2007. január 9., kedd

2007.01.09. kedd, pétráá tanít(gat), ildinkóra BÜSZKÜLÜNK, ééés 2007. első ZMT-je, plusz egy kis reklám

a Z.M.T. saját tervezésű ruhamárkája

engineers clothing factory

Érezni akarod a pezsgést? Precíz vagy és pontos? Láttál már valaha vonalzót?

Válaszd a hozzád való stílust!

Nézz tükörbe és vállald Magad!

Mernokur

Mi választottunk helyetted!






ZMT

A mai program pedig ZMT volt, 2007-ben először. Sajnos sem ildinko, sem én nem hallgattuk, szánjuk, bánjuk, de a blogon itt vannak!!! :D


pétráá: no, jó éjt..pétráá elfelé, befelé ágyinkóba!
pétráá: egy kis reklámmal...mert megérdemlitek! Very Happy
pétráá: blogon a fal
ZMT: tuddhhayasakaát...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: a bosszú...
ZMT: magtalállak...
: respekt mindenkinek(Tégla neked nem,nem játszottad le a nótám...)
: papparapé meg kóPé..mentem aludni...kiszállok
: azért fogunk összegyűlni, hogy Engem dicsőítsünk..háháSmile
: legközelebb ottleszek..
gica: és most el...
gica: pétráá! ja... asszem fájdalomcsillapító-függő leszek...
gica: hajrá, hajrá!
gica: ja... és james brownt is szeretem...
: ZMPé...hát nem jobb így?
gica: megértek én mindent... Very Happy és ZMT sem rossz...
: te Té!ez mi ez?ja..ZMT!
gica: aha... persze... hiányzik Pé az adásból... de majd jön...
gica: ja... nem... eszembe jutott...
pétráá: de te MIT sétálgatsz rossza lábbal?!?!
pétráá: dehogy, csak függő..
gica: asszem kész vagyok... Very Happy
gica: csak annyit jegyeztem meg, hogy ide kell jönnöm, és írni...
gica: nekem meg mit is kéne ide megírnom?
: zsíroskenyér!!áááááááá...
ZMT: szarailltyűzt...
ZMT: oldogévapotVery Happy
Gica: na, én léptem... bye
Zita: wááááááááá...TÉGLA!!!!
Lujza: üdv mindenkinek
Gica: sziasztok! Very HappyVery HappyVery Happy
ZMT: üdvmidkik!!!!
: de mekkora császárkirály ez a nóta...főleg így!!Köszönöm...Smile
: jáá!!A funkytown!
: itt vagyok ám!hallgatom!
Jucus: most tényle?mi ez a punnyadás?
ildinko: előtte meg jó rédióhallgatást - helyettem is! Very Happy
ildinko: úgyhogy jóéjt mindenkinek és szép álmokat!
ildinko: egyhete műtötten még nem bírom az éjszakázást, bármily bosszantó... Sad
Jucus: Sziasztok
pétráá: a falat... grr... Confused
pétráá: jajj, már megen széthúztam
pétráá: no látod, mondom, hogy csodanap! Very Happy
ZMT: Very Happy
pétráá: Így van egyébként...EnnyiVery HappyVery Happy
pétráá: jajj, de édes vagy!!! Very Happy
ZMT: ?)
ZMT: ezzel kell együttélnem
ZMT: élmény
ZMT: napi jócselekedet...tudomén.Ami nekem csak egy mozdulat,másnak lehet h életreszó
pétráá: Csak ezek miatt ment ám!! Very Happy
pétráá: És köszönöm az integetéseket! Very Happy
pétráá: De ha lehet, inkább kinn!!
pétráá: Igen, sikerült...Very Happy pedig nagy élmény volt benn...Very Happy
ZMT: helyes
ZMT: elengedte magukat..
ZMT: ki sikerült jutni?
ZMT: dejó
pétráá: Tudjuk...Very Happy már nem vok a tanulóbanVery Happy
pétráá: Halihó, ZMT ! Very Happy Azaz Dávid! Very HappyVery Happy
ZMT: 10 től műsor
pétráá: ágyban párnák közt...pont...ennyi...kéész...OFF...Very HappyVery Happy
pétráá: Egy test és egy fej..eladási csúcs! Very HappyVery Happy
pétráá: jajj,,,nee...micsoda ember!!! Very HappyVery Happy
ildinko: jajj, a vállam nem bírja a röhögést... Very Happy
ildinko: testek és fejek... Very Happy
pétráá: uristen...Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy és a többi asszociáció...jajj, neeeeeeeee....Very Happy
pétráá: ágyban párnák közt M. K-ral...Very HappyVery Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: az a tuti, úgy zaklatni, hogy nem akarunk semmit! Na, ezt csinálja utánunk vki!
pétráá: tudom, hogy igen...Very Happy
pétráá: ildinko, emlékszel, hogy nem emlékszel? Very HappyVery Happy
pétráá: birkabunda, mondom, hogy csodanap!!!
pétráá: Így nem úszott el a phd, és kap diplomát is!!! Very Happy
pétráá: MARÁNAAK MEGVAN A NYELVVIZSGÁJA!!!
pétráá: hasonló a hasonlóval...Very HappyVery Happy
pétráá: az is vagy...ennyi...Very Happy de én már megszoktam, meg én is az vok...Very Happy tudod,
ildinko: mindenki azt mondta, türelmetlen vagyok - ne akarjak még fitt lenni
ildinko: mondani sem kell, mert ágyba ájulok
pétráá: Ezt én mondom neked, pétráá! Very Happy
pétráá: ILDINKÓ, PIHENJ!!!!! Értve?!?!
pétráá: Sad
pétráá: szal, ha szerválunk vhonann, akkor semi akadálya...festeni sajnos nem tudok... :
pétráá: ok, Jucus, lemegyek, csak már gépem nincsen...Confused
Jucus: Képet!kökiVery Happy
Jucus: Petra!Csütörtökön gyere le légyszi a kisérletbe és csinálj rólam egy értelmes ké
Jucus: Sziasztok
pétráá: ildinkom, ha megjössz, majd adj életjelt! Very Happy Csodanap továbbra is...Very Happy
pétráá: csodanap, újra...Very Happy
pétráá: No, most azért pinehj is kicsit, jó??
pétráá: de EKKORA ügy4 Ne vitatkozzá velem, teeee! Very HappyVery Happy
ildinko: most is megnézhetem magam... na mindegy, mjdcsak lesz valami Very Happy
ildinko: kitartást? én is tanulhatnék magamtól...
ildinko: de azért ennyire nem nagy ügy ez Very Happy
ildinko: jajj, köszönöm... Smile
pétráá: lol lol tanulhanánk tőled sokan kitartást ám!!! Very Happy
pétráá: BÜSZKÜLÖK RÁD!!!!!!
pétráá: ildinkom
pétráá: ha már máshol nem lelhető fel...Very Happy
pétráá: legalább a blogon
pétráá: majd déltől...ütemterv....Very HappyVery Happy
pétráá: hihi, még egy kicsit ittVery HappyVery Happy
pétráá: Próba...mindj. beszámolok az eredményről! Very Happy
pétráá: médiajog 11től...Very Happy Már ha a tanítványt sikerül most keltenem...Very HappyVery Happy
pétráá: Tangó..na, ez utóbbi után már tuti öngyilok....Very HappyVery Happy
pétráá: egyébként még van más léleképítő darab...pl. Genette: Cselédek, vagy Mrozek:
ildinko: te hova mész, pétráám?:
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Bezony, jó tanulás! Én is menek...asszem...
pétráá: tudom, azért mondtam, hogy most ne...tudod, norbi... ezután jön majd Máté Péter.
ildinko: jó tanulást, Gica! kitartás hozzá!!!
Gica: na, sziasztok... szép napot!
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: hüpp-hüpp... pétráá elküldött tanulni! Sad
ildinko: pedig az nem semi Very Happy nem lenne jobb kedved, az tuti... Very Happy
pétráá: a farkastól? Mondtam, isten ments...Very HappyVery Happy Az kéne még....Very HappyVery Happy
pétráá: meg még a tnapi film...elég nyomszató...norbi mondta, ma megnézzük a Nem félünk
pétráá: Ja, csak most így szíven ütött, h vége az egyetemnek. Szar szembesülni...
ildinko: akkor tényleg türelmetlen vagyok... ettől mindjárt jobb Very Happy
pétráá: és az csak egy baktérium volt..nem műtét! Smile
ildinko: mindennek vége van egyszer - az egyetemnek és a fájdalomnak is...
pétráá: Én a nyári szalmonellám után KÉT hét után nem fáradtam csak el....
pétráá: ildinko totál érthető! hát basszus mégis csak műtéted volt!!
pétráá: ja, h nem nekem szólt, bocsi... Smile
pétráá: hát annyira nem hűű...egyre jobban Crying
ildinko: nem azzal van a baj, hanem hogy normális-e, hogy még nem vagyok jól?
ildinko: persze, a türelem...
ildinko: hűűű Smile
Gica: menni fog cica! Very Happy
pétráá: én meg megkaptam tkp-n az abszolutóriumot....piff...
pétráá: ildinko, nem is tudom, kinek a száma a "TÜRELEM"...:d
ildinko: majd csak jól leszek egyszer Very Happy
ildinko: de most összeszedem magam, és befejezem a vizsga összeállítását... Sad
ildinko: köszönöm! tényleg nagyon jól esik és sokat segít!
Gica: és drukkolunk... Very Happy
Gica: lélekben veled vagyunk... Very Happy
Gica: de nem hagytunk magadra...
Gica: ildinko! ugyan már látogatni nem nagyon van lehetőségünk
ildinko: és a műsor jó volt, csak én rosszul... Sad
ildinko: de hát a látogatásért cserébe ennyit csak megtehettem, igaz? Smile
ildinko: lehet, tegnap nem lett volna szabad olyan sokáig fentmaradnom...
ildinko: normális, hogy még nem vagyok fitt? vagy már jól kéne lennem???
ildinko: ma a gépelés sem mgy Sad
ildinko: nagyon, no...
ildinko: ma id nsgxon nyüssz...

Nincsenek megjegyzések: