2007. január 3., szerda

2007.01.03...Kriszta színrelép, rajongó lett! Galambrejtély...:D


Tubi or not Tubi?
NOT :)

gica: bye
gica: sok sikert a műsorokhoz!
gica: és én is itt hagylak titeket január végéig...
gica: a tanulásban megőszülteknek és a lézengéstől virulóknak... Very Happy
gica: na, puszi mindenkinek! a külhonba távozóknak és az itt ragadtaknak is...
gica: én kérek elnézést! Very Happy
gica: sem sikerült produkálnom...
gica: fú Kriszta! azért nem vagy semmi... nekem ilyet több mint félév után
gica: én meg még mindig fent... és még egy darabig így is lesz...
Krisztinka: elmentem!
Krisztinka: Na jó Ákosért köszi!
Krisztinka: Lehet, hogy megfogok sértődni....
Krisztinka: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: gyere már elő a bokorból Very Happy
Krisztinka: akarlak....
Krisztinka: Doki, Doki Doki...
Krisztinka: Ha nem jelentkezel az egyetlen hallgatód is menni fog....!!!
Krisztinka: Aggódom érted!!!!!
Krisztinka: Hé Doki adj életjelet kérlek!
Krisztinka: vagy még?
gica: és most örülök, hogy itt vagy!
gica: de te is nagyon!
gica: hát mert nélkülem nem élet az élet... én is ezt mondom!
gica: kösz... rámfér... az alvás... meg még más is...
Krisztinka: Hiányozni fogsz Sad
Krisztinka: puszi!
gica: aztán nem ám garázdálkodni itt... Very Happy figyelek ám! Very Happy illetve, most már nem...
Krisztinka: galambom...Very Happy
Krisztinka: aludj nagyot!
Gica: szia!
Gica: és íme jó zenék lettek! Very Happy
Krisztinka: szia!
Gica: huh... nekem elég volt mára...
Gica: inkább azt hiszem...
Gica: én meg megyek... Very Happy
Gica: c számot Very Happy
Gica: mondjuk az És jött a doktor!
Gica: szeretnék LGT-t hallgatni... Very Happy
Krisztinka: ja vigyázz...aztán a galambokra is tudod....
Gica: mint mindig... Very Happy
Gica: uhh... gica bepörgött... lassítok... mert repülni fogok a kanyarban...
Krisztinka: hmmm
Gica: amolyan belgásan kifejezve Very Happy
Gica: jól felizgathatna... Very Happy
Gica: pedig izgathatna valaki mást is... Very Happy
Gica: Kriszta... nem jó az arány... ííííííííírj! belőlem már elég volt! Very Happy
Krisztinka: De csak minket izgat...Very Happy
Gica: hú ez egy tök izgató kép is lehetne Very Happy
Gica: mint mindig... Very Happy együtt mozgunk.. Very Happy
Gica: az afrikai bluest
Gica: de nyugi... kulkának a lemezét legalább olyan kevesen ismerik, mint
Krisztinka: Megint együtt mozgunk...!
Gica: ja... én az elmúlik majd című számot szeretném tőle Very Happy
Gica: Very Happy
Gica: na, megint egyszerre...
Gica: bár lehet, hogy csak mi ketten hallgatjuk Very Happy
Krisztinka: mi meg szeretjük nagyon Very Happy
Krisztinka: nincs is több hallgató csak mi
Gica: ma mindenki meg akar halni?
Krisztinka: figyelek...
Gica: na, a kulkával szerintem sok hallgatót elüldöznének Very Happy
Krisztinka: Kicsit belehalnék....
Gica: jaj... ezt a számot úgy szeretem... annyira őrült Very Happy
Krisztinka: Kulkát nem lehetne?
Krisztinka: Hárem inkább Very HappyVery Happy
Gica: jó is ez a film Very Happy
Gica: Very Happy
Gica: néha három... vagy hárem???
Krisztinka: a filmet is...
Gica: két ilyen csaj!
Krisztinka: Ezt szeretem nagyon
Gica: hát ezt élvezheti is! Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: Na végre!!!!
Krisztinka: Doki bácsi mélyen hallgat...szerintem élvezi ezerrel....Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: elfáradtam a szerepemben Very Happy
Gica: asszem én túlrajongtam mára magam Very Happy
Krisztinka: Nem hiszem, hogy a tiédről lenne szó....
Krisztinka: Na de Doki!!!
Gica: nem, remélem nem... ha csak nem az én szívemről van szó! Very Happy
Gica: persze... Very Happy
Gica: ehe... Kriszti!
Krisztinka: ez üzenet akar lenni Gica?
Krisztinka: Acélszív?
Krisztinka: Te nem fetrengsz velünk?
Krisztinka: Doki!!!!
Gica: naaaaaaaaaaaaaaaa
pétráá: hihi, Gica... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: a lényeg, hogy nekem repült egy galamb...
Krisztinka: Na ki vele...
Gica: tegnap lementem sétálni... á, hosszú, hogy addig mi történt...
pétráá: blog
Gica: Kriszti ezt neked még nem is meséltem...
Krisztinka: Ő is rajong pedig tudomVery Happy
Gica: á, pétráá! ő még nem pattant vissza a mellkasomról, mint a tegnapi galambom Very Happy
Krisztinka: Nem akar minket....
Gica: külső szemlélőként nem olyan mókás ez Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: jatélleg... Very Happy megdöglend... Very Happy
Gica: nade tényleg! doki! hova tűntél???
Gica: és mi ketten együtt!
pétráá: vonat...ez a valami!! Very Happy Very Happy
Gica: jaja... Kriszti is jól nyomja az agybajt!
Krisztinka: Én is puszi petráá
Gica: akkor puszi Very Happy
Gica: oks...
Gica: node tényleg menj, és aludj, avgy valami...
pétráá: ja, még fel a blogra mai fal.
Krisztinka: ja agybajban mi is jók vagyunk Very Happy
pétráá: megpróbálok gica....Smile no, teljesedjetek ki! pápás
Krisztinka: Még, Még, Még!!!
Krisztinka: Imádom Ákost!!!
Gica: erre már nem lehet rágyúrni Very Happy
pétráá: tudod, Kriszta, agybaj nagy baj, azellen nem van orvosság...Smile
Gica: pétráá! mint tudjuk az már megvan... Very Happy
Gica: okés... légy jó! és lazulj! egy pöttyet!
pétráá: ildinkonak meg ma is fárasztó voltam...szegényem...Smile
Krisztinka: Jobbulást!!!
pétráá: aludni?! áá, dehogy...a szánalomra gyúrok..a végsőre...Smile
Gica: hogy holnap fitten moshasd ildinko haját Very Happy
pétráá: no, télleg megyek, nekem hnap produkálnom kéne vmit a lázon kívül....újeee...
Gica: pétráá! inkább aludj egyet erre!
Krisztinka: Ne lapulj!!!!!
Gica: merész Very Happy
Gica: te lennél, Kriszti, akit nekem szánt az ég? hihi... Very Happy
pétráá: csak nyugodtan...állok elébe...vár a patológia...Smile
Krisztinka: Doki!!!!
pétráá: csak ha vonat után van...csak akkor...bokorral már nem kezdek.
Gica: olyan jól esett volna Very Happy
Gica: kár, hogy nem tettem meg ma!
pétráá: mint igazi barátnők, mint mi ildinkóval...Very Happy
Gica: Pétráá! nekilöklek egy bokornak! most már tényleg!
Krisztinka: Valaki keresi az Útját....
Krisztinka: Te Ági ez nekünk szól?
pétráá: kriszta, én riasztom...megyek is...norbival egyeztetnem kell a vonatról....
Gica: húde összhangban vagyunk Very Happy
Gica: úúúúúúú... ÁKOS!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: Imádom...
Krisztinka: Végre Ákos!!!!
pétráá: már megbezséltem Csetével, hogy segít neki. Így nyugodtan halok meg.
Krisztinka: De látod semmi....
pétráá: én hnap még megmosom a haját, és ennyi....
Krisztinka: IgyekszünkVery Happy
pétráá: ááá, arra van más. ott vannak a fiúk.
pétráá: no, ennyit az OFF-ból, további jó rajongást! Smile
Gica: pétráá, nem teheted... valakinek ki kell kísérni ildinkot a buszhoz pénteken...
Krisztinka: hú, már 3 nő rajong!!!!Very Happy
pétráá: és vár a patológia...újee...Very Happy
pétráá: én kifejezetten szeretném. Ilyen egyedi halált!
Krisztinka: Doki, most, hogy tudod, hogy hiányzol le is léptél?
pétráá: amúgy heló Kriszta, felkerülsz a blogra! Very Happy
Gica: csaknem! Very Happy
Gica: na de rád nem leszek féltékeny!
Gica: hééé... mi volt ez...???
pétráá: kicsit off: hnap a vonat UTÁN ugrok, mert az egyedibb...De ha elkezd tolatni..Smile
Gica: ha amár úgyis együtt mozgunk Very Happy
Krisztinka: Szerinted?
Gica: de Kriszti... el is mehetnék végre táncolni...
Krisztinka: Bújócskázik velem....
Krisztinka: Vad, erotikus,....jaja!
Gica: le kell vezetnie a feszültséget... áááá Very Happy
Gica: úúúúú... én tudom milyen, ha Kriszti frusztrált... Very Happy
Krisztinka: Doki kicsit aktívabban, mert frusztrált leszek!!!!
Krisztinka: Tényleg!!!
Gica: nem-nem... Very Happy
Krisztinka: Nagyon Drága!!!
Gica: én már nem mondom...
Krisztinka: Neked jó volt?
doki: hiányzok mi?
Krisztinka: és együtt mozogtunk...Very Happy
doki: itt e
Gica: mellettem Very Happy
Gica: de persze csak azért, mert annyira felpörögtem, hogy ott rajongsz, Kriszti!
Gica: na jó, tényleg jó volt!
Krisztinka: Héééé! Doki!!!!! Hol a fenébe vagy????
Gica: jaj, hogy mennyire jó volt tegnap a spontán műsor! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: végül is... megy az nekem Very Happy
Gica: játszam el a rajongót???
Krisztinka: Ez élteti Őket..Very Happy
Krisztinka: Gica Te is rajongj....!!!!
Krisztinka: El is mentem aludni...
Krisztinka: Tegnap győztem kivárni amíg visszatérsz...
Gica: még hogy én vagyok skizofrén Very Happy
Gica: te is rajongsz magadért??? hihi...
Krisztinka: Mizujs?
Krisztinka: Szóval helló doki!!!! Very Happy
Krisztinka: Én is rajongok!!!
doki: itt mindenki
doki: dehogynem
Gica: most annyira nem szenvedés...
doki: heló mi
doki: mivan mi
Gica: ÉN NEM RAJONGOK!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: Very Happy
Gica: kivéve persze nekem...
Gica: háát ez lesz a sorsa úgy látszik itt mindenkinek... Very Happy
Krisztinka: Igen nagy rajongó vagyok tegnap óta!!!!!
Krisztinka: Ne egyedül szenvedjek...
Krisztinka: hallgasd kérlek!
Gica: és ezt is nekem köszönhetik, kedves PER-esek! Very Happy
Gica: kész rajongó! Very Happy
Gica: jól teleírtad ám az üzifalat Very Happy
Gica: de connectelek...
Gica: elvonón vagyok...
Gica: uhh... én még nem hallgatom...
Gica: szia cica! Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: Szerinted ez mennyire szar zene?
Krisztinka: Drága
Krisztinka: hát naná
Gica: kriszta, te az én barátnőm kriszta vagy?
Krisztinka: Sugározzon az értelem...könyörgöm....
Krisztinka: Miért csak én írkálok??
Krisztinka: Puszi bárki is vagy....
Krisztinka: Ezt is ezt is köszi....!!!!
Krisztinka: hova tűntél ....?
Krisztinka: Doki tegnap majdnem izgalmassá tetted az éjszakámat....
Krisztinka: Padlás!!!!!
Krisztinka: Imádom!
Krisztinka: Kinek adjak hálát?
Krisztinka: Ó végre...megkönnyebbülés...
Krisztinka: Valami jó zenét...
Csiga: sziasztok
Csiga: köszi Very Happy
KTK: határhaszon ;)
gp: pöfög el (a vége lemaradt)
GP:: a Rainboww warrior nevű Green peace hajócska évente 51 tonna diesel olajat pöfög
.: VÉDD A FÁKAT: EGYÉL HÓDOT
?: ez volt a SONY bravia reklám zenéje nem? a sok labdával... Very Happy
-: - Milyen a villanyszerelő munkája? " Feszültséggel teli"
Béla:: adios amigos!
Béla:: az a baj hogy csak az utolsó 3-4 hozzászólást kapjátok meg... Sad
Béla:: mennem kell srácok, de élmény volt ;)
Béla:: THX
Béla:: Zenét plase...Smile
Béla:: Hófehér RULEZ!!!
Béla:: Die Hard3 = az élet mindig drága... stb... Very HappyVery HappyVery Happy
Azrael: előtte még leöntött téged sörrel Smile
Béla:: de komolyan ki a f@szom találta ezt ki? ÉS MIÉRT???
Béla:: pl:Alien = 8 utas a halál
Béla:: idióta filmcím fordítások:
Béla:: egy téma, amin a múltkor jókat röhögtünk (persze betépve)
Azrael: Golyó Smile)))
Béla:: sacc/kb?
Béla:: srácok, rajtam kívül hányan hallgatják még a műsort? Very Happy
Azrael: Hehehe, ez fasza lesz Smile
Béla:: " törött kézzel nehéz cipőfűzöt kötni"
Béla:: Bab legyen " Etus" Very HappyVery HappyVery Happy
Béla:: most mennek a "bölcsességek" a végén Smile
Béla:: vgy kussoljak és játszak szépen a játékvasutammal ? Very HappyVery HappyVery Happy
Béla:: (mint a többi netes rádión)
Béla: az technikailag megoldható hogy a cucc kiírja hogy épp milyen számot nyomtok?
Csiga: Very Happy
Béla: Gáborgábor fehér öltönyben..."boldog" 80 as évek Very Happy
Azrael: Smile
Béla: Húzzatok bele, mert egyelőre a "szomszédok" is izgalmasabb Very Happy
Azrael: köszi
Azrael: re
Csiga: Boldog születésnapot!
Csiga: hehe
Azrael: eperkutyus? Smile
Csiga: Peet elhagy minket!
Csiga: K.O. különkiadás most!

Nincsenek megjegyzések: