2007. január 18., csütörtök

2007.01.17. szerda - és Ildinkó nem bírta cérnával... pici fal

pétráá: no, jó éjt... Very Happy és, ildinko..örülök!!!jajjjj, nagyon!!!
pétráá: szal totál mndegy...később értem vissza, és az a lényeg, hogy ildinkoo ok!!!!!
pétráá: elírtam..szal ha én lennék a szerelmed-.... Very Happy
pétráá: ha én elnnék a szerelmed sok szerencsét hozzád ... Very Happy
pétráá: majd hnap falon...
pétrááá: jajj, ildinkóm,....újajjja.....
Gica: SZÉP álmokat! Very Happy
Gica: na, puszi...
Gica: okuljatok, népek! Very Happy
ildinko: megyek, neked meg jó tanulást! hajrá! kitartás!!! Very Happy
ildinko: és tán okul belőle más is... Very Happy
Gica: na, menj tényleg aludni...
ildinko: hihihi Very Happy mindegy, már mindenki megszokta Very Happy
Gica: nem baj...
Gica: és mi most graffitiztünk egyet?
Gica: Very Happy ja? hogy ez itt egy nyilvános fal?
ildinko: és akkor huhhh Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: no, mindegy, tényleg sok már ebből Very Happy még más is kielemez minket...
ildinko: csak az a baj, hogy ébren nem jutunk ahhoz a bölcsességhez, ami bennünk van...
ildinko: élvezem az életem, főleg a pofonokat és homloklövéseket Very Happy
Gica: én is ezért utálom az álmokat... mert a tiszta igazságot közvetítik...
ildinko: de ez egy nagyon hosszú és bonyolult álom volt, tele Jungi szimbólumokkal Very Happy
Gica: ne gombolódj bele...
Gica: szép is ez a szerelem! Very Happy
ildinko: és asszem ez a valóságban is megtörtént, ha jól belegondolok... affene...
Gica: te jó ég! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: ááááááááá... Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: és az lőtt le, akivel halálosan szerelmesek voltunk egymásba...
Gica: szép álmokat! Very Happy
Gica: mi mást kívánhatnék, mint...
ildinko: áhh, engem négy pasi kergetett egy temetőben Very Happy
ildinko: legjobban repülni Very Happy abból fura felébredni, hogy mégsem tudok... hihihi
Gica: melyik lőtt agyon? hihi... Very Happy
Gica: melyik? a csókos, vagy a kék szobás?
ildinko: és talán álmodok is, mert szeretek Very Happy
ildinko: viszont ma nagyon elfáradtam, úgyhogy alszok asszem... Very Happy
ildinko: hááát... Very Happy hihihi... Very Happy egyébként nagyon hasonló szitu volt, mint a te álmod Very Happy
Gica: nekem ilyen még nem volt... én legtöbbször külső szemlélő vagyok ott is... Very Happy
Gica: hihihi... az de jó érzés lehetett... Very Happy
ildinko: no, asszem ezt kielemeztük Very Happy bocs... én már csak ilyen... Very Happy
ildinko: engem egyszer homlokom közepén meglőttek álmomban, és két hétig valóban fájt!!!
Gica: jaja... én is így látom helyesnek... Very Happy
Gica: tele vagyok kék-zöld foltokkal Very Happy
ildinko: használd fel a továbblépésre, és hasznodra lesz talán... ;)
gica: kicsi felpofozás? ezek engem agyonvertek! Very HappyVery Happy:
ildinko: nem árt néha magamhoz térni kicsit, még ha rossz is Very Happy
gica: ez a nyomasztó benne... de legalább tudom, mit csesztem el...
ildinko: legalábbis az enyémek azok szoktak lenni
ildinko: bizony... de azért nem rosszak az álmok - kicsi felpofozás...
gica: csak aztán, amivel eddig nem néztél szembe, azzal most bírkózz meg egybe...
gica: jó kis figyelmeztetések ezek...
gica: én csak akkor álmodom, ha már valamit nagyon elnyomtam magamban...
ildinko: fenét van igazam... mi az igazság??? hihihi Very Happy
gica: nem vitatkozom ma... Very Happy
ildinko: na igen... és milyen sokszor nem tetszik, amit mond, pedig jó hallgatni rá Very Happy
gica: lehet, hogy igazad van... Very Happy
gica: okés, pszichomókus néni Very Happy
gica: illetve ez nem baj... csak a tudatalattim megint éberebb mint én...
ildinko: holnapután vicces lesz visszanézni arra, hogy buta álmok miatt volt rossz napod
gica: ja... az a baj, hogy értem őket... tudom mit jelentenek...
ildinko: vagy épp nem tetszik a mondanivalójuk Very Happy van olyan is sajnos...
gica: és új nap, új remények...
ildinko: az ember megnyugszik, ha megérti az álmait - még ha néha nehéz is
gica: mint eddig...
gica: jól van cicám! nem lett jobb a kedvem... de ezt is túlélem valahogy...
ildinko: tudom, ez nem vígasztal, én is napokig az álmaim hatása alatt vagyok...
gica: az egyik legjobb módja annak, hogy elkerüljük az álmokat! Very Happy
ildinko: olvastam őket... háááát... csak álom, Gica!
gica: sőt, milyen jó is, hogy egész éjjel tanulni fogok... Very Happy
gica: így mostantól nem fogok álmodni...
gica: sőt! nálam minden az álmokkal kezdődött ma...
gica: értettem! igenis! Very Happy
gica: Smile
ildinko: fe ha már muszáj: jó tanulást! Smile
ildinko: persze jazz koncerten én is szívesen lennék... Very Happy
ildinko: és miért ne lehete úgy dönteni??? Smile
ildinko: az élet szép, de csak ha úgy döntesz, hogy annak látod ;) Very Happy
ildinko: én ma (a tegnap hatása alatt) ismét rájöttem, hogy minden viszonyítás kérdése
ildinko: no,noooo!!! fel a fejjel!!!! Very Happy
gica: (de bárcsak inkább ott lehetnék a mai jazz koncerten... Sad)
Gica: el is megyek tanulni...
Gica: most meg idióta vagyok...
Gica: na, jól van... ma egész nap nyüffögtem, és rossz kedvem volt...
Gica: hüpp-hüpp... hol van még a február...
Gica: a cérnáról meg a cékla... Very Happy
Gica: de ezt most itt nem sorolom, mert a végén tényleg félkegyelműnek néznek Very Happy
Gica: eszembe jutott erről egy csomó féllel kezdődő szó...
Gica: én meg annyira hülye vagyok...
Gica: ja...
Gica: háhá... Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: cérnahosszal Very Happy
ildinko: félkarnyújtással Very Happy
ildinko: igen, de még nem is nagyon tudom...
Gica: vagy karnyújtással... Very Happy
Gica: de egy lépéssel közelebb vagy hozzá...
Gica: ...
Gica: hát persze, hogy nem használhatod... az még hosszú idő, mire tényleg rendbe jön
ildinko: ja, az tényleg "normálisabb" megjelenés, végre Very Happy
Gica: köszke... akárki is csinálta meg...
ildinko: bár ez még egyelőre fura,használni pedig azért nem használhatom a jobb kezem még
Gica: végre... huh...
Gica: és nem egyen...
Gica: az olyan, hogy inkább 14 oldalon jelenik meg a 4444 Hsz alapítvány blokkja
Gica: örülök... Very Happy
Gica: az jó! Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy ennek nagyon-nagyon...
ildinko: és itthon már nem kell hordanom a kézrögzítőt sem...
ildinko: még kicsit sem fájt Very Happy
ildinko: milyen a "normális" a KM fórum tekintetében??? Very Happy
Gica: hihi... igen? de nem fájt? jól vagy?
Gica: a nooormális megjelenési formát...
Gica: nocsak... örömmel tapasztalom, hogy a KM fórum ismét felvette
ildinko: ezt a "mi" Dokink is meg tudta volna csinálni Very Happy
ildinko: meg Very Happy
Gica: upsz... varrat... így már jó! Very Happy
Gica: megvolt a varatszedés?
Gica: besurrantam, majd észrevétlenül ki... Very Happy
Gica: csak nem hagytam nyomokat magam után... Very Happy
Gica: dehogynem... én többször is... Very Happy
Gica: szijja! Very Happy
ildinko: ma egész nap senki nem járt erre??? Very Happy

Nincsenek megjegyzések: