2007. január 18., csütörtök

2007.01.18. csütörtök...megújuló energiaforrások és gyilkos lepkék

Nos, ezek itt poliplábacskák, gondolom, olajban kisütve...
Japánbéli Petikém (aki jelenleg Ishigaki - egyszerűbben pisikaki (bocs, hihihi)- szigetén vakációzik) szerint ilyen formában egész ehető...
majd meglátjuk... :D
(pétráá pofátlanul ideír..szal a polip és minden más tengeri herkentyű ehető! :D A polip lába meg olyan, mint a tintahalé, és így tökrdeficsi! :D)

Ez itt az édesség szekció a csomagból...
Főleg csoki, aztán keksz, valamint fura rózsaszín édesség, és egy még furább csomagolt doboz, amit egyelőre nem mertem kinyitni...


Ez itt az édesség szekció azon része, amit megettünk az öcsémmel...
Amerikai palacsinta tészta, kettő között csokoládékrém, és valami rettentő nyúlós fehér izé - azt hiszem, nem fogom megkérdezni, mi is volt az...
Talán reggel is élek majd még...


Ami kimaradt: egy japán művész festette virágos naptár és két képeslap azonos mintájú tollal...
Mindez gyógyulásom érdekében küldetett nekem - és talán visszahódításom céljával, ami bár messziről történik, elég hatásos kezd lenni - bár lehet, épp a nagy távolság okán...
Tehát: ki tudja, vajh a jövő mit hoz?! Tekilát?!

pétráá: nem blöff, blog..
pétráá: Very HappyVery Happy no, télleg jucikát!!!!
pétráá: Very Happy
ildinko: mindenkinek megbocsátok - de ha nem szakad, akkor is Very Happy
pétráá: blöff...
ildinko: ha mégse kicsi és reggelig rámszakad a viharos ég:
ildinko: kishalál... szlípcsi...
ildinko: megszabadulok tehemtől, möghólok Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Szabadulj meg terhedtől, ildinkom..én tehetetlen vok...
pétráá: pétráá a mázsás kalocsai disznó Very Happy
pétráá: No, jóéjt...Very Happy
pétráá: a vihart meg hnpra mondják, azt hallottam...Very Happy
pétráá: ildinkó möghót...
ildinko: nincs vihar... este van... kopp...
pétráá: Mögérdemlöd a dicséretöt!!!
pétráá: sikerrel! röff...
ildinko: azért igyekeztem... Very Happy
pétráá: javítom: szönvedök Very Happy
pétráá: azéééVery Happy
ildinko: nöm szenvödök tovább Very Happy
ildinko: mög, möghóttam... végrö Very Happy
ildinko: életöm röhögét, bocs Very Happy
pétráá: a paprikafődön...ott van szögény tégöd Very Happy
pétráá: möghót...
ildinko: kiröhögtem életem röhögét... Very Happy
pétráá: szögény tégöd Very HappyVery Happy
ildinko: nem tudom karban tartani... végem... szögény énöm Very Happy
pétráá: József, a kútásó...és Jónás a halárus Very Happy
ildinko: karban tartsam? Very Happy
pétráá: A kegyelmdöfés:
pétráá: Very Happy
pétráá: mázsás teherként nyomja vállad, mi?
ildinko: belepüsztülök a mai nap súlyod Very Happy
ildinko: tán röptével... írásban is beszédhibás vagy Very Happy löpkék röpke röpte Very Happy
pétráá: szal löpkék röpke röptével... Very Happy
pétráá: istenem már raccsolok...Very Happy
pétráá: löpke rökpe löptével Very Happy
pétráá: very happy és gúúd nájt!!
pétráá: így van..
pétráá: persze...
ildinko: noshátakkor szép álmokat! Smile
ildinko: mára Very Happy very happy Very Happy
ildinko: ennyi...
pétráá: én csak egyszerűen hülye vagyok! Very HappyVery Happy
pétráá: hozzám nem kell asszociálni...
ildinko: mindenről ugyanaz jut az eszébe az embernek... csak kis asszociáció kell Very Happy
pétráá: dzsendör...Very HappyVery Happy
pétráá: a nem Very Happy
pétráá: jajj, göndör...Very Happy hihi..lehet, hogy gender?
pétráá: hihi Very HappyVery Happy göndör kacaj pétráától...Very Happy
ildinko: löpke röpke röpte very happy :d
pétráá: vagy mégis? a löpke röpte Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: rés a pajzson...
pétráá: NEM lehet ö-vel mondani!! Nem mondják Kalocsott ö-vel..ilyet!!
pétráá: jesszus...itt egy szó, a lepke..
pétráá: Meg csinálok egy kis forgalmat a hallókészülék-gyártóknakVery Happy
pétráá: Legalább fellendítem az audiológiai szakrendelők forgalmát! Very Happy
ildinko: talán szögény város Very Happy
pétráá: A hangom megelőz...Very Happy
pétráá: Szegény város...Very Happy Bár ott is sokan ismernek...Very Happy
pétráá: Mondj. ha én Szöged..hihi...Very Happy
pétráá: meg Very Happy
ildinko: megoldod...
pétráá: anyám..de télleg...a legnehezbb dió ő,idösanyám...
pétráá: oszt pétráá meg gondolkodjon...pént. este már Pest, szomb. meg vissza pécs..Very Happy
pétráá: ennyi...Very Happy
pétráá: Aranyom!Jövő hét csüt, le tucc jönni Szögedre?
pétráá: A következő üzenettel érkezett:
pétráá: jepp, jövő hét csüt.re van egy meghívásom Szögedre!
pétráá: bezony, nincsen árnyék...
ildinko: akkor bikini, és barnulni fogok... a portól mindenképp Very Happy
ildinko: sejtettem...
ildinko: nincs árnyék? Very Happy
pétráá: tudod,, ottan puszta ám igazán a puszta...
pétráá: a paprikaföldön nem van árnyék...
pétráá: és van egy naggyon naggyon rossz hírem..
pétráá: kapálni fél kézzel is lehet...Very Happy
ildinko: ez a hihihi... mostanában mindehova ezt írjuk, vicces...
ildinko: majd nézlek titeket az árnyékból hihihi Very Happy
ildinko: paprikakapálás... hihihi... és én micsinálok, nekem nem lesz még szabad...?
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Bár..elmehetünk fakultatíve paprikát kapálni...
pétráá: mondj. ezen kívül Kalocsott nem naon lehet micsi...Very Happy
pétráá: Bandázni nálunk!! Hely van, és ollyan jó lenne!!
pétráá: jajj, de én már annyi új embert is elhívnék!!
pétráá: kicsit feszélyezett, no... Very HappyVery Happy
pétráá: Annyira jó lenne, ha idén nyáron megint..Very Happy De akkor elküdlöm anyukám...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: hihi, mind a kettő pinecében volt cucc!
pétráá: jajj, nyáron, ugyeugye...
ildinko: és nálunk nincs beázva a pince Very Happy
ildinko: tán most nálunk, ha Endréék is úgy akarják, csak kicsit más csapat...
ildinko: jó volt ám Very Happy
pétráá: a lyuk és a vakolat, mi ;)
pétráá: Norbi, Krisz...jajj, az anynira, de annyira..
pétráá: Nálunk, mindenki...Kriszu, Polgi, tik, Csudiék, Julcsa, Darcsi,
pétráá: jajj,d ejó volt a nyár, mikor ott voltatok velem!
pétráá: de nekem elég egy képlap is! Very Happy
pétráá: még tavaly, mikor beszéltem vele...hihi Very Happy
pétráá: te, ildinkom...petid kérte az én otthoni címem is...
pétráá: szivi..
ildinko: hihihi... kösz Very Happy
pétráá: kajablog
pétráá: majd én belinkelem, lelkem harmadik válla! Very Happy
ildinko: nem linkelem, most már mindenki megtalálja talán...
ildinko: képek a csomagról a blogon
pétráá: jepp!!! Very Happy
pétráá: jujj, de jóó
ildinko: mindjárt csinálok képeket a blogra Smile
pétráá: NAGYON kelll...
pétráá: igen, én kérek...most nagyon..
pétráá: petiiiVery HappyVery Happy
pétráá: pont ezt akaratm kiírni!!!!
pétráá: nobiza!
ildinko: kér valaki egy kis sült polipkart? japán sütit, csokit???
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: CSOMAGOT KAPTAM JAPÁNBÓL!!!!!!!!!!!!!!!!!
pétráá: szegényem...Sad
ildinko: lemaradtam a Kísérletről... Sad Sad
ildinko: jobb félni, mint megijedni...
ildinko: elmarad az órám: a katasztrófasvédelem odatelefonált a suliba...
djmogyoró: most épp senki
djdio: ki most a műsorvezető?


Csattógósat nem találtam, de a löpke röpte röpke! :D

Tyger: SZIASZTOK!!
pétráá: bezony...love and peace...Very Happy ennyi!Very Happy
pétráá: és jajj a szakdogámnak... :S
Tyger: Világbéke Razz
Tyger: KÖSZÖNJÜK,HOGY ITT VOLTATOK!!!!
pétráá: Jajj eza szám! Very HappyVery Happy
pétráá: azám!! Very HappyD
Pintyő: fel aa fejjel királyság van
frioni: meg a keddit!!!
frioni: rock and roll...
pétráá: röviden, és tömören.. Very Happy
pétráá: szóval az igazságtalanság nagyon bánt..
frioni: mennem kell sziastok...
frioni: marcali.. !!! remek volt!!!
pétráá: de facto van a büfében...Very Happy
pétráá: de facto, jabizaVery Happy
Whisper: miért petráá
pétráá: ja, télleg, a stemler miki ott a főszerkesztőVery Happy
pétráá: mindegy...
pétráá: jajjj, de nagyon ki vok akadva....jajjj...
frioni: na vége?
pétráá: mármint az ildinkom...Very Happy
frioni: itt mi már midjárt kihalunk a röhögéstől!!
pétráá: és csak jövő héttől tud hallgatni titeket!
pétráá: a HALLAGTÓ egyik kedvence
pétráá: egyébként meg kell a műsor, mert
frioni: színesek vagytok ti is!!!
frioni: ezt az adást is linkeljétek fel!!
frioni: jaja!!!
frioni: országszerte!!!
frioni: orkán erejű szél lesz
frioni: ma este..
frioni: anyám most hívta a bátáym
pétráá: jatélleg, a vízicangla...Very HappyVery Happy
pétráá: a titok nyitja az önkritika... Very Happy
pétráá: hihi Very Happy
fény: nekem ez tetszett a legjobban
Pintyő: doki mi a bajod?
frioni: na így csinálta a bátyá is!!!!
doki: fuck you doki nmegint nagyon jó volt
pétráá: hm... Very Happy
doki: lassan csal elfogytok egyesével
doki: akkor már pakolhatsz is
frioni: linkeljétek fel valahová!!!
Pintyő: jogos én is
frioni: de az adást tegyétek már fel valahová... meg akarom hallgatni!!!
Whisper: cijja
Pintyő: ki?
claudy: szijassztok!
frioni: no sebaj van elég szín még nekem is...
claudy: és Tyger naon naon köszi Smile
frioni: feketíti a családot...
claudy: nekem mennem kell...szóval legyetek rosszak és további szép napot!Very Happy
frioni: csak így én hogy megyek rádiózni?
Pintyő: te norci ne rakj a bátyád alá
frioni: ahogy mondani szokta...
frioni: ismerem már elég rég.. hát csak annyit hozzá hogy rock and roll
Whisper: de csak féltékenyek voltak rá, mert nagyon jó volt..büszke lehetsz rá
Whisper: hát igen, ez nem túl publikus...de igen..kicsit túlkapatta magát..
frioni: ja ja ezt hajtogatja nekem is..
Whisper: Mi az hogy kavar? Szeret, szeretem,..satöbbi..
frioni: gáz...
frioni: hallottam ki vágták...
frioni: a báyám még mindig veled kavar?
Whisper: (csenge voltam)
Whisper: Szia sógornő!
frioni: a tudás!!
frioni: na na a jegy az egy dolog...
Pintyő: köki drága
frioni: én szeretem a pintyőőt....
Pintyő: visszakapjátok
Pintyő: le van sz...va
Pintyő: norci vegyél fel msnen...Smile
Pintyő: nem tudom melyikötök vizsgázna le latinul anatomiábol és hasonlok???
frioni: igaz...de...
Pintyő: na hadjátok a tesit
Pintyő: régen nem olyan az oktatás mint kéne
frioni: eza gáz!!!!
frioni: csak ki kell nyújtanod a kezed és ott a tudás...
Pintyő: Smile
frioni: miaz hogy nem kapsz???
frioni: ennyit az álnevekrőll..
Pintyő: nem is kapsz olyan mennyiségü tudást sem egy diplomához
frioni: mármint nekünk...
frioni: kár hogy csak a tudás nem ér annyit ..
Pintyő: Smile
Pintyő: a sok diploma sem ér semmit
Pintyő: világbékeRazz
Pintyő: harcolok
Pintyő: köszi h észrevettetek
Pintyő: mindenkit nem ültetnek le és ki kéne találni valamit ez ellen
Pintyő: de mindenki tisztelje a másikat
Pintyő: minden szakma szakma még a wcpucolo is az is kell
frioni: ollé...
Pintyő: hello
Pintyő: mi van vele?
Whisper: hellooo Pintyő
Pintyő: hello mindenki
gubi: sziasztok
Tyger: ;)
Tyger: köszönjük
pétráá: azért jó műsor volt a keddi... Smile
frioni: de megtehette vola???
Tyger: Üdv mindenkinek
pétráá: jeppp, mehetek megen gyakra!! Most hívtak! Very Happy
pétráá: öö....volt olyan...Very Happy
Whisper: öröülök hogy itt vagy pétráá de mikor nem vagy itt???
pétráá: Sziasztok, ott lenn! Very Happy ildinko nélkül... Sad uccsó tanítása...
pétráá: bezony!! Very Happy
Whisper: üdvözlönk mindenkit itt a Kísérlet
pétráá: 601, jeppppp!!! Very HappyVery Happy no, szakdoga... Razz
pétráá: jajj, takarodok innét el..de sürgősen...ááá..
pétráá: Tarts a buszon bréjnsztormingot! D:
pétráá: én inkább már meg sem szólalok...ma a szokottnál is hülyébb...:d
ildinko: nekem meg hajrá, kéne valami ötlet... huhhh...
ildinko: no, szép napot mindenkinek! Very Happy
pétráá: dolgokat! No, usgyi!!!!
pétráá: Ügyes legyél, ildinko! De én tudom, hogy még most sem tudod félvállról venni a
pétráá: No, szép napot, munkára fel!!!!!
pétráá: Le a falról...de most komolyan...maradjon inkább priviben...
pétráá: no, szabadítsuk meg a világot tőlünk.
pétráá: mármint all in one Very Happy ennyi Very Happy
pétráá: all is one Very Happy
ildinko: éa akkor kész a gyakorlat is... hogyan bánjunk a gyászoló hozzátartozókkal?... :
ildinko: Very Happy még meghalnának... nem mindenki olyan fiatal, hogy bírja...
pétráá: a gyilkos lepke...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: vezesd így át: most mutatok vmit...pétráá majdnem meghalt tőle.
pétráá: jajj, nagyon off lettem ettőla lepkétől..
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: tuti felmerül majd bennük, tekiez?!
ildinko: ma a gyász és a halál témája van beiktatva... hihihi, lepkével Very Happy
ildinko: élveznék a tanítványaim... Very Happy
pétráá: lepkét...azt húzhatod 3órán át! Very Happy Very Happy
pétráá: ildinko, fogadd meg tanácsom, és vigyél magaddal csattogós
pétráá: És különben is...a felduzzadt szemhéj...Nem éri meg! Inkább kacaj! Very Happy
pétráá: meg végül is...én is röhögök magamon. Mert sírni már nem tudok...
pétráá: Ja, és le Pakssal! Very Happy
pétráá: szánalomgombóc, mint én...Very Happy
pétráá: de komolyan....legalább nem savanyodik be a világ, mert van egy ilyen
pétráá: de már annyi értelme van a létemnek, hogy röhögnek rajtam, akkor már megérte...
pétráá: all in one: ébresztő, generátor, hülye...Very Happy
pétráá: pétráá a megújuló energiaforrás...Very Happy
pétráá: Nekem is egyébként ez ugrott be...hogy OFF...veszélyes...Very Happy
pétráá: jessszus...
ildinko: és a világ sötétbe borulna... Very Happy
ildinko: csak asszem röviden vége szakadna, mert kimúlnál röhögőgörcsben...
ildinko: uhh, tényleg... téges fel kéne használni megújuló energiaforrásnak... Very Happy
ildinko: szállnánk mint a madár Very Happy
ildinko: hihihi Very Happy legalább megtanulnánk repüllni... Very Happy
pétráá: mondanám: vicc... Very HappyVery Happy
pétráá: temiez?!
pétráá: Jó kis szakdoga lenne Very Happy aztán kérdeznék majd védésen:
pétráá: Csak pétráánevetés...Very Happy
pétráá: Erre Endre: jaja, mint a Szörny Rt.ben a sikolygyűjtés...Very Happy
pétráá: kacajomból, akkor Paksot bezárhatnák...
pétráá: Tnap úgyis azt mondta Karesz, hogy ha áramot lehetne termelni belőlem, mármint a
pétráá: Ha cska nevetésből állna...
pétráá: akkor nekem télleg hipphopp meglenne... Very Happy
ildinko: vicc... és abból fog állni a szakdoga, hogy hihihi, bruhaha, hehehe.... Very Happy
pétráá: vicc... Very Happy így álljunk hozzá :d
pétráá: Confused Confused Confused
ildinko: muszáj megírni... jövő héttől nekem is szakdoga keményen...
pétráá: a csenden kívül....
pétráá: mondj. kérdés, előnyös-e egyáltalán vmi... Very HappyVery Happy
pétráá: a felduzzadt szemhéj... Very HappyVery Happy
pétráá: mert tükörbe néztem volna..és roppant előnytelen nekem
pétráá: persze, bőgés után rögtön röhögtem volna
pétráá: a szakdogámhoz...és pont pr-ből..amit szeretek...
pétráá: a tehetetlenség könnye...iszonyat...h ÉN nem tudok írni semmit sem
pétráá: tnap, ha nem mentünk volna el este, tuti bőgés lett volna a vége...
pétráá: öö..nekem sem...de komolyan..
ildinko: nem kéne elszúrnom netezéssel... öööö... Very Happy
ildinko: utolsó munkanapom... Very Happy Sad
pétráá: bezonnnny, kergepétráá Very Happy
ildinko: jórellelt! Very Happy kergepétráá... Very Happy
pétráá: Az én kis ivócimbim! Very HappyVery Happy
pétráá: jajj, ildinkóm! továbbra is úúgy örülök! Hogy már nem cérna, és h tnap tea!
pétráá: mert nem az álmaimmal pofozom fel saját magam, hanem manuálisan...
pétráá: hnap meg Klári, és Dani...no, én meg szakdoga, de már télleg...
pétráá: brr...hát hajrá Réka, Karesz és Kriszu (és még min.3an a szintről...)
pétráá: Amúgy meg jajj, ma mennyi mindenkinek kell szorítani....sokan szigóznak... :S
pétráá: Mondj.én azt is naggyon szeressem...a vihart...mert az jó... Very Happy
pétráá: jó reggelt!!Süt a nap! Very Happy hihi, de sajnos állítólag délután jön a vihar...

1 megjegyzés:

Péétrá írta...

nyámm...réntott tintahalkarikákat akarok enni!! Itt és most..de attól tartok, ez nem fog menni... :D
Pedig, nyámmíí.. :D
mindegy, iszok tejet. Az van, bár tehén nincsen, csak jómagam :D