2007. január 2., kedd

ami a falról kimaradt, de nagyon KERGE! msn Gicával! :D

Dátum: 2007. 01. 02. kedd...

gica üzenete:
olvastad, mi történt velem délután

gica üzenete:
nem fogod elhinni...

pöttike üzenete:
no, vissza ehhez

pöttike üzenete:
a blogon?

pöttike üzenete:
nézem akkor

gica üzenete:
jaja :D

pöttike üzenete:
uristen

pöttike üzenete:
neeeeeeeeeee

pöttike üzenete:
megdöglend?!

pöttike üzenete:
basszus..

pöttike üzenete:
írtó vicces... :D:D bocsi... :D:D

gica üzenete:
szerintem is

gica üzenete:
ez vagyok én

gica üzenete:
és a csodás napjaim :D

gica üzenete:
vagy többet kéne aludnom... vagy kevesebbet

pöttike üzenete:
hihi :D

gica üzenete:
jaj... én meg a ti blogotokat olvastam...

pöttike üzenete:
a miénket? melyi részit?

gica üzenete:
én is mindig vukot idézem...

pöttike üzenete:
Disznó Tankot? :D

gica üzenete:
én is mindig a vuk-ot idézem :D

pöttike üzenete:
jaa

pöttike üzenete:
igen

pöttike üzenete:
régi szobaszám...

pöttike üzenete:
mondtam ildinkónak
pöttike üzenete:

még jó, hogy nem azt mondta
pöttike üzenete:

a tadammtadammtadammal mi lesz, hö?

gica üzenete:
:D

pöttike üzenete:
Másik kedvenc mondatunk

pöttike üzenete:
Ja, meg hogy megfoghatom-e a palackot? :D

gica üzenete:
kegyetlen

pöttike üzenete:
erre ildinkló közölte

pöttike üzenete:
hülye vagy pétráám, még morfiummal is...:D

pöttike üzenete:
szegény,,féltem azért ám hnap...

pöttike üzenete:
hihi :D

gica üzenete:
holnap

gica üzenete:
miért
gica üzenete:

nem leszek durva...

pöttike üzenete:
hát a röhögés... :D

pöttike üzenete:
én igen, sztem... :D

gica üzenete:
Hm... ha meglátod a szétnyúzott arcomat, akkor lehet, hogy lefagy a mosoly az arcodról...

gica üzenete:
vag y tudod mit... röhögd ki magad rajtam már a kóterban :D

pöttike üzenete:
oké

pöttike üzenete:
de ha te meglácc engem...

pöttike üzenete:
újajj..

pöttike üzenete:
de mondj., hajat mosok... :D

pöttike üzenete:
velneszs progi:D

gica üzenete:
akkor úgy megölellek, mint még soha

pöttike üzenete:
a két lepattant csaj bemegy ildinkóhoz :D

pöttike üzenete:
oké

gica üzenete:
helyes!

gica üzenete:
úristen.. tényleg... mi lesz itt! :D

pöttike üzenete:
megölelsz? hát köszönöm!! Én meg vissza ám!!!

pöttike üzenete:
palack... :D

gica üzenete:
jól van... majd lehajolok, hogy ne csak a hasamat ölegesd :D

pöttike üzenete:
köszi... :D

pöttike üzenete:
hogy egy szinre ereszkedsz velem...

gica üzenete:
jaj... nekem úgy vissza kell mennem tanulni, mint a csuda...

pöttike üzenete:
pici vagyok... rút és kövér, önbecsülésem még nálam is ksiebb

pöttike üzenete:
nekem is, basszus...

gica üzenete:
jajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... ez egy nagyon durva önirónia volt!

gica üzenete:
úgy megverlek! :D

gica üzenete:
persze csak ha lesz elég erőm hozzá holnap

gica üzenete:
egy ölelés egy pofon...:D

pöttike üzenete:
engem?!

pöttike üzenete:
Egy Disznó Tankot?!

pöttike üzenete:
héé

pöttike üzenete:
oké

pöttike üzenete:
egy-egy

pöttike üzenete:
szépek leszünk

pöttike üzenete:
egy ölelés egy pofon

pöttike üzenete:
palackod van?:D

pöttike üzenete:
vagy viszek, és azzal is verhecc!!

pöttike üzenete:
hihi :D

gica üzenete:
... majd kitalálok valami frappánsat...
g
ica üzenete:
mondjuk odafelé belöklek egy bokorba, vagy ilyesmi...

gica üzenete:
palack helyett megteszi... :D

pöttike üzenete:
vmi tüskésbe, kérlek..

pöttike üzenete:
palackot tudok vinni...

gica üzenete:
remek

gica üzenete:
áááá... ezt az üzifalon kellett volna...

gica üzenete:
mi lenne, ha áttérnénk oda...

gica üzenete:
csak hogy ez is megmaradjon :D

pöttike üzenete:
oké!

Nincsenek megjegyzések: