a barátságunk háza, melyben ildinkó a tégla, de tégla nélkül nem van ház! Very Happy
pétráá: Újra együtt az Elektron, a Neutron és a Proton! Very Happy
pétráá: Jujjj, de várom már Dorogot! Régi nagy bandázás... Very Happy
pétráá: jajj, olyan édesek vagytok! Nektek még a görcs is megbocsátható!!!! Very Happy
pétráá: az isteni páros, íme!!: Dorka és Csudi! Very HappyVery Happy
dorka: én csak a hívást agyaltam ki
ildinko: még megint görcsöt kap... - ez lesz a rémálmom...
dorka: hogy Béla meg minden, az CSudi sztorija volt
pétráá: Halbaj még mindig nagy baj, Dikti Dorka? Very Happy
dorka: de mondjuk az a része
ildinko: Very Happy ez épp elég volt, dorkám!
pétráá: nem csodálom, hallod, ez qrva jóó volt!! Az én kis kreatív Diktim! Very Happy
pétráá: ne a magnót! Very Happy
dorka: kifogytam mára az ötletekből
pétráá: hogy Csudi keresi Bélát, azaz saját magát... Very Happy
dorka: nme tudok ám mit írni
pétráá: jajj, tik! Hát olyan boldonok vagytok!!De én mit agyaltam, mire leesett
dorka: na
pétráá: vagyis, khm...Kocsis Béláné... Very Happy
ildinko: Diktiiiii Very Happy
pétráá: csőőő, Dikti!!! Very Happy
pétráá: De sajnos, még így sem foglalkozom csőtöréssel, csak dugulással....
dorka: háló
pétráá: jajj, de szeretlek titeket!!!!
pétráá: ez már nem vicces.....
pétráá: ...
pétráá: ááááá,.....
pétráá: neee...itt görcs!!!!
pétráá: Meg akartok ölni a Diktivel?!?!
ildinko: jajj, én ezt nem bírom...
pétráá: Kocsis Bélánáné...Very Happy
ildinko: örök életemre megőrülnék Very Happy
ildinko: éa én a neten keresztül hallom, és nem tehetek semmit...
ildinko: kicsit félek, hogy tényleg röhögőgörcsben halsz meg...
pétráá: BÉLAAA Very HappyVery Happy
pétráá: jajjj.. röhögőgörcs...Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: BÉLAAA!!!4
pétráá: ISTEN lábain.....
ildinko: hogy neked miken jár az eszed???!!! Very Happy
ildinko: jajj, istenre még véletlenül sem gondoltam volna...
pétráá: ja, télleg,az ISTEN lábaira...így már megértem....
pétráá: ?!?!?!?!
pétráá: idlinko! Itt még MIRE lehet gondolni:
pétráá: nekem van kicsi és hosszú is... Very Happy
ildinko: eredetileg csak és kizárólag a lábujjakra gondoltam, jajj... Very Happy
pétráá: kinek mi adatott, azzal kell együtt élnie...én asszem mutáns vok..
pétráá: hát, ildinkóm...
ildinko: ajajj, a magyar nyelv...
ildinko: most melyik jobb: a kicsi vagy a hosszú?
ildinko: az én lábujjaim meg iszonyú hosszúak - fogni tudok velük...
pétráá: Attila a neve... sztem nagyjából egy szinten lehetünk... Very HappyVery Happy
pétráá: no, én sem leszek már hülyébb...de egy ffi már biztos van, aki ÍGY szeret...
pétráá: a jobb csal...a kis komisz második ujjam jóval hosszabb, mint a többi,...
pétráá: éééés, megvan!! de milyen durva, csak a bal lábomon adja ki a "mintát"...
pétráá: No, megnézem a szalonnám.... Very Happy
pétráá: Hadd ragyogjon a FÉNY! Very HappyVery Happy
pétráá: SIC LUCEAT LUX
pétráá: egyébiránt pedig
pétráá: sőt, Hi-Si Min-t is felfedeztük rajta... Very Happy
pétráá: úgy néz ki, mint Szent József, és Szűz Mária...
pétráá: mondhtani röhejes...főleg,. hogy a házigazdapár
pétráá: elég vicces... Very HappyVery Happy
pétráá: jelzem, a cspa üveg éa fém épületben, mely kvtár, és konf. központ...
pétráá: "tudásplázájának" szoborplasztikája, megy egy disznótort ábrázol...
pétráá: a legnagyobb vicc a mai napomban a dunaújvárosi fősuli
pétráá: vicc Smile
ildinko: de legalábbis eltűnk két hozzászólás... Very Happy relytélyek Very Happy
ildinko: pedig az előbb moderált, nem értem...
ildinko: most nem moderál? hmm...
pétráá: mármint hernyóVery HappyVery Happy
pétráá: jajj, akkor herynó...Very Happy
ildinko: én nagyon bőgtem a könyvön... szép volt Smile
pétráá: és a könyv...sztem nagyon szép...csak hát borzasztó szomorú...Sad
pétráá: jajj, uniöcsi...Very HappyVery Happy amúgy meg én nyüssz...
pétráá: tudod, mindig van másik út...
ildinko: remélhetőleg, nem baj...
ildinko: ebben biztos lehetsz Very Happy
gixer: ez egyx nemnormális oldal
ildinko: és már csak kettő marad Smile
ildinko: unaloműzésnek baedom magamnak az injekciómat... brrr...
ildinko: unatkozom...
ildinko: már nem nyüssz Very Happy
ildinko: mert most különben is nyüssz...
ildinko: és félek, az élet pedig ilyen, és nem happy... Sad
ildinko: olyan nagyon szomorú, és úgy szerettem volna,hogy a végén mindenki boldog legyen
ildinko: elolvastam a könyvet - még délelőtt, és azóta sem tértem magamhoz...
gica: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gica: icc ö bjutiful déj... Very Happy
gica: és mégis...
gica: "i have drunk muddy waters"
gica: mr. 'sáros víz' Very HappyVery HappyVery Happy
gica: nocsak, mit látnak szemeim... Very Happy
ildinko: még órakkal a felkelés után is Very Happy
ildinko: pétráá tényleg hülye Very Happy
pétráá: no, télleg jóéjt! ildinkom, te meg pihenj, amíg meg nem jövök este!!! HUG!
pétráá: mindenkinek mosolyt csalt az arcára, legfőképp nekem...
pétráá: pedig télleg szalonna, vagyis kakastaréj, vagy mi...Very Happyno, pont olyan!Very Happy
pétráá: no, ildinko reggel felkel, és közli, pétráá hülye..
pétráá: másrészt pedig 504 Very HappyVery Happy hihi... Very HappyVery Happy
pétráá: szalonnalábujjam van ! Very HappyVery Happy

Nincsenek megjegyzések: