2007. január 1., hétfő

2007.01.01...ildinko kórházban...én meg...:)


2006. június...Ildinkó gipszben, vágyakozva a medence partján...
De most megműtik, és SOHA többé nem kell ezt így átélnie.
Ildinkó! VELED VAGYUNK!


pétráá: no, pá...velem van tele a fal...utoljára, legalábbis igyekszem....Razz Smile
pétráá: megugye a palack...Very Happy az infúziós és a boros...Very Happy együtt, VELED!
pétráá: és hát ugye, akiért Norbi EPÉJE csavarodik... Very HappyVery Happy
pétráá: tudod, minden páros szervem, és a szemem lesz a legviccesebb...Very Happymeg a melleim..
pétráá: no, jó éjt...ildinkóm, remélem, már alszol, és hnap kereszteződöm, nagyon...
pétráá: de új év, új élet, új remények, vagy mi...Very Happy háhta idén! Very HappyVery Happy
pétráá: de megígértem neki, bár tudom, hogy megbízhatatlan vok, ahogy tennap mondta..Very Happy
pétráá: mondj, nem tom, nélküle mi lesz bemásolandó...Very HappyVery Happy
pétráá: és ígérem, ameddig távol van, és gépképtelen, a blog nem hal meg...
pétráá: én már ma is benn voltam nála! Very HappyVery Happy
pétráá: mellesleg pedig csak utánam jöhettek... Very Happy második hely, bocs... Razz Very Happy
pétráá: a látogatás miatt...igyekezzetek, mert pént. kiengedik...Very Happy
pétráá: egyébként egyedül van egy szobában, a felvételkor a nővér
pétráá: köszönöm....
pétráá: ildinkonak szeretnék egy számot kérni...Smile
pétráá: jajj, ildinkom...remélem, tudsz alduni, hát hnap...
pétráá: jajj, moyt nagyon szeretem a világot és az embereket...nagyon....hála..vagy mi..
pétráá: nagyon szép...Very Happy hihi, adás van....
Gica: szép is ez a mentegetőzős nap Very Happy
pétráá: jatélleg, Gica! a hangszórót megbeszéljük, de bmikor! Very Happy
pétráá: remélem, maradandó károkat nem hagytam senkiben sem! Very HappyVery Happy
pétráá: mind1, megen tanultam magamról vmit Very Happy és télleg köszi mindenkinek, aki elviselt
pétráá: pedig Karesznek nem is mondtam semmit, rá nem törtem rá, és ő is részeg volt...
pétráá: el is temettem mélyen magamban..régen volt, és remélem, soká lesz, h újra előtör
pétráá: Karesz pl. közölte, a démoni énemtől ő is megijedt...Nem csodálom, én is...Very Happy
pétráá: jönnek elő a tnapi emlékek a szinttársakkal..Very Happy ez pedig vicces... Very Happy
pétráá: megnézni...Very Happy hihi... Very Happy jajj, no, vissza tanuló...asszem...Very Happy de sajnos egyre
pétráá: ja, hívtam..kérdeztem, ott vannak-e még a palackok... Very Happy mondta, nem merte
pétráá: 11kor műtik, és 2 órás lesz a műtét. és vszínű pént. engedik ki.
pétráá: ma is közölte, én nem vok kórházkompatibilis...mint HANG Very Happy
pétráá: okés, értettem...nem vagyok dög... Very Happy és ildinkónak átadom..
gica: lázadnak a rendszerek a szavaim ellen Very Happy
gica: ja... próbáltam nálatok kommentelni... de ez nekem úgy látszik ma nem megy...
gica: és most én is folytatom a tanulást! wáááááááááááááááá
gica: szóval mikor vehetem át a hangszórót??? hihi... Very HappyVery HappyVery Happy
gica: és remélem Doc is annak veszi majd... Very Happy
gica: én is csak poénnak szántam a komment kommentjét ;)
gica: de pétráám! ne légy dög! nem kell! Very Happy
gica: haragudni! dehogy... Very HappyVery HappyVery Happy nagyon jól esik! Very Happy
gica: tök jó, hogy ott vagyok ott is...
gica: és néztem a blogotokat Very Happy
gica: bár szerintem ebben nem lesz hiánya, ha bemész Hozzá Very HappyVery HappyVery Happy
gica: és sok-sok mosolyt is küldök Neki!
gica: ó, pétráá! add át a puszijaimat, kérlek ildinkonak! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: kis tanulás...ugyebár... Razz hihi Very Happy
pétráá: no, láttam a választ! Very Happy és majd nézd meg a mi blogunk is!!! de most léptem, egy
pétráá: szóval tanulás? vagy azért volt vmi kis buli is?
pétráá: jogosan, de aki ugye hülye, és nem engedi, hogy segítsenek neki, az így járt..Very Happy
pétráá: amúgy Neked milyen volt a szilveszter? azon kívül, hogy sajnáltál, teljesen
pétráá: HALLGATÓ, kórházban van..jajj, szegényem...Sad
pétráá: adásszünet, mert pihenniük kell a gépeknek, hanem mert Ő, a
pétráá: és fel is hívom ildinkót, akivel megállapítottuk, hogy nem azért lesz
pétráá: jajj, úristen..de dög vagyok az év első napján... Very Happy de nekem most jólesik! Very Happy
pétráá: és ha nem tetszik, nem muszáj nézegetni, ugyebár.... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: az embereket, főleg, ha nem érdemlik meg. Ízlések és pofonok..ennyi Very Happy
pétráá: és nem érzed sértettnek magad, ez tök jó!! Csak én meg nem szeretem, ha bántják
pétráá: akik mindenben mellettem állnak, és ez nagyon jól esik....
pétráá: aki ugye ha nem lenne...hát nem tudom...és a Dikti is...és az egész SZINTEM!
pétráá: és én csak azt fényezem, aki megérdemli Razz pl. ildinko...
pétráá: oké, nem dícsérlek tovább, csak annyi, megérdemled!
pétráá: hihi, élek én, nagyon is... Very Happy
gica: a NEMRAJONGÓi blogomba Very Happy
gica: és örülök, hogy beszorított megint egy percre a napirendjébe, és kommentelt Very Happy
gica: de bármilyen hihetetlen, nem érzem sértettnek magam...
gica: ahogy először gondoltam...
gica: de majd pótolom, megpróbálom hasonlóképpen visszaadni, mint
gica: valami hiba folytán... ehhez nagyon értek...
gica: csak sajnos sikerült törölnöm is... Very Happy
gica: nem én lennék, ha nem válaszoltam volna rá azonnal...
gica: doki kritikájáról meg... Very HappyVery HappyVery Happy
gica: és vannak erre jobban vágyó emberek is... Very Happy
gica: nekem már kicsit kínos
gica: írtam már fórumon, hogy az én fényezésemet fejezzük be (persze jól esett)... de
gica: pétráá! tényleg köszi a kommenteket a blogon, meg mindent...
gica: ildinkonak meg drukkolok én is...
gica: örülök, hogy élsz! Very Happy
pétráá: megragadjam őket.. Very Happy
pétráá: és van palack, infúziós benn a kórházban...d legyőztem a késztetést, hogy
pétráá: és nekem AKKOR is nagyon tetszenek a képeid!!! Ügyes vagy, Gica!!!
pétráá: és amúgy meg dokitól nem volt szép, ahogy lehúzott...elolvastam ezt is...nemszép
pétráá: Szóval KÖSZÖNÖM! nagyon....hihetetlen jól esett...és esik most is... Smile
pétráá: és köszönöm, hogy elviseltetek...és hogy aggódtál Gica,ildinko elmesélte..
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: tnap (ma?) tökéletes példa voltam rá. 150%osan teljesítettem! Very Happy
pétráá: hogy röhögök magamon, és nem depi...szánalmasnak is tudni kell lenni Very HappyVery Happy
pétráá: Amúgy meg ildinko leteremtett, IGAZA volt, de megynugodott.
pétráá: szegénykém...de rálát a kóterre az ablakból!!! majd hnap DRUKKOLNI neki!
pétráá: amúgy meg leadtam ildinkót a kórházba... Sad
pétráá: hihetelen jól esett. És ez az egész berúgás tervezett volt. Very Happy
pétráá: de nekem nagyon jót tett..és nagyon röhögök magamon, MINDENEN, amit megtettem.
pétráá: hihi, BUÉK ...Very Happy hát basszus, ez a szilveszter... Very Happy
pétráá: Very Happy

Nincsenek megjegyzések: