2007. január 24., szerda

2007.01.24-ig, szerdáig...faltól távol

Gica: ez mekkora poén... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: Kedves Doc Holiday! Nem fogja elhinni, hogy én milyen blogra bukkantam az előbb
pétráá: én pedig ismét várom a piócás embört...bár lehet, már ő sem...csak..mindegy...
pétráá: bezonny...pétráá romlásba és éccakázásba viszi, de legalább ő jepp! Very Happy
ildinko: ildinko ma jól van... Very Happy csak kicsit fáradt... Very Happy
pétráá: Very Happy Very Happy Endreeee.... Very Happy Very Happy
gica: ez a közléskényszer... ejnye! Very Happy
gica: na, jól teleírtam a fórumokat...
: Pé is hazatér,nincs már móka,itt a vég,sajtburgert enni ez a cél..
Gica: úgy legyen! Very Happy
ZMT: ennyi
ZMT: vége Miki mókatára...rambó sem táraz újra máraSmile
: egyszerűen frenetikus...
Gica: sőt, pompás...
Gica: ragyogó...
: kiváló
Gica: kitűnő...
: pazar...
Gica: remek, én mondom, remek! Smile
: ugyehogyúúú?ugyehogyúú...
Gica: ugye-ugye??? Very HappyVery HappyVery Happy
: na épp hogy most pont nem látok semmit tisztán..
Gica: tisztán látod a helyzetet... Very HappyVery HappyVery Happy (úgy-úgy) Very Happy
: pontosan mi pontosan?
Gica: pontosan Very Happy
: miaz hogy igen?igen mi?hm?
Gica: igen
: nyuszifül????te miez?
Gica: Nyuszifül! ezt ide nem írom ki! Very Happy
: kérném azokat a beceneveket
Gica: annyira szeretem a funkyt (is)... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: figyeljen a jelekre! Very Happy
Gica: na, az már a cinizmusom végső határa...
Gica: hogy elkezdjem becenevekkel illetni...
Gica: de vigyázzon, már csak egy lépés választ el attól,
Gica: kedves Pé! most ezt nem kezdjük újra... Very Happy
: de éreztem...csak nem tudom most mire gondolt
Gica: akkor egyre profibb vagyok Very Happy
Gica: nem is érezte?
: cinikus??
Gica: úgy élvezem Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: bocs Pé! annyira cinikus vagyok... Very HappyVery HappyVery Happy
: técéer
ZMT: magyar hip_hop
Reszi: cool
Reszi: először hallagatlak titeket de jóóóó , hehe
Reszi: kösz az üdv-öt én is titeket üdvöllek!!
: Pé is üdvözöl Reszi!
ZMT: Smileú
ZMT: szevasz Dávid
ZMT: ohhh
Reszi: valyon honnan???
Reszi: valahonnan ismerem a műsorvezetőket....
Reszi: szevasztok betyárok! reszi kőrösről hallgat titeket!
ZMT: most
pétráá: no, mink balra el...vagy jobbra, végül is mindegy, de el Very Happy jepp...tán...
pétráá: Crying Crying Crying
pétráá: könnyek szöknek a szemünkbe...no, akkor csapjunk a lovak közé, brühühüüüüü...
pétráá: Norbinak van diákpálesze..de ez télleg diák...bár, lehet, h már a gondolatára is
pétráá: akkor meg...öö..sírjunk együtt!! veled az is öröm! ja, és végszükség esetén
ildinko: továbbra is nyüssz...
ildinko: nevetni nem tudok: fáj a hátam, a hasam meg a sok megivptt víztől...
ildinko: áhh, az enyém nem vicces! Sad
pétráá: a bajod még ezzel is...
pétráá: de ugye neked nem mesélt rossz vicceket reggel a papucsod?! remélem, nem tetőzte
pétráá: ja, basszus, télleg..mocsár van..nem illik röhögtetnem..BOCS!!!
ildinko: sajnos csak átmeneti állapot... bár a hajam tényleg gáz Very Happy
pétráá: no, itt ülsz mögöttem, és hallom, h már nem nyüssz, hanem gender kacaj Very Happy jepp!!
pétráá: de azért...tudom, hogy nyüssz, de a hajaddal igazán csinálhatnál vmit...Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: meg kapol HUGot, élőben tőlem...és így tán a lelkifúrom sem fúr annyira...Smile
pétráá: dehát fetrengtem neked, legyen elég ennyi! Very Happy
pétráá: ildinko, most ciki lenne azt írnom, hogy én sem...
ildinko: nagyon nyüssz... Sad
ildinko: a műtét napján sem éreztem magam olyan pocsékul, mint ma Sad
ZMT: ezt hallottam...csak azért írom
ZMT: ismért k***a jó lesz a ZMT 10 től
And The Didies: szintúgy, de azért hihi Very Happy
Ildi: nyüsszös jepp...
Pécsi Egyetemi Rádió: csá csumi ká
Krisztinka: na jó a csaj tök gáz volt...
Krisztinka: jaj most olvastam csak ezeket Very HappyVery HappyVery Happy
jimlemon: Joplin Morrison Hendrix
jimlemon: Janis, Jim, Jimmy. Kik ők? Hát az élj keményen halj meg gyorsan mozgalom tagjai
jimlemon: pl tudta hogy kell kinézni 47 évesnek 27 évesen Smile
Krisztinka: azért 27 évesen kinyúlni nem túl szívderítő, de tudott a csaj...
vargaúr: sok lapát füllet ide;)
Krisztinka: Very Happy
csimma: Üdv nektek jo h lehet hallgatni titeket Dublinból is..Smile
jimlemon: blú zóner!!! mindenki halgassa
jimlemon: ne légy emó
Krisztinka: ez jó hír...szerintem...
Krisztinka: tényleg fogy az emberiség?
Krisztinka: hol vannak az emberek?
Finyo: Hajrá Magyarok!!!
Finyo: nyomja doktor úr!! Very Happy
Danuz: Pééétrááá RazzRazzRazz
pétráá: de te tanulj inkább, ne a net előtt lógj!!! Very Happy
pétráá: Danikám! Itt különösen igaz, hogy jó munkához idő kell...
Danuz: nah vegre egy kedves moderator engedelyezte a kepem...jo sokaig tartottRazz
Danuz: helloSmile
Danuz: na
pétráá: és a piócák is csak este jönnek...nyüssz...
pétráá: Mert nagyon egyedül vok,és nagyon kicsi, és nagyon félek....SadSad
pétráá: meg nekem, hogy minden, minden rendben lesz!!!
pétráá: vki szorítson magához, és ringasson úgy mint pici koromban Nagyapa, és ígérje

Nincsenek megjegyzések: