2007. január 2., kedd

ildinkó műtődik...látogatás szerveződik, Gica velünk van! :D


Gúúdbájjj, gipsz!!!



pétráá: a fíling miatt...Very Happy
pétráá: oké, palackja van, akkor bokor is dukál! Very Happy
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: csak hogy ő se maradjon ki semmiből...
Gica: vigyünk ildinkonak is egy bokrot!

pétráá: palackkal, bokortüskékkel...röhögőgörcsben...Very Happy
pétráá: múmiapétráá WCpapírban... Very Happy
Gica: és jókedvet mindenkinek! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Vagiys engem tud, de Gica meglepi lesz!!!
pétráá: pszz...kérem a kedves ortopédiai osztály dolgozóit, ezt NE mondják meg neki.
Gica: és múmiapetrával... Very Happy
Gica: bokrokkal és palackokkal...
Gica: és ildinko! jövünk!
Gica: úgy-úgy... Very Happy
pétráá: gyógyulást, legalábbit jobbulást remélve...Very Happy
pétráá: még bemásolom a falat a blogra, és alvás...
pétráá: helyes..én azt csak pár órával később teszem meg...
Gica: és úszom az árral szemben Very Happy
Gica: akkor én most más vizekre szállok...
Gica: remek...
pétráá: Ott a pétráá! Very Happy
pétráá: Légy ott...Very Happy
pétráá: Nem benn, előtt...Very HappyVery Happy
pétráá: Én is olyan vagyok. Pontos...Very Happy Ott leszek a tanuló előtt...
Gica: ohh... egy légy ott! Very Happy
pétráá: hihi Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: és nagyon pontos vagyok!
Gica: holnap ott tipródok ám majd a szántásban!
pétráá: Very Happy
pétráá: És közben részvéttel gondolok kétszeműként a küklopszokra....Sad
Gica: lassú állatok az árnyak! Very Happy
pétráá: jaja, meg az orrlyukakat...
Gica: mert az árnyak nem tudnak követni... hihi...
pétráá: Megkapja kinyomtatva!!! Very Happy
Gica: ha elég gyorsan táncolsz, összemosódnak,
pétráá: éppen 4szögletűt hallgatok...jujj, van nekije meglepim csütre!!jujj...Very Happy
Gica: meg az árnyékokat...
pétráá: jajj, ildinkóm..remélem, jól vagy...és alszol...Very Happy
pétráá: az a legjobb...összefonni, mint a páros szerveket...Very Happy
Gica: én nem vagyok éppen ép! Very Happy
Gica: node ott megy mellette a szívtelen csigáról szóló mese is... Very Happy
Gica: persze az elsőszámú a rádió!
pétráá: kerge...Very Happy
Gica: már megint rászoktam arra, hogy egyszerre két lejátszón hallgatok dolgokat...
pétráá: hihi...Very HappyVery Happy
Gica: hihi... Very Happy
Gica: úristen hány helyre figyeltem egyszerre...
Gica: teljesen lefáradtam az adástól...
pétráá: pedig nem is kapott szent atióchiai kézigránátot...Very Happy
pétráá: simán...ennyi a minimum!!! Nekem sokat ad...
Gica: szegény teve is megdöglend a sivatagban... Very Happy
Gica: annyira édes vagy, hogy kiraktad a képem-képed msn-re is... Very Happy
pétráá: www.szepi.hu
pétrááá: Tevék ura! Te tevél tevévé engem eleve....Very Happy
Gica: jaj... az mennyire jó! Very HappyVery Happy
pétráá: mi éppen RomhányizunkVery Happy
Gica: és jó kis REM...
Gica: úristen... hogy én hogy utálom a szóvicceimet Very Happy
Gica: bár ez nagy falat!
gica: másszuk meg ezt a falat! Very Happy
gica: na, itt is vagyok...
pétráá: huh, éféli falitali...Gica, itt vagy?
pétráá: palackos szám...Very Happy Élj vele boldogan!!! Very HappyVery Happy
pétráá: hihi, 404 Very Happy
pétráá: de mindegy, szomatikus... Very Happy aki hülye, az ilyet csinál magának! Very HappyVery Happy
pétráá: egyébként télleg fullon beteg vagyok...
pétráá: megyek, gica...rohanok!!!
gica: gyere msn... ott vagyok Very Happy
gica: nem éri meg!
gica: ne gyötrődj!
gica: pétráá, mi a baj?
pétráá: Smile
pétráá: tobozom, izé...toborzom...mindegy, beteg vagyok, de érted.
pétráá: Tobozom a wishlistjének résztvevőit, köztük téged is!
pétráá: Ő kérte, hogy legyél ott. Miatta...Szeretném, ha örülne....ennyi...Smile
pétráá: Drága Fény! Légy már oly kedves válszolni, hogy jössz-e csütörtökön ildinkómhoz!
pétráá: vagyis már nem állok...mindegy Very Happy de a bokrok miatt kitartok!!
pétráá: főleg így, ahogy most állok...eh..Surprised
pétráá: velem élmény... Very Happy
gica: jól szóltál pétráá! az első közös fetrengés... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: te kiez
Pécsi Egyetemi Rádió: halllóóóóóóóVery Happy
Lujza: Már én is hallgatlak titeketSmile
pétráá: ponotsabban az első közösben... Very Happy
pétráá: Rettegjenek a bokrok és palackok... Very HappyVery Happy
pétráá: bezony! Hnap Gica és Pétrá egy újabb nagyszerű kalandban...Very Happy
pétráá: csütörtökön, du-n..a tervezett indulás 15:00.....
pétráá: Kedves Fény! Emlnéd csoportos látogatásunk fényét saját magaddal?
Gica: reszkessen mindenki, mert gica színre lép!
pétráá: na, de vissza ildinkóhoz és a fényhez...
Gica: holnap pétrááá! holnap!
Gica: na, nekem meg jön a félelmetes idegtépő tanulás...
pétráá: mindekit elriaszatok majd...óje..Very Happy
pétráá: télleg...pontosan! A legveszélyesebb fegyver!
pétráá: egy beteg sün, most legalábbis...égőszemű, folyóorrú, köhögős...uh...Very Happy
Gica: sündisznó tank???
pétráá: sün...Very Happy hihi... Very Happy pétráá a sün... Very Happy
pétráá: nem én adom, hanem belém...éljen a mazochizmus! Very Happy
pétráá: hűbasszus...új év, új élet! Ezentúl leszokom a palackról, és jönnek a tüskék.
Gica: azért tartsd nyitva a szemed! minden bokor egy újabb lehetőség lesz Very Happy
pétráá: kész VICC! Very Happy Kerge...bocsi..ragadósVery Happy de megéri! Very Happy
Gica: áááá... fetrengek... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: úristen... ezt visszaolvasni Very Happy
pétráá: itt
pétráá: no, blogon az msn! Very Happy
pétráá: hnap már sztem nem kap...de látom, nagyon gondolkoszik..edig én csödben leszek..
Gica: nem minden nap láthatsz betépett kicsilányokat Very Happy
Gica: kedves fény! ez ne legyen kérdés Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: mindenki, akit szeret! Very Happy
pétráá: no, akkor?!?! a rádió érdeke, tudod...és csomóan leszünk, remélem...Very Happy
pétráá: mert ezt is üzente.
pétráá: persze, azt is meg kell mondanom, hogy csak akkor, ha te is akarod, nem erőszak
pétráá: tudod, a meglepi látogatás...és Téged külön kért tnap!
pétráá: figyi, Fény! ugye TE is jössz csütörtökönConfused!be, HOZZÁ....
pétráá: főleg, ha nyugtatóról, vagy fájd.csillapítóról van szó!!! Very Happy
pétráá: még egy fájdalomcsillapítót is...vérmesen gyógyszerellenes! Very Happy
pétráá: ő? sosem...Very Happy az volt így is a legnagyobb baja, hogy be kellett vennie
fény: nem ám rászokik a morfira....
pétráá: BIRKABUNDA! Very Happy
pétráá: ma köszönötte 400. látogatóját!!! Very Happy
pétráá: És blogunk
pétráá: Smile
pétráá: Tolmácsoltam neki a rádijó jókívánságát, meg, h tnap kapott számot!!!!
pétráá: jajj, ez most olyan jó, és úgy izgultam...Very HappyVery Happy
pétráá: ja, és a palack is megvan mellette, szal semmi vész.
pétráá: És nagyon nagyon puszil mindenkit!!!!! Sokszor!!!
pétráá: Petrám. Kaptam morfiumot. Mondd meg mindenkinek, hogy ez jó...
pétráá: fájdalmai lehetnek, de JÓL van...És idézem:
pétráá: ILDINKÓ JÓL VAN!!!!! Most hívot..szegénykém, morfiumot kapott, szal elég durva
pétráá: blog ildinkóra gondolva
pétráá: meg itt is...Very Happy
gica: puszi
gica: okés... akkor akkor ott... Very Happy
gica: jaja... a lelkemen viselem a blogotok sorsát Very Happy
pétráá: pussz Gica, majd akkor este msn!
pétráá: engem meg a tanuló diszkrét bája..
pétráá: hihi, gyűlik az anyaga blogra! Very Happy kergekór!!! Very Happy KÖSZI GICA!Very Happy
gica: én viszont most tényleg elkotródom... mert vár a meló...
pétráá: n annyit láttam, hogy kicsit már unom....Very Happy
pétráá: hova meni?! vizsgaidőszak van, tanulni kell... a 400ágyasat meg az elmúlt 6 évbe
gica: mi? mi soha nem is akartunk menni! ááááááááááááá...
pétráá: ott a tégla...Very Happy
pétráá: akkor psszt arról, hogy megyünk!!!! Very Happy
gica: ott a kém! Very Happy
pétráá: szóval...basszus...lebuktunk...de ha ezt most olvassák
gica: a telepátiában nem hiszek... Very Happy
pétráá: biztos...te, de komolyan...a nővérpulnál ott netezett egy lány tnap felvételkor.
gica: Very HappyVery HappyVery Happy
gica: ja... ők is hallgatták a rádiót és örökké nézik a honlapot, mint mindenki más...
pétráá: te, Gica...lehet azért műanyag, mert vmit sejtenek...?!
pétráá: hihi, OTT az árnyék! Very HappyVery Happy
gica: jaja... idomítom az árnyékokat Very Happy
gica: hát ez nem picsmics, ez pécs... itt csak a műhanyag palack jár...
periszkop: holott a címlapon (amit IE-vel látok) ez szerepel
periszkóp: az oldal nem nyitható meg Firefox-szal,
pétráá: két árnyék? akkor fonj, Gica, fonj!!! Very HappyVery Happy
pétráá: MŰANYAG! micsoda botrány! és az állvány is az ágyhoz kötött, ahogy tnap láttam..
pétráá: palacktánc, ez jó...Very Happy Ja, reggel írta ildinko sms, hogy van palackja, de
pétráá: sőt, ildinkó tud sámántáncolni is, ahhoz csak a lábai kellenek...
pétráá: nem kell...hihi, előttem is ott a kép...Very Happy
gica: magunktól...
gica: ááááá... most már nagyon félek...
gica: úúú... ezt nagyon elképzeltem... ahogy valami ősi palacktáncot járunk...
gica: áááá... vigyázhatnánk rád egész éjjel, hogy nehogy magadhoz ragadd a palackot...
pétráá: ahogy nektek is...huh...csinálhatunk külön koreográfiát is hozzá!!!no?
gica: jééé... nekem két árnyékom van...
pétráá: ééés akkor lesz SAJÁT infúziós palackom!!!
pétráá: úgyis 6 ágyas a kórterem, és ildinkó egyedül van! Csak mi hiányzunk!
pétráá: de legalább a hangulat tuttti jó lesz!!! Very Happy
pétráá: bár, ahogy most magam elnézem, én is odakerülök mellétek hamarost az ortop.-ra..
gica: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: csak megcseréltem őket...ennyire tellett most, de dolgozom az ügyön!
pétráá: vigyázz magadra, kül lehet szobatársa lehecc ildinkónak...Very Happy
gica: ha két lyukat össze tudsz fonni, akkor én nagyon büszke leszek rád!!! Very HappyVery HappyVery Happy
gica: a veséimet nem tudom irányítani... de ciki... Very Happy
pétráá: télleg, most hogy mondod Gica...és a melleim is.. no és a két orrlyukam... Very Happy
gica: és a lábaimat is befontam... most félek, hogy le fogok így dőlni a székről... Very Happy
pétráá: Eek Eek Eek
gica: össszefont karokkal és ujjakkal sem egyszerűűű írni Very Happy
pétráá: ja, bocsi..ez az emotikon nem direkt volt....a két szem lehet bánt sokakat, így
pétráá: nézzétek el nekem, és az izgalomnak, na meg a szigorlatnak... Surprised
pétráá: Szóval, ha vki kükli olvassa, akkor bocsi, Rátok szem téren nem gondoltam....Confused
pétráá: de veséjük nekik is van...Very Happy
pétráá: basszus...meg a pegazus sem tudja az egy szarvát összefonni...
gica: Eek
gica: szegény küklopszok... ők nem tudnak kancsalítani... Sad
gica: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: király! Very Happy de szar kancsalul gépelni...meg a vesém is már...kicsit fura...Very Happy
gica: XXXXXXX
gica: remek... Very Happy összefontam a füleimet... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Testileg pedig a kancsal szem, és egyéb páros szevek összegabalyítása...Very HappyVery Happy
pétráá: Amúgy pedig a szorítás egyezményes jele írásban az X ! Very Happy
pétráá: a nővérpulttal szembeni szoba...
pétráá: de persze ha vkinek nem jó, akkor 400 kórház, ortopédia, 4. emelet.
pétráá: búcsú, és délután hirtelen rátörünk...remélem, eljönnek azok, akikre számít!!!!!
pétráá: csüt, ha végeztem szigó, beugrom hozzá, mert segítenem kell neki. Aztán könnyes
pétráá: szóval, aki meg szeretné lepni ildinkot, annak üzenem, csüt. du.3! Very Happy
pétráá: nanáá, hogy igen!! hnap du terveztem én is, meg csüt. du. a meglepi, bandásat...
Gica: ááá... felveszlek msn-re, és majd ott megbeszéljük este...
Gica: nem szeretnék egyedül menni... pétráá, velem tartasz???
Gica: és megejtjük az első találkozást végre...
Gica: holnap délután asszem beugrok hozzá én is...
Gica: ildinkó! zzrzrzrg... (nem tudom hogy van a "szorítok neked" egyezményes jeleVery Happy)
Gica: festéket kell vennem Very Happy
Gica: de mostmár nagyon időszerű lenne Very Happy
Gica: hihi... ez mennyire jó! engem még a nyári melóm után sem fizettek ki...
pétráá: és HAJRÁ ildinkom!!! Két óra múlva szike... Confused
pétráá: Jól indul a napom,megkaptam a decemberi "fizum"...hihi... Very Happy

Nincsenek megjegyzések: