2007. január 5., péntek

2007.01.05. ildinkó hazatér, MEGLEPI neki a falon(ban?)...pétráá is el, a családi béka...


Szóval MENTO MORI...
(in memoriam Józsi bácsi és a szilveszter)*


* álljon itt e palack intő jelként a szilveszterre gondolva...mert ő indított el vmit, vagyis szabadított ki belőlem, amit nem kellett volna...
Hát igen...a palackok okozzák vesztemet, úgy látom... :D:D




Amúgy meg remélem, örülsz a falas meglepinek ILDINKÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓM!!!! :D
No, kiez? :D:D



pétráá: mostmár mindegy, megtörtént, tanultam, és az emlékek megmaradnak! Smile
pétráá
: can't hurry szól nálam...hát én kerge, és hurry...
pétráá: Ja, Japán, Sapporo... Very Happy
pétráá: kita-ku, kita-7, nishi-1 Itoman Sports Club
pétráá: de ha vki csatlakozni kíván Petihez Japánban, akkor itt az uszi címe:
pétráá: áá, de nálad már este, itt meg reggel... Smile
pétráá: no, menj úszni, azt hiszem, én ma kihagyom veled..pedig ha most elindulok...
pétráá: nagyon vicces, bár gondolom neked inkább idegölő volt...
pétráá: pl. vodka? vagy az már annyira nemzetközi, hogy ment nem cirilül?
pétráá: neee, peti...Very Happy és pl. miket írt be csak orosz?
peti: ott voltak olyan szavak, amiket csak oroszul volt hajlando beírni
peti: képzeld Petra én tegnap gépeltem egy orosz gépen
pétráá: Ildi And The Didies FOREVER!!!!! lol
pétráá: Megvan! Csak az et jelet nem csipázza!! Very Happy
pétráá: az Ildi And The Didies miatt.
pétráá: tiszta jól elvagyok itt...no, akkor tán így:
pétráá: Ildi
pétráá: uccsó próba...
pétráá: no, akkor csak azt nem szereti, ha nem didinek írom..
pétráá: megvan, nem szereti az oldal a didket...
pétráá: most MIÉRT nem írja, amit írok?!!?! áááá
pétráá: szal az Ildi
pétráá: Tudod, az Ildi
pétráá: Fenn lesz a blogon, meglepiként Very Happy És remélem, épségben hazaér ildinkó! Very Happy
pétráá: Szia Peti, ott Japánban, Sapporóban!! És KÖSZI!!
peti: innen messziről gyors gyógyulást Smile
peti: én is örülök pétráá, hogy iIdinkó mehet haza
pétráá: szilvin...Very Happy Józsi bá (Balfi víz) volt a főkolompos egyébként, igaz-e?....Very Happy
pétráá: ja, és ha ma olvasod, hát SZIA ZSUZSIKAAA! Very Happy Remélem, te is tóúl vagy már a
pétráá: Very Happy No, elég a szentimentalizmusból, most egy kis butító film...Very Happy
pétráá: pillanatok azok, amikor úgy érzem, én vok a leggazdagabb a világon.
pétráá: h gratuláljanak a szigómhoz! Mert hallották, és aggódtak értem....No, az ilyen
pétráá: alvás után, mikor fölkeltem, és kimentem a szintre, egymás után jöttek BARÁTOK,
pétráá: és annyira jó volt, mert mire visszaértem a kóterba este, és két óra fejbeütött
pétráá: De tnap annyi minden jó történt velem, és ma mehet haza ildinkóm!!!!
pétráá: dolgokat, amiket már messze nem biztos, hogy rendbe lehet hozni...
pétráá: szal remélem, hogy intő jel lesz ez nekem a jövőre...hogy többé NE rontsak el
pétráá: legalábbis remélem, az élmény sajnos megmaradt...de hát ugye, memento mori....Very Happy
pétráá: jah, a szilveszter...huh..a durva énem, de már kihevertem a feltörését,
pétráá: Halihó! huh, lányok... Very Happy nem vagytok semmik! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: