2007. január 16., kedd

2007.01.16. kedd, Varratszedés előtt...

Valaki esetleg...? :D
ildinko még bírja cérnával...
De már nem sokáig...hnap VÉGE!

ZMT: Smile
ZMT: pászevasztok
ZMT: szóltok a KaramelnekSmile?
: kiszálltam...
: de!És felejtse el a featuringet a TCR-rel...
ZMT: mirőlbeszélele
ZMT: nem fikáuztam le
: ZMT!!Pislogva hátrafelé gyere haza!!Lefikáztad a zeném,hallottam
Gica: jó éjt mindenkinek! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: ez az én zeném... Very HappyVery HappyVery Happy
: üdv ZME
ZMW: el is megyek aludni
ZMM: jah
: még jó hogy van miben hinnem...ohh Szt.Varecza
doki: doc holiday kultuszblog
: most megsértettek engem, a barátaimat, az együttesemet, a családomat...
ZMT: ZMMINDENKI mi?
ZME: JEAAAAAHHHHHH
ZMT: jááááá
: írigykednek mi?Mert maguknak nem volt gyerekszobarapbandájuk
Gica: meg is alapítom hamarosan a rajongói oldaladat Very Happy
Gica: jaj Pé, annyira drága vagy!
Gica: hogy én milyen kiváltságos vagyok Very Happy
Gica: de jó!... nekem azonnal lesz TcR-em... bibibíííí... Very Happy
: ZMPé ZME ZMD...( t)
doki: Mondom h ZMD
Zita: jó ez a TCR!!
ZME: kicsit Very Happy
doki: kevés szignált játszik
Gica: Pé, nem fetrengek! á, dehogy!
: ez igen!!!!TCR
: Tcr:erdőtelki gyerekszobarapbanda
doki: zmd
: ZMPé
: ZMPé
: és mindjárt Tcr..úgy izgulok
Szt.Varecza: rablógyilkos ország...!!!!
gica: és akkor most ényleg sugárzik az értelem Very Happy
: még imádkozom egyet a magánkápolnámban,aztán irány aludni..
gica: ZME - ez olyan mint egy felsőoktatási intézmény neve...
E: Very Happy
: Mr ZMT úr ne tüntesse fel a dolgokat rossz színben!!Üdv mr ZME
doki: tekiez
E: Most ZME T
E: ZMP T Smile
: nem is úgy volt..majd én elmesélem...
: tiltakozom!!!
E: Te mi ez?
ildinko: kidőltem... a cérna nem bírja...
pétráá: Jó műsort!!!! Bocs, de leragadtak szemeink idő előtt... Confused
pétráá: no, téleg pussz, pétráá elájult...
pétráá: no meg ugye az első f. k.sz.-találkozót megejtjük.
ZMT: ittt
pétráá: mert már csak hnapig bírod cérnával.
ildinko: szép álmokat! korán kelek, megyek Pécsre Very Happy
kiskutics: szevasztok
kiskutics: lalakers
pétráá: No, én asszem alsz...kimerítő volt ez a sok boldogság! Very Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
: Tégla úr egy pici késéssel, de érkezik!Mondjuk csak most indult el...
Raszti: sziasztok!
pétráá: fél órája, kábé...Szép!! No, mindegy Very HappyVery Happy
pétráá: Keroo eltűnt...köszönés nélkül..na szép...pedig itt integetek a gép előtt már
: a többit majd a műsorban...Smile
: persze hogy az
ildinko: Very Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy nagyon jóó Very HappyVery Happy Teknocool Very Happy
: mivel nem tudok menni megint,ezért küldöm a nótát.Teknocool Rap it...!

Teknocool RapIT! :D
Sajnos, már leragadtak a szemeink a műsor előtt...


: este ZMT hallgassátok!Exclusive Pé percekkel..
pétráá: De persze, vissza is integethetek. És mindig van egy mosolyom számodra! Very Happy
pétráá: okzsok, akkor amint lehetőségem lesz rá, küldök! Very Happy
Keroo: persze, persze, nem értem félre... Very Happy
Keroo: igen, megköszönném... Very Happy
pétráá: mámrint zeneszámot...mielőtt még.. Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: öö...küldjek egy számot majd neked?
Keroo: ha ennyire a kedvemben akarsz járni, akkor másban kell gondolkodnod! Very HappyVery Happy
pétráá: Beülök a kedvedért, és integethetsz! Very HappyVery Happy
pétráá: hihi Very Happy csak szólj, ha megint büszke akarsz lenni!
Keroo: pedig milyen büszek voltam Rád, hogy volt olyanismerősöm is aki tanul
pétráá: Köszönöm mégegszer a soksok integetést és mosolyt!! Very Happy
pétráá: Üdv újra itt, és vége nem a tanulóban... Smile
Keroo: hm?
pétráá: Hihetelen nagy közlendőnk volt Very Happy
pétráá: Neked is! Very HappyVery Happy
Keroo: pussz
pétráá: Very Happy
pétráá: itt vagyok!!! Very Happy
pétráá: itt vagyok, Drága Kerooo!!!
Keroo: most akkor jó vagyok? Very Happy
Keroo: pétráá meg elment
Keroo: buuu, megjöttem
pétráá: hihi, én is hihi...jajj...hihi...jajj Very Happy
ildinko: szóval Szia Mindenki! hihihihi Very Happy én maradok...
ildinko: ennek ennyi Sad de nagyon jó volt, ezt írni is felesleges Very Happy
pétráá: Szia mindeki!!
pétráá: ennyi...JEPP Very Happy
gubi: sziasztok
ildinko: ez az, de legalábbis csodaeste!!!! Very Happy
pétráá: jajj, CSODANAP!!!Very Happy
Jucus: ciasztok
Jucus: cia
ildinko: oké, nem veszünk össze! Very Happy
Jucus: Petra!jóóóóó
pétráá: Együtt vunk szépek, vagy sem Very Happy
pétráá: ildinko, sztem te! Very Happy de nem veszünk össze.
pétráá: rádiós hajótúra Very Happy ha jó... Very Happy
ildinko: sztem pétráá szebb! Very Happy
ildinko: de én örülnék, ha a többiek is jönnének!!! Very Happy
gubi: a lényeg az lány fiuval ok fiu lányal ok lány lányal ok de it a sornak vége!!!
ildinko: együtt megyünk! kész! eldöntve! Very Happy
pétráá: bezony, Jucus!!! Very HappyVery Happy
pétráá: de pssz... Very Happy
Jucus: minden jó, HAJÓ a vége
pétráá: idlinko szebb füldőruhában mint én Very HappyVery Happy
Jucus: jajj mit mondtam...
Jucus: Grupi?
pétráá: Így van, menjen mindenki együtt!!! Very Happy
pétráá: egyik nap Zsoltival leszünk, másik nap BalázzsalVery Happy
Tyger: mi imádunk benneteket
Jucus: óóóóóóóó
Tyger: köszönjük
pétráá: én már mondtam:
pétráá: HUG!!!! Very HappyVery Happy
pétráá: ennyi
pétráá: Én is...mindenkit imádok!! Very Happy
pétráá: jajj, fiatalok, de jó volt ez a műsor!!! Very Happy
ildinko: imádlak titeket! (Dokit is!) Very Happy
Jucus: lool
Jucus: menjetek egymással
pétráá: igen, nagyon! a lelkifúr hangjai...Very Happy
pétráá: egyértelmű Very Happy
ildinko: ez nagyon jóóóó volt!!!! Very Happy
pétráá: persze, hogy nem van lenn.
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
pétráá: fel a fejjel!
doki: gratulálok
ildinko: pedig azt hittük, drága Fény! Very Happy
pétráá: jajj, de bolondok vagytok!! Very Happy
doki: nem vagyok lenn
pétráá: Very Happy
pétráá: jesszus, cska nem doki haragja?!
pétráá: mi ez a csönd?!?!
pétráá: bezony...Very Happy
Jucus: jó étvágyat...
gubi: persze nem szoktak sörözni látátok volna a parton
gubi: persze tudna uszni max kutya uszás
gubi: nudista lenni jó
Jucus: tehát vízibicajozni sem...
Jucus: nem gáz Balázs Csenge bicajozni nem tud...
Jucus: és a nudista strand?
Jucus: Sia Gubi
gubi: Krisztián képet ide a cimemre gyorsan!!!!
pétráá: Mens Fitness...Mert doki fenn volt ezredszer is a címlapon...Very Happy
pétráá: bezony, az oltárkép...
Jucus: nem tudok dönteni
Jucus: éééééééééééénnnnnnnnnnnnn is
Jucus: ééééééééééééééénnnnnnnnnnnnnn
Jucus: vagy Pubi?
gubi: szerbusztok
Jucus: vagy NYUSZI?
pétráá: Jajj, annyira de annyira!!! Very Happy
pétráá: de nagyon jó a műsor!! Very HappyVery Happy
Jucus: vagy CUMI?
ildinko: őt is szeretjük nagyon! Very Happy
Jucus: most mi van?
ildinko: Atyaúristen! Very Happy Fényistenünk! Very Happy
Jucus: jah
ildinko: vagy Bubi? Very Happy
Jucus: Gumi vagy Gubi?
pétráá: jajj, naggyon jóóó4!!!!!
ildinko: huhh, ennyit nevetni Very Happy
pétráá: jepp...ennyi... Very Happy CSODANAP!!!
pétráá: lassan minden a régi....Very HappyVery Happy
ildinko: és még az adásra is figyelni... Very Happy netet böngészni, huhh Very Happy
ildinko: uhh, ez a szimultán kommunikáció de jó Very Happy kis agytorna Very Happy
Jucus: jujjj de jóóóóó
Jucus: de tényleg
Jucus: igen igen
pétráá: könyörgünk Very HappyVery Happy
ildinko: vagyis: MARADJATOK!!! :d
Jucus: menjetek egymás előtt
ildinko: NE MENJETEK!!! :d
Jucus: jók vagytok és szeretünk titeket
pétráá: mentek...jajj, még egy kicsííííííííít!!
Jucus: maradjatok
Jucus: ne menjetek...
pétráá: hihi...Very Happy
Jucus: neee
pétráá: ildinkó bírja cérnával... Very Happy
Jucus: ?
Jucus: ki vagy Blájen
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Jajj, szia Csenge!!!4
Jucus: Smile
Jucus: És még le is fotózzuk ahogy tusol
Jucus: szia Pétráá! (Csenge)
Jucus: ha jól emlékszem te is megvártad, amíg felszedtelek Krisztián...
pétráá: jajj, gyerekek.....izé...Very HappyVery Happy
Jucus: Cs:köhög a bolha?
pétráá: hát ez vicces...Very Happy vízöntő, vízöntő... Very Happy
Jucus: a tüdőm meg rák
Jucus: el kellene olvasni mindentSmile
pétráá: Naná, Csnege!! Very Happy
Blájen: asztronómia - csillagászat, asztrológia - csillagjegyekkel foglalkozik
Jucus: már szavaztam
Jucus: de
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
pétráá: ildinkó, hihi, bmilyen verbális témában jól boldogulunk...Very Happy
pétráá: Szelid jó hely, csak ennyi! És milyen király lenne ott egy cápa! Very Happy
Pintyő: hm?
pétráá: Pintyő, a a blogon
Tyger: és mi van a Szelidi Tóval?
pétráá: Very Happy
Tyger: büszke nem vagyok rá
Tyger: menő, de hülye vagyok
Tyger: csak nem vagyok rá menő
Tyger: túléltem
Pintyő: hol lehet ezeket a cérnás képeket látni?Razz
Tyger: nem-e?
Pintyő: te sem taliztál még cápával
Jucus: ez Csenge volt
pétráá: De adott esetben a pincénkben lévő talajvízben is király...Very Happy
Jucus: én is megmutassam? másodfokú égési sérülés, bőrátültetés, stb
pétráá: tök egyedik lenne, Szeliden, vagy éppen a Balcsiban egy cápa Very Happy
pétráá: én pl igen...
Jucus: de nézzük el neki
Jucus: köszönt de buta és nem tudja hogy nem halljátok
Pintyő: melyik csaj az aki örülne ha cápát hivnál balázs
Pintyő: szia csenge
Jucus: puszil mindenkit
Jucus: Csenge itt van
pétráá: Jóó hely, nagyon...nem a balcsi, de nekünk ott a Duna és Tisza között azVery Happy
pétráá: No, Szelidi tó Very Happy
pétráá: Az ott van melletünk Very HappyVery Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: de nálunk lehet, elhozhatjátok Szelidre
pétráá: bezony!! ildinkóéknál nagy a hely!!! Very HappyVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: épp ezt akartam írni, hogy ildinkónél, Balatonfváron elfér!
ildinko: a balatonon jól jön... Very Happy
pétráá: azám!! és ha még a műsorvezetők is be akarnak férni a stúdióba...
ildinko: lehetne itt Földváron tartani hihihi Very Happy
Jucus: nyáá
Jucus: a stúdióba berakni
Jucus: Petra!mekkora lenne
pétráá: saját vizicanglája lesz a rédijónak! Very HappyVery Happy
Jucus: a kép
Jucus: nagyon rossz
pétráá: Very Happy
pétráá: vegyünk!!!
Jucus: Anti
Pintyő: van
Jucus: vegyünk egy vizibiciklit
Pintyő: ok
Jucus: Msn
Pintyő: ja a szavazás
Pintyő: Smile
Pintyő: már nem tudom
Jucus: mi hun Pintyő?
Pintyő: hun?
pétráá: az oldal prfi, lehet ott szavazni, és kommentelni isVery Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: meg a galériában is lehet szavazni...
Pintyő: mindkettővel akarok
pétráá: de megcsináljuk!!!!!
pétráá: zsoltiról van kép a blogon
pétráá: Very HappyVery HappyVery HappyD
pétráá: jesszus.,...akkor mi lesz velem?!
Jucus: Lol
Jucus: ÁÁÁÁÁÁÁ
Jucus: not
ildinko: még nincs vége a napnak, pétráám! Very Happy
Jucus: szejetlek
pétráá: azám...Very Happy úszógumit! Very Happy
Jucus: nyáá
Jucus: vizibiciklit
pétráá: jajj, KÖSZÖNÖM ezt a napot midnenkinek!!!Very Happy
Jucus: hihiVery Happy
pétráá: hihi... Very HappyVery Happy
pétráá: ok,Jucus! Very Happy
pétráá: balázs, megírtam a jelszót msn...
Jucus: Petra!Ne hagyd hogy elbízza magátRazz
pétráá: mondom, akkor ezért az egyre több halláskárosult.... Very Happy
pétráá: a minap EGY NAGYON KEDVES BARÁTOM azt mondta, nekem még a képeim is beszédesek..
pétráá: jatélleg...ildinkó meg a HALLGATÓ Very Happy
Pintyő: Smile
pétráá: én is...jajj, ildinkóm....Very HappyVery Happy
ildinko: pétráá? a HANG! Very Happy
pétráá: jaja...Very Happy hihihi...jepp, nagyon jepp!!! Very Happy
ildinko: jajjjj Very Happy Very Happy Very Happy nagyon szeretem ezt az egészet! mindenkit! Very Happy
pétráá: ildinko, mondd meg, ki vok én! Very Happy
ildinko: ez a "mekkora betűűűk..." Very Happy Very Happy Very Happy
doki: a nevet nem lehet
pétráá: boszi-fm@index.hu
pétráá: hihiVery Happy
Pintyő: pétrá te ki vagy?
Pintyő: ne helyette mert rajta vagyok
pétráá: jatélleg, FÉNY Very Happy ennyi...
doki: kapcsolják be, nem ki
Jucus: állatok
Jucus: Tyger helyett a boszirádiót
ildinko: a fény! Drága Fény Very Happy
ildinko: hihihi Very Happy
pétráá: dokira nincs szó... Very HappyVery Happy
doki: ne beszéljenek má rólam
Jucus: a boszirádiót
doki: Be!
doki: nem le
pétráá: és mindketten mennénk!! Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy nevetek ám!! nagyon nagyon!!!
doki: msn-t lőjjék be
Jucus: na most lool
Pintyő: not
Jucus: fúúúú Balázs mekkora lovag vagyVery Happy
Jucus: lool
Pintyő: ki ám
Pintyő: kökiSmile
Jucus: Pintyő te kimennél?
Pintyő: krisz azért ne merj lelépni!!!!
Jucus: mi van?
Pintyő: ha neki erre van szüksége...
Jucus: Hmmm
Jucus: és mennyire igaza van....
Jucus: mosogatni
Jucus: én is....
Pintyő: az ám...Smile
Jucus: Pintyő
Jucus: Hi
Jucus: Sia Petraaaaaa
pétráá: Szai Jucus! Very Happy
Pintyő: hello juci
Jucus: végre meghallgathatlak titeketSmile
Jucus: Smile
Jucus: mos meglepődtem
Tyger: szijja jucus
Jucus: na sziasztok
Pintyő: nektek irtam h erölködöm ti meg arhiváltok
Pintyő: de megvagytok
Pintyő: lassu a gépem
pétráá: ezt sztem ki fogja moderálni...Very Happy
Pintyő: basszátok meg
ildinko: ejnye!!!! NEM! :d
ildinko: fájt... iszonyúan fájt...
ildinko: én itt is jól elvagyok ám, írok nektek itt Very Happy
Pintyő: veszlek benneteketSmile
pétráá: bezony...nem a szél és nem a függöny Very Happy
ildinko: jól lehet hallani titeket! Very Happy
ildinko: én írtam a lebbenést! tökéletesen emlékeztek! Very Happy
ildinko: reklámozzuk magunkat Very Happy
pétráá: bezony, fenn van!!4 Very Happy
ildinko: itt a vállam Very Happy
pétráá: Köszönöm, Balázs nektek!!! Very HappyVery Happy
pétráá: a seb képeblogon
ildinko: vállam! jól! köszönöm!!!! Very Happy pusziiii!
pétráá: vállal Very HappyVery Happy
pétráá: nem, szeret!! Very Happy
pétráá: ez kísérleti ám Very Happy
ildinko: bizony!!!! Very Happy
pétráá: jajj,de szeretünk ám titeket ámámám!! Very HappyVery Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
pétráá: sziasztok!! jajjdejóó!!!!
ildinko: dejóóóóó Smile
ildinko: híjjj, kísérletesek!!!! Very Happy
pétráá: kockacukor, hihi Very HappyVery Happy
boci: j
doki:
boci: öcsi ne ozzzzzzzzzzz
boci: én is szeretlek vivi
gerő: szeretlek vivi
boci: shake-elünk.... talán...
shane: na mi te buzi? nrm számíthatok rád???? milkshake??????????27
boci: germán otto toljua
boci: helló gyerekek! üdvözlet
bobek: jou a shorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt
sacu: imádlak bocika
bobek: háóó emberek
pétráá: jepp Very HappyVery Happy ennyi... Very HappyVery Happy
ildinko: ki tudja?! Very Happy
pétráá: ildinko, aki mindent tud, ki tudja? Very Happy
ildinko: Very Happy
gabika: shortcut lesz most, izgulás!!!
ildinko: próbálj meg újra és újra csatlakozni, és egyszer csak jó lesz... ;)
pálinkás: azé kösz
VBK: szóljatok ha hallotok!
pálinkás: neeeem, de amugyis edzésem van,mek
VBK: Megpróbálunk fellépni
ildinko: itt jó
VBK: Halljátok??
VBK: most se halljátok?
pálinkás: vóóót? tök kus van még mindig
VBK: volt egy kis technikai malőr a szerverrelSmile
ildinko: most már jó... csak türelem kellett kicsi... Smile
pálinkás: halo halo van itt vmi technikai ember?
pálinkás: nem hallani semmit
VBK: REMÉLJÜK
VBK: HAMAROSAN
VBK: SPÍLER
ildinko: remélte, hogy nem túl borzasztó! Smile a tegnapi szuri után aggódtam...
ildinko: hűűűű, köszi!!! Very Happy
gica: el sem hiszem, sikerült kommentelnem nálatok... juhééééj! Very Happy
ildinko: csak erős idegzetűeknek, bár próbáltam szépíteni rajta :d
ildinko: egy kis elborzasztás a blogon
ildinko: hihihihi Very Happy
pétráá: Aki mindent tud, az ki tudja? Very Happy
pétráá: mer ildinko aszonta, írjam ki, szal
pétráá: merugye meguntam félni, kockacukor... Very Happy
pétráá: én is..nagyon Very Happy Very Happy
ildinko: én máris élvezem a helyzetemet - tragikomikum Very Happy
pétráá: Még ha sírunk, akkor is... Very Happy a szerencsétlenségünkön nevetnénk Very Happy
pétráá: mondj, sztem..nem cska néha,,,hanem mindig.
pétráá: ha én lennék a szerelmed, biztos nevetnél néha Very HappyVery Happy
ildinko: mitől szabadulna meg végre!!! Very Happy
pétráá: szegény világ... hihi Very Happy
pétráá: majd énekeljük egymásnak: ha én lennék a szerelmed... Very Happy
pétráá: vhogy én is efelé tendálok...ildinkom, tegyük össze, amink van, no? Very HappyVery Happy
ildinko: de én alkalmatlan vagyok a párkapcsolatra, több szívet nem török össze, ígéremVery Happy
ildinko: legalább az összes exem szerelmes még belém Very Happy ez is valami...
pétráá: Ilyen lány nem terem minden bokorban ám!!! Very HappyVery Happy
pétráá: és ildinko, Iifnek igaza van!!!!
pétráá: Ha ezt Csór tudná...a Polgi másik identitása...Very HappyVery Happy
pétráá: molylepketenyésztő kisiparos...Very Happy
pétráá: hihi, báró Potrohányi Murci, alias Fofó...
pétráá: Rem, a vállad azért ma nem fáj!!!!!
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: az ember egyszerre csak 1 fájdalomra tud koncentrálni!
pétráá: figyi, nagyon fáj? mert akkor verd fejbe magad, vagy vmi, hisz tudod
pétráá: és ezzel Nálad nincsen gond!!! Very Happy
pétráá: de csak azért kell, hogy érezd mennyit ér, míg tart!!!!!
pétráá: de ettől függetlenül JEPP! Very Happy
ildinko: múlnia... de ha fáj?! Sad
pétráá: sajna....még ha dj random is... Confused
ildinko: helyes! kössz Smile
pétráá: de ildinkom dj random miatt...a szerelemnek múlnia kell...
pétráá: kölcsönös és érdekmentes...pont.!
pétráá: Very Happy
pétráá: még szerzek is...most rákattantam, szal jeppp!!!
pétráá: ha én lennék... Very HappyVery Happy
pétráá: hát magad uram....Very Happy
ildinko: bár pétráám jó zenéket szerzett Very Happy
ildinko: nekem NAGYON hiányzik dj Random... Sad
ildinko: Jóreggelt! És nagyon szép napot mindenkinek!!! Very Happy
pétráá: Azám! Very Happy És szép reggelt!!
dj quash: én mondom ez tök jó Smile

3 megjegyzés:

gica írta...

Ildinkó! Ez nagyon szép már! jaj, nagyon örülök... :D

ildinko írta...

Köszi! És külön a kommentet is! Remélem, egészen szépen gyógyul majd, és akkor... :)
Persze, a funkció a legfontosabb, de a szépség sem utolsó! :D

Péétrá írta...

ildinko... :D
Ide is, csakisazértis: aki mindent tud, ki tudja? :D:D