2007. január 25., csütörtök

2007.01.25. csütörtök...Egy nap Samu vérével és Sétáló Jánossal


Johnny Walker minden mennyiségben ildinkomnak!
Ő az a férfi, aki visszrángatta a sírból...

A hatás:
jepp :D (i.)



Amúgy pedig, hogy mindenki tudja, miről beszélünk, h kölcsönös és érdekmentes...


Szeretet vágy dúl bennem
És nincs akin kiélhessem
Kell egy jó barát, aki számít rám
És nem üres az életem

Betölti
Kölcsönös és érdekmentes barátság
Kölcsönös és érdekmentes barátság
Én számítok rád, Te számítasz rám
Nincs ennél tisztább kölcsönös és érdekmentes barátság

Első a tisztálkodás
Aztán a barátkozás
Beszappanozom, lecsutakolom
Tiszta lesz a barátom
Mert egy szép
Kölcsönös és érdekmentes barátság
Nem tűr foltot, még kevésbé tűr bolhát
Mert a tisztaság nem puszta formaság
E nélkül nincsen makulátlan boldogság

Teát kortyolunk
Közben társalgunk
Csuda jól szórakozunk

És ez a kölcsönös és érdekmentes barátság
Kölcsönös és érdekmentes barátság
Kölcsönös és érdekmentes barátság
Kölcsönös és érdekmentes
Kölcsönös és érdekmentes
Kölcsönös és érdekmentes barátság


Igaz, nem a teljes a szöveg, mert van benn eegy olyan rész is: hogy teát kortyolunk, és közben társalgunk..Csudajól szórakozunk!!! :D De ennyi elég is most...Jaaa, most látom, hogy benne van, de mindegy...:D:D JEPP!!!!


A tea is jepp, főleg viszkivel, nemérdekel... :D Az is jöhet!!! :D (i.)



pétráá: biztos, a hang után jött..no, jóéjt...hnap Pest...nyüssz... Sad
pétráá
: bezonnny...lendítettünk egyet a büff forgalmánVery Happy De E. megtalált
ildinko: pétráá büfézik...
E: merre vagy Pétráá?
E: pécs Very Happy
ildinko: no, szép álmokat... én gondolkozok Very Happy
ildinko: jujjj, deszeretem ezt a számot!!!!!!!!!!!!!!! Smile
pétráá: áháá, megoldottam! A bkv.nek van útvonaltervező linkje Very Happy
pétráá: De télleg kéne az a térkép!!! KÖFF!!!
pétráá: a netet nem tom magammal vinni....
pétráá: Van vkinek egy budapest térképe?Hnap estére kéne, szombaton visszadom...
pétráá: vagyis, amikor velük talizom.
pétráá: Very Happy
pétráá: de majd naggyon naggyon meg fogok lepődni két hét múlva...
ildinko: hihihi Very Happy
pétráá: Asszem, tudom, mit kapok szülinapomra!!! Very Happy jepp!! Very HappyVery Happy
pétráá: erre: nem ígérek semmit sem, de vásárolunk...Very Happy
pétráá: És hosszút távon tervezed használni? mondom igen...Very Happy
pétráá: snőm hívott az előbb: hogy állsz a parfümöddel? mondom, félig van...
pétráá: és msot kilakkozom a köremeim vörösre!! Very Happy
pétráá: kitartok melletted, mert kölcsönös és érdek mentes...Very Happy
pétráá: De, bűr per pillanat nem érzem magam zöldöklő öldöklőnek, ahogy Shrek,
pétráá: Smile
pétráá: de ahogy Papi mondaná, majd elmúlik....
pétráá: tudod, én még beengednem őket, feltéve,ha jönnek.....
pétráá: ja, mert elkezded írtani őket...nekem azért hiányoznának....
ildinko: aztán kihalnánk Very Happy
ildinko: áááá, addigra nem marad pasi a földön, csak hálás nők Very Happy
pétráá: a fickó lenne...ja, őt is széttépnéd...Very Happy
pétráá: remélem,a tárgyalásodon majd bírónő lesz...mert ő mint nő, átérzi...
pétráá: ildinko, a hüdemérges...én meg hűdemegijedtem, mer amit tervezel...
pétráá: Smile
pétráá: no, mindegy, csak egy éjszaka, és szombat du.már újra itt!!
pétráá: és otthonról vihar előtti csend..7fő óta nem beszéltem anyukámmal...
pétráá: aszonták, csalódás...jajj, de túllennél már rajta...
ildinko: pétráám - legalább a kiállításnak örülj!!!! az szép lesz
pétráá: mindg, szombaton már jövök is vissza, szerencsére, de akkor is...
pétráá: elegem van...nem akarok hnap estére Pestre menni...nyüssz...
pétráá: félek is,h velem mit tesz, h örültem neked...jajj, lüke pétráá!!
pétráá: jujj..Te, Csabi..vigyázz...ildinko ma fickókat akar széttépni, és megölni...
ildinko: szia!
pétráá: szííjjja Csabii!! Very HappyVery Happy
cSaBi: everyone
cSaBi: hello
pétráá: uh, jóreggelt Very Happy pétráászundi megvolt...tiszta gyűrött vok Very Happy
ildinko: az én kreativitásom pétrááétól lenyúlva: ágyikóóóó Very Happy délutáni szundi Very Happy
pétráá: hallod, azt éneklik, walk with me...Very Happy
pétráá: Egy biztos, mindkettőtől jól érzed majd magad! Very Happy
pétráá: uazt íruk, megen Very HappyVery Happy
pétráá: huh, de jó zene...ennyi Very Happy pont...És Random látja ildinkom lelkét! Very Happy
ildinko: Dj Random látja lelkem... Very Happy két férfi marad, a sétáló és ő... Very Happy
pétráá: huh, ez a rumba...de szeretnék tudni táncolni, főleg ilyet...
pétráá: pont Very Happy
ildinko: pont Very Happy
pétráá: és a hajammal télleg csinálhatnék én is vmit Very Happy
pétráá: Smile Smile Smile
pétráá: No de, fela buci, ki a cici,mert nevetni kell, ha télleg komolyan gondolom!!!!
pétráá: nevelte fel...
pétráá: Ők bevállalnak egy ekkora csődtömeget, akinek még az anyja is azt mondja, minek
pétráá: De legalább olyan barátaim vannak, mint pl. te!!
pétráá: sajnálom, mert egy csőd vok..ennyi...egy nagy rakás szerencsétlenség...
ildinko: tanulság: messziről kerüld a fodrászokat... a hajaddal azért csinálj valamit Very Happy
pétráá: ááá...csessze meg!!!Jajj, de mérges vok magamra!!!
ildinko: télleg örülök már,h így történt...
ildinko: nesajnáld!!!! jó volt ez így!!! Very Happy télleg happy... Smile
pétráá: hogy nem kell ffi...sajnálom...megint hibáztam...nagyot...
pétráá: jöjjünk haza, akkor tudod hallgatni a BOA-t, és nem jutsz oda
pétráá: eza célom....bocsánat, de télleg, ildinkom...ha én akkor azt mondom, hogy
pétráá: sajnálom, de tényleg...én mindig mindenkinek csak fájdalmat okozok, holott nem
pétráá: az a legdurvább, hogy minden miattam történt...de komolyan...
ildinko: ja, és asszem, soha többet nem hagyom ki a BOA-t... veszélyes a nagyvilág... Very Happy
ildinko: very happy Very Happy jepp Very Happy KOCKACUKOR!!!!
pétráá: ja, ildinko...KOCKACUKOR?! Very HappyVery Happy
pétráá: hihi Very Happy
pétráá: hihi, sztem értette mindenki...Smile
ildinko: azaz sétálhat Very Happy
ildinko: ha azt írnám,h folyékony formában jöhetnek,még félreértenék,úh nem írom,de... Very Happy
pétráá: Oszt, ahogy lesz, úgy lesz...Smile
pétráá: ok, értettem. Én még hezitálok.
pétráá: Adjam meg magam én is a sorsnak?! Nemtom....
ildinko: én már sokadszor döntöttem így, de ez esetben végleg Very Happy ennyi, pont...
pétráá: hihi, nemnek helyett azt írtam, nemnem...ez nem lehet véletlen..
pétráá: A Sétáló, nem a Gábor, mert ez utóbbi is igencsak díszpéldánya a ffi nemnem...Smile
pétráá: Te, és János?! Vele mi van?!?!
pétráá: ennyi ...Very Happy
pétráá: de ki tudja, mit hoz az élet?
pétráá: hát akkor jó. Én még bízom, nem dönöttem így...Very Happy
ildinko: ennyi...
ildinko: én sem kétségbe estem, csak ezt így eldöntöttem... most nekem jó Very Happy jepp
pétráá: jól van, látom, letisztáztad a helyzetet
pétráá: Van palack...Very Happy Én ahhoz mennék hozzá Very Happy
ildinko: ezt pontosítani kell, mer azt hiszik, h a lábukt ugían nem, de mást szabad... Very Happy
pétráá: pfuj, az ..a szingliség, mármint ahogy mutatják.
pétráá: szoktam kétségbe esni...
pétráá: ildinkom, azért ennyire...még én sem
ildinko: úgyis divatos a szingliség... Very Happy
pétráá: hüjje..se lábát, se mását Very HappyVery Happy
pétráá: helyes!!!neis!!!Nehogy hagyd!
ildinko: és soha többet pasi az én életembe nem teszi a lábát, se mását! SOHA!!!!
pétráá: vicces Very Happy Very Happy de komolyan!Very Happy
ildinko: nembaj pétráám, nem hagyom magam...
pétráá: ezek a férfiak, hogy mit ki nem hoznak belőlünk....
pétráá: te tényleg nem vagy a topon...Confused
pétráá: de komolyan, basszus, elérték...hűdemegijedtem...de komolyan...
pétráá: hihi, pétráászundi-idő...Very Happy no, befekszem ágynkó, rédijó benyomVery Happy
ildinko: ugye????? csak elérték!!! ennyi, ez a vég...
pétráá: mondom, a verbális agresszió....Very HappyVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: ez rosszabb, mint a halál...
pétráá: azt mondtad, és LE IS ÍRTAD, hogy b*ssza meg?!
pétráá: jesszus..ildinkóom, káromkodtál?!
pétráá: jatélleg...Very Happy de a rédijót bekapcsolva hagyom..
ildinko: aludj! épp pétráászundi-idő van Very Happy
pétráá: huh...elfáradtam...huh...nagyon...
pétráá: kölcsönös és érdekmentes, ezért szolidálva bevonulok Very Happy
ildinko: éhes vagyok... lehet rettegni... Very Happy
pétráá: Vagy, bevonulok veled! Bár, én ma nem akarok ölni, főleg nem ffit, de mivel
pétráá: Jabiza!!! Very Happy És majd meglátogatlak ám sokszor!!!
ildinko: ezért megéri Very Happy
ildinko: hűűű, ez szupi! Very Happy
pétráá: msot mondta gmailcsetenVery Happy
pétráá: szal benne lehecc a szakdolijában...Very HappyVery Happy
pétráá: Spanyolhonból, és teccik neki, és üzeni, igen, a börtöna részévé vált már...Very Happy
pétráá: ildinko4!! Márti megnézte most a blogunk
pétráá: azám...Very HappyVery Happy
Doc Holiday: mennyi minden történt megen
Doc Holiday: huh
pétráá: egyébként milyen műsor lesz?
pétráá: börtön képe a blogon
pétráá: jajj, neee..előttem a képVery Happy
ildinko: majd reszelem vele a fogaimat élesebbre Very Happy
pétráá: ja, de hiszen láttad a börtönt,...lüke vokVery Happy
pétráá: én meg viszek babalevest, benne reszelővel...
pétráá: A Márti meg majd felhasznál a szakdolijához Very Happy
pétráá: ildinko!!! A kalocsai börtön is jóó hely!!! hejj Very Happy
Hódolat a börtön előtt Jánossal....:D
Ez az a hely!!!!

ildinko: nálam mérgesebb piranha nincs is Very Happy jepp Very Happy
ildinko: én vagyok a mérges tigris (izé, piranha) Very Happy
ildinko: áhh, meg is ölöm őket, úh az már nem számít Very Happy
pétráá: de komolyan...
pétráá: doki, kezdj el rettegni, én mondom...ildinko még nálam is durvább, ha beindul...
pétráá: Máskülönben meg betlejesíted a legősibb ffi félelmet, a kasztrációs szorongást4
ildinko: még téged is, Doki... grrrr... harap, tép, cafrangol szét... Very Happy
pétráá: ildinko...hajráá...a lányt hagyd meg, ahogy Fricinek is mondtad!
ildinko: hááát... széttépem... egy piranha harap...
Doc Holiday: egy fiú egy lány
pétráá: én azért nem tépkednék, meghagyom neked...Éld ki magad!!!
pétráá: ildinko ma...kicsit...hm...vehemnes,...
pétráá: Ja, és Csete nem nősül idén, letett róla....Very Happy
pétráá: Rendőr kell Csórra. Hogy vmi közérdekű is legyenVery Happy
ildinko: széttépjük őket ugyanis ma... ezer darabra, min...
ildinko: nocsak.... remélem, nem férfi műsorvezek... Very Happy
Doc Holiday: 14:00 próbaadás
pétráá: öregedünk, assszem...Confused
pétráá: Vicces: Áll. fin.képzési időn túl...
pétráá: huh, ez az etr...hűdemegijedtünk...
pétráá: nekünk már mindegy....ennyi Very Happy
ildinko: te pétráám! így is, úgy is oda jutunk... Very Happy előbb vagy utóbb... mindegy is Very Happy
pétráá: "hiányzik egy mosoly az arcodra, az szinte mindig kell!"
pétráá: mindenképpen oda jutunk, ennyi Very Happy
pétráá: hát, a humorunk az gyilkos, és ha én röhögőgörcs, akkor..télleg...
pétráá: hihi, hogy írtam...a temetőbe visz ki a blog...
pétráá: viszki,a temetőbe visz ki a blog
pétráá: helyes!!lecsapolva!! Very Happy király!!!
ildinko: mocsár kiszárítva jepp Very Happy
ildinko: ennyi...
pétráá: HUG! Very Happy
pétráá: ennyi...pont...
pétráá: kölcsönös és érdekmentes baaráácccság!!
pétráá: Igen...ilyenek a Jánosok, én már csak tudom...Very Happy
ildinko: Johnnieeee, jeppp!!! Very Happy az egyetlen férfi, aki kell Very Happy
pétráá: háát, hajrááá!! Tedd meg magadért, ildinko!!!
ildinko: TÁNCOLNI AKAROOOOOK!!! Very Happy
pétráá: pirulósat sem kaptunk...Very HappyVery Happy
ildinko: Dj Random!!!! kéne ilyen szivecskés emotikon ide Very Happy
ildinko: lobotómiaaa!!!!!!!!!! jepp!!! ildinko very happy jeeee Very Happy
pétráá: meg egyébként is, kit érdekel?! lobotómiaaaa!! Very Happy
pétráá: de én benne vok, ha vállalod! Ti úgysem lesztek veszélyben, mert magasan laktok!
pétráá: belemegyek a BAlcsiba, aztán kiszorul a víz...hallod...elöntené az országot...
pétráá: meg már ne haragudj, de hozzám,mint Tank Arankához jobban illenek a tankok..
ildinko: áhhh, ezér gyere ide... Very Happy fürdünk a Balcsiban, oké Very Happy
pétráá: egyébként ÉDESAPA sírja szép helyen van, szentjánoskenyér fák vannak előtte...
pétráá: igen, de mi az Alföldön lakunk..héé...nálunk csak tankokra telik...Very Happy
ildinko: innen szebb a kilátás: Balcsi, Tihany, keleti medence Very Happy
pétráá: de már eladták őket...40 000ért lehetett venni egyet.
pétráá: te, édesapa sírjáról csak a tankok látszottak, de komolyan...
ildinko: de csak kis időre Very Happy mer ő is csak... Very Happy
ildinko: ééééés meggyúrjuk agyagból Dj Randomot, és életre varázsoljuk Very Happy
ildinko: jajj, de jó lesz ez Very Happy very happy Very Happy
pétráá: te a viszkiset, én a borosat...jepp Very HappyVery Happy
pétráá: nekem meg elég egy palack..magamhoz szorítom, és jól elleszünk...Very Happy
pétráá: jajj, de löpkét köll vinni...no....
pétráá: no, helyös! haljon, aki rá van szorulva, ne mink!!!!
ildinko: vicces lesz, már tudom is, miről fog szólni, de nem mondom el Very Happy Razz
pétráá: okcsi, én is! Very Happy samuvére...ójee...milyen bor...Very Happy
ildinko: majd megírom ott a szakdogát a temcsiben Very Happy
pétráá: szal én nem bikiniben megyek, inkább csak döngetek, ahogy egy igazi tankhoz illő
ildinko: döglik a nyűűűűg Very Happy
ildinko: haljanak, akiknek halniuk kell, ne mi... Very Happy jepp Very Happy
pétráá: oksa! temcsi... Very HappyVery Happy hihi Very Happy
pétráá: én nem sokkolom a halottakat habtestemmel...
ildinko: én meg szerzek neked bort! samuvére nevezetűt Very Happy jókis vörös Very Happy
ildinko: pattanj buszra, azt irány a temcsi Very Happy
pétráá: vigadni! Very Happy és meghílak egy ücsi viszkireVery Happy
ildinko: apa sírja tök jó, látszik a Balaton... Very Happy
pétráá: okkkééé!!!benne vok!! Very Happy mint kinn mexicóban!! ott szoktak mindszentkor is
ildinko: én bikiniben megyek - majd a viszki melegít Very Happy jepp Very Happy
ildinko: de nem kell felöltözni Very Happy
ildinko: jeeee, ildinko happy Very Happy very happy Very Happy
ildinko: csapjunk temetőbulit, temessük el a nyűgöt Very Happy
ildinko: mennyünk a temetőbe, de nem akarok meghalni... Very Happy
pétráá: hihi, a be helyett bee-t írtam...Very Happy szal lenni méhecske, or not Very HappyVery Happy
pétráá: nyilatkozzál szándékodról...
pétráá: itt állok, félig felhúzott nadrágban, most akkor döntsd el, hogy to bee, or not
pétráá: de mi lesz akkor a temetéssel?!!? héé..már öltöztem, h menjek bevásárolni...
ildinko: egy virtuális férj, az kell nekem Very Happy
ildinko: szeretnék feleségül menni Dj Randomhoz... Very Happy
pétráá: legalább gaz sem nő a sírodon...Very HappyVery Happy
pétráá: és minden héten, a szombatom kinn töltöm nálad! Együtt iszunk....
pétráá: érsz nekem!!!!! De magvan!! gyűjtést rendezek a kóterban...kiállok a büfé elé...
pétráá: mert nincsen az a viszkimennyiség, mellyel igazán ki tudnám fejezni, mennyit
pétráá: ildinko...azért csak ilyen nem kereskedelmi mennyiség
ildinko: oké ez tetszik... egy karton már elég lesz talán... Very Happy
pétráá: nálam bor lesz, ott megiszom a palackkal, közebn pedig locsolom szét a viszkit..
ildinko: megén! de egy üveg??? ennyit érek csak neked??? Very Happy
pétráá: meg majd virág helyett viszkit viszek ki neked a temetőbe...
pétráá: okéé...egy karton?! ma voltam munkát keresni...ha lesz vmi. kapsz!!!
pétráá: persze, inkább meginnád az üveggel....
ildinko: csak egy üveget??? azért nem érdemes meghalni.... Very Happy
ildinko: jeeee Very Happy
ildinko: hűűű, nem akarok én má meghalni... Very Happy
pétráá: és ígérem, egy egész üveg Johnnie Walkert fogok a sírodra önteni!!!!beruházok...
pétráá: úgy érzem, közel egy borparti a sírhantodon...
pétráá: sír-ás-ilag...Very HappyVery Happy hihi Very HappyVery Happy
pétráá: helyes...a nők úgyis abban profik, a verbális agresszióban...
ildinko: vagy sírásilag - sír-ás-ilag... Very Happy
ildinko: most verbálisan verekszek Very Happy azaz írásilag Very Happy
ildinko: grrr, piff-puff, bummm, nesze... Very Happy
ildinko: jeeeee Very Happy
pétráá: igen, ildinko, MIND AZ!!! Nincsen kivétel!!!!
pétráá: én nevetek...ha könnyes szemmel is, de azért is nevetek!!!!
pétráá: ildinko, te csak nevess, ha komolyan gondolod! ...
pétráá: jó reggelt! Very Happy tnap is ilyenkor kívántam Bélabámnak jó reggelt! Very Happy
ildinko: haha :S
ildinko: Mert ez a világ ez olyan mint egy körhinta, Te csak tanulj meg nevetni rajta.
ildinko: igen, jóéjt mindenkinek!
pétráá: jó éjt, ildinko!!!!
pétráá: életed legjobb dolga ez...Very Happy hidd el...Very HappyVery Happy
Sala: hehe tökjó hogy rátaláltam Very Happy
pétráá: ééés, jepp...újra hízik az üzenőfal tőlünk Very Happy OFF a soványságának Very Happy
pétráá: jesszus, de régen volt...Very Happy a very happy...Very Happy
ildinko: Dj Random ma nagyon jepp Very Happy very happy Very Happy
pétráá: mindegy....nálunk is ez a szitu...Very HappyVery Happy
ildinko: dejózene!!!! tekiez?! ??? Very Happy borzongás...
ildinko: áhh, a hajamnak már mindegy... Very Happy
pétráá: ildinkom, a hajaddal csináltál vmit? Very Happy én is próba az enyémmel...Very Happy
pétráá: nofene... SmileSmileSmile
pétráá: no, ahogy látom magam, most vok a mániás részemben,napközben volt a depressziós.
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: fehér már az utca, fehér már a muszka, pepita a néger...:d
pétráá: hiányzik... Sad de ilyenkor közel érzem magamhoz...és most megnéztem a képét..Smile
ildinko: Smile
pétráá: hát ezért szeretem én a vihart...édesapa elintézte nekem...tudom...Smile
pétráá: a ZAPUKÁM fel is írta a pinceajtóra, azóta otthagytuk...emlék nekem róla..
pétráá: jajj, amikor én születtem, akkor is ilyen idő volt!
ildinko: a helyzet rendkívül vicces... (
ildinko: update helyzetjelentés: kevésbé jól, még (sokkal) inkább fáradt Very Happy
ildinko: itt HAVAZIK... Very Happy
pétráá: ééés kinn VIHAR van, dörög és villámlik...pétráá lelkének projekciója...Very Happy jepp!
pétráá: fehér szamara is... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Ha ló nincs, merugye Sanyi megdöglött, akkor megteszi az útkaparó
pétráá: a nap megállapítása:

Nincsenek megjegyzések: