2007. január 13., szombat

tegnap esti műsor alatt, mikor nem mi foglaltuk a falat, és egy részéről le is maradtam, de a szorgosság jegyében ami van, ide kerül...









pétráá: no, télleg jóéjt! ildinkom, te meg pihenj, amíg meg nem jövök este!!! HUG!
pétráá: mindenkinek mosolyt csalt az arcára, legfőképp nekem...
pétráá: pedig télleg szalonna, vagyis kakastaréj, vagy mi...Very Happyno, pont olyan!Very Happy
pétráá: no, ildinko reggel felkel, és közli, pétráá hülye..
pétráá: másrészt pedig 504 Very HappyVery Happy hihi... Very HappyVery Happy
pétráá: szalonnalábujjam van ! Very HappyVery Happy
Gabriella: Smile
:::: csak így tovább
:::: jol van, igy kell foglalkozni a rajongókkal
:::: ????
:::: mér nem válaszoltok
ff: lime, pécsi a csaj?
:::: pécsi a csaj?
:::: remélem a huga
Gabriella: Smile
ff: Smile
ff: nem muszáj aludni
:::: áá, nem is birok aludni
:::: mármint aki fenn van iwiwen Máténak
:::: rohadt szép csaj
ff: nem Smile
:::: vagy te ismered a Ginát?
:::: asszem
ff: igen?
ff: nem tudom
ff: láttam
:::: nem?
:::: Ö a Gina
:::: ff, láttad azt a bringát Máténál iwiw-en?
ff: nekem is
:::: ez a muff van fenn neked iwiwen?
:::: de rohadt jó h senki nem válaszol
:::: nekem is ilyen bige kell
:::: hol szedted fel ezt a Ginát?
:::: rohadj meg
:::: Dj Lime
Gabriella: sziaztok jó éjt!Smile
:::: ez de naaaaaaaaaaaagy
:::: elaludtatok?
:::: mér nem írtok?
:::: ugye nyomod még Dj Lime?
kicsilány: puszillakSmile
Sven: na végre egy jó zene
:::: jah, popsid
:::: ki..szott jó a ed
:::: áááá
:::: Gina te vagy az a bringa Dj Limenál iwiw-en?
Gabriella: ez jó Smile
:::: nem vállalsz be?
:::: most mi bajod van?
Gina: ja, de előbb verj ki a fejedből. vagy én verjkem ki?
:::: nehogymá
:::: nekem mondod h menjek aludni?
kicsilány: Smile
:::: köszi baba, édes vagy
Gina: menj aludni
:::: már baba lettél?
:::: hmmm
Ginababa: Mészáros Máté
:::: Gina...
:::: ha szépen megkérhetlek
Gina: M.Máté, legyen ennyi elég
:::: od Gina, sztem te atsz engem
Gina: most írjam le?
Sven: nahát, mennyi új arc
:::: Gina baby, tudod a Máté teljes nevét?
Sztre: Hétfőn sátor?Smile
Caesar: Ha nem akarod hogy rémálmaid legyenek ne nézd meg!!!
Sztree: én
doki: tekiez
doki: sztre
:::: naaa milyen Máté?
:::: csak meg akarom nézni iwiw-en
:::: akkora titok ez?
Gina: mivan mucus má nem kellek
:::: na de most komolyan
Gábor: GinaVery Happy
kicsilány: ez nem érSad
:::: Mi a Dj Lime igazi neve?
DjDányi: no azé!Very Happy
Mr Large: Csá Jeti meg érkeztél!
Dj Lime: Jön a Chicago Gábor
Gina:
:::: legalább pécsi vagy?
DjDányi: CSIKÁGÓT MÁ
kicsilány: béku sarah mcleodot kérek
:::: birod ha aláznak?
Caesar: Mi ez deviza árfoolyam?
Gábor: na ezt eddig bírtam jó éjt hajrá Lime!Very Happy
:::: áááá
Gina: huh, nem működik a moderálás
Gina: úgy szeretem
Gna: borravaló helyett inkább korbácsolj meg utána
:::: nekem 10 rongy lenne?
Sven: úgylátom forrósodik a hangulat Very Happy
Gina: de az 10 ezer
Gina: meg max kisállatok
:::: kap már kedvezményt?
mucika: tudom cicám, hát nem emlékszel? Razz
Multhem: Meg még adok egy ezres borra valót.....
:::: és Máté mióta a tagod?
Gina: mucika lányokat is vállalk
:::: beférek még én is a naptáradba?
Gina: mi az a 21-es?
Gina: ha megadod a 4ezret mint Máté is akkor semmi akadálya
Caesar: Kicsi DJ belehúzhatnál!!!
:::: milyen gyakran?
Gina: hú banye, én vagyok a 3. Gina
mucika: helloka nyalóka, szia Gina
Gina: de az akarok lenni!
Multhem: Akkor holnap jó leszopatlak a 21-es mentén ok? Gina
Gina: csak néha leveszem a terhet a válláról
:::: Gina az elöbb azt írtad h nem vagy a Máté nője
Gábor: hány Gina van itt?
Lopótök: nem fiúja van?
Gina: látod úgyanúgy írunk
:::: Dj Lime meghagyod nekem Ginát?
Gina: én vagyok a Mátéka nője...
Gina: persze, amúgy a húgod vagyok, csak eltitkoltak
vaigel: van neki nöje
Mr Large: Minden Bele Nyomjad Király Vagy!
Gabriella: Smile
:::: Dj Lime van nőd?
Multhem: Gina nem csak anyád de apád is Te ribanc!
fény: odanézz vki bejelentkezett
Dj Lime: Mr Large köszi, hogy hallgattál, jó motorozást
mucus: ki akar kinyalni
Mr Large: Bocs nem várom meg végig, holnap korán kelek, mennem kell motorozni!
Gina: Multhen, anyu is beszállhat...
Gabriella: Szia Máté!
:::: azt mondtad h még nem vagy fenn iwiw-en!!
Sven: ezt elkúrtad nagyon, mondtam, hogy a zenékkel foglalkozz
Gina: megnéznélek előbb iwiwen
Multhen: Anyámmal élek, babettával járok oszt ne legyek kemény?
:::: szal engem nem vállalsz be baby?
Dj Lime: technikai hiba Sad
igazi Gina: ne szórakozzá te
Gina: Máté csak velem foglalkozz
Dj Lime: 24h-ig tart
:::: Gina!!!!
igazi vaigel: ne szorakozz
Dj Lime: nyugi, a zenékkel vagyok elfoglalva, más ír helyettem, megtehetemSmile
vaigel: most kezd a coolon
vaigel: van kedved ismerkedni?
Gina: nem mindegy? Hívj fel...
Gina: te hol vagy most?
mr garrison: subidubi rókaprém más is meleg nem csak én
Mr Large: Maté mikor lessz Vége?
:::: Gina merre laksz?most azonnal odamegyek!
Sven: Lájm, te inkább a zenékkel foglalkozzá, mer eddig nagyon gyenge a felhozatal
vaigel: szia gabika.fiu vagy lány vagy
Gina: totál bi vagyok
Ajjaj: Ajjaj
Dj Lime: ez nem meleg műsor skacok Smile
Sven: SziaSzia
Gina: szia a Gabi, szállj be
Mr Large: Jó éjt Gabriella
vaigel: Máté már nekem betolta
:::: légyszi
Gabriella: Szép jó estét mindenkinek!Smile
Gina: Máté de forró a kezed
Gina: izzik az üzenőfal
Mr Large: Vaszt makogsz?
:::: legalább a nevedet áruld el plz
Sven: Tejóisten! mi van itt?
Gina: még nem sajna
Dj Lime: Mr Large, téged is elkapnálak Smile
Gina: Máté betolhatná nekem is
:::: megnézhetlek?
vaigel: máté néha mondj vmit.Kezdünk aggódni érted
Gina: hát én az vagyok... akkor szeretsz?
:::: fent vagy iwiw-en?
Gina: mint mindig
Mr Large: Maté bazzeg Mekkora baszó gép vagy! Nem is tudtam :-)
:::: szeretem a bevállalós csajokat!
Gina: beám!Very Happy
Sven: szabadidőpartner mi? Razz
:::: csak bevállaltad tegnap?
Gina: hááát én ezt nem nevezném annak...
:::: a Máté nője vagy?
:::: te baby
Gina: eldönthetnéd már ki kell...
:::: a sima Ginától kérdeznék!Smile
Gina original: persze
:::: Gina kérdezhetek vmit?
Sven: he?
Gina original: na koccolni a nevemről
Gina: ittvagyok
Gina: ott a számom, hívj
Studio 54: msn címünk: boszi-fm@index.hu
vaigel: Sven nem is tudtam hogy átoperáltattad magad?
:::: Gina jelentkezz kérlek

Nincsenek megjegyzések: