2007. január 28., vasárnap

Falusi romantika....alighanem és tulajdonképpen is nekünk már minden mindegy, a fene vinné...

Gyere velem a tanyára

Gyere velem a tanyára, kedvesem,
Odaviszlek, ott élünk majd csendesen.
Nemsokára megtartjuk az esküvőt,
S gólyamadár kelepel a háztetőn.

Gyere velem a tanyára, Sárika,
Jobb lesz kint a tanyán, mint a városba'!
A kis pacsirta csak tenéked énekel,
Meglátod, hogy boldog leszel!

Az istállóból kitolom a talicskát,
Te meg addig megfejheted a Riskát,
Künn a réten kapálunk meg kaszálunk,
És vasárnap a templomba is eljárunk.

Gyere velem a tanyára, Sárika,
Jobb lesz kint a tanyán, mint a városba'!
Minden madár csak minékünk énekel,
Meglátod, hogy boldog leszel!

Ez a nem sámli...Igazi vadromantika... :D Engem különös módon a közös kapálás és a templomba járás vonz... :D:D
Hijába, mégis csak az Alfődrű származom én, no... (pétráá)


Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: jó éjt!
Gica: jaj...
Gica: őrültekkel vagyok körülvéve...
Gica: bakker, már nagyon fáj minden nevetés... ma egész nap csak
Gica: háhá... ezen de jót röhögtem megint... ;) megnéztem...
pétráá: vicces...Smile mindegy...No, jó éjtet!!
pétráá: kommenteltek a blogunkon: az egyik saját magát, a másik a mozillát ajánlgatja...
petike: nekem jó itt a rádióban. itt törődnek velem
petike
: ugyan anya! apa impotens! ez most nagyon átlátszó volt!
anyád: bocs, petike, apád nem száll le rólam...siess haza!
Gica: ja bocs... én nem vagyok családtag! Very Happy
anyád: a fene...elszóltam magam...
Gica: jaj... én veletek tartok reggel! csak tartsatok ki!
anyád: tudod, apukád..jobb neked, h látod...
anyád: ne haragudj, de nem tudtalak megemészteni...
egy: (meg nem született gyermek): ENGEM KIKÖPÖTT ANYA!
húgod: azonnal bevágtál a szekrénybe, ahogy hazaértem
húgod: de anya, múltkor, amikor kéményseprőnek öltöztem,
pétráá: Óóó, istenem!!! Smile
anyád: legközelebb a kéményseprősben gyere, azt ismerem már.
apád: szép kislány! petike te azért még szebb vagy!
anyád: basszus, a tiéd az egyenruha?!
húgod: pedig kétszer csöngettem, hogy beengedj!
húgod: anya! már megint nem figyelsz rám!
anyád: hogy mit keres a postás egyenruha a mosásban...
anyád: ez ujjgyakorlat volt, már végeztem.Viszont gondolkodóba estem..
apád: tehát k**va elfoglalt... vagy fordítva!
anyád: annyi biztos csak, hogy családban marad.
apád: most nem tudom... elfoglalt... vagy fordítva...
petike: anyát kérdezd, talán ő tudja...
apád: tőled van?
petike: ja, nem rád hasonlít, szal legközelebb kapcsold fel a villanyt!
apád: és szép?
apád: van húgod?
petike: tudom, melletted...sietek, ígérem!
anyád: petike! mit csinálsz te ilyen későn a rádióban? neked már ágyban lenne a helyed!
petike: apa, nem elég a hugi?
apád: petike! hozd haza egy osztálytársnődet is! nyámm...
anyád: petike! ne hallgass a pádra! és gyere már!
családban: marad...
pétráá: 15 perc hírnév neki is jár Very HappyVery Happy
pétráá: Petike, legközelebb a rédijóban szórakozz anyukáddal...Very Happy Lehet, erre vágyik...
Editke: jah, ez felháborítóSmile
apád: petike! ma este ne gyere haza!
pétráá: lázad a szülők ellen a fal, sem apázni, sem anyázni nem enged..
E: Mr. Irénke Very Happy
E: Very Happy
pétrrá: Petike, ...
irénke: úgy eeeehagyott
pétráá: no, az lenne a diszkrimináció...anyázni lehet, apázni nem?!
pétráá: inkább az anyjával szórakozzon....Very HappyVery Happy
pétráá: petike meg ahogy olvasom, legközelebb rédijó helyett
E: az anyá_dat nem tudja kiírni szerintem
Editke: Very HappyVery Happy
pétráá: sztem a CNN-ben is lazán benne lesz..hogy csak az anyát tűrik meg, apa nincsenSmile
Editke: Jaja. Az országos TV leadja, de a PER. megválogatja ami felkerül az oldalára
anyád: petike! mikor jössz haza?
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: vmi miatt a fal moderálja, szerinte csúnya szó lehet, hogy apa...vagy nemtom..
Editke: Jah, de nem tom miért nem írja kiSmile
pétráá: apád-at :d
Editke: hozd el at is
pétráá: és még mondja vki, hogy a reklámok nem befolyásolnak... Smile
Editke: Mivel egyik évben az volt a szlogen, hoigy hozd el at isVery Happy
Editke: Szerintem ez csakis is a Sziget fesztiválon történhetett.
feri: én apámtól vesztettem el
fény: sztre, erről mindig maga jut az eszembe
kölcsönös: és érdekmentes BARÁTSÁG! Smile
az: ördögbe....
jézus: atyaúristen!
Bandzsaw: KOPONYA METEORITOK!!!!!!
Bandzsaw: Aztarohadt!!!! Tudjátok mi van?
úgy: ám!
ez: a nem mindegy!
Bandzsaw: mingyá kezdünk! Smile
de: végülis mindegy.
rajtunk: kívül...
mindenki: !
ki: tudja?
talán: mégsem
az: régen volt, soká lesz...
az: jó!
lényeg: hogy mindegy....
idejét: sem tudjuk már...
ahogy lesz: úgy lesz?
mióta: nem számít?
ott egye: a fene....
fene: vigye!
csakazért is: mindegy?
tulajdonképpen: ennyi...
alighanem: igen...
minden: mindegy?
nekünk már: mindegy...
pétráá: pétráászundi-idő...
ildinko: talán... Smile
pétráá: amolyan tökéletes féle... Smile
pétráá: én VIRÁÁG ... Very Happy a fodrászod meghagyom neked, nekem kispárna kéne..
ildinko: cinnamoroll winamp Very Happy beleszerettem a csibébe Very Happy
ildinko: messziről kerülni kéne őket, de ha egyszer a baj megtörtént... Very Happy
ildinko: meg a veszett tigrisek harapása is rendkívül veszélyes Very Happy
ildinko: love's made a fool of you Very Happy
ildinko: még jó, h a regressziót van mire fognom Very Happy
ildinko: mondtam, hogy van fodrászok, ha kell, kölcsönadom Very Happy
pétráá: kicsit fura a fejem -- nem a hajam...Smile
pétráá: kell, különben nyüssz...nagyon nyüssz... Confused
pétráá: vagyis regrediálunk ildinkommalVery Happy
pétráá: Nem volt mit tenni...regrediálok, vissza, pöttikébe...Very Happy
pétráá: Úgyis minidg virágokat rajzolok papírra, megugye a Metalboyz is...
pétráá: full bugyuta, kéész..ha a volme bart mozgatod, akkor virágok nőnek ki.
pétráá: no, nekem meg virágos winampom van! Very Happy
ildinko: jóreggeltet Smile

Nincsenek megjegyzések: