2007. január 15., hétfő

2007.01.15. hétfő...tehát este BOA... :D + az utolsó szúrás


Ma este ő!
És tényleg imádnivaló bácsi lehetett!!! :D



pétráá: no, jó éjt!!! Very Happy
ildinko: minden jó, ha a vége jó Very Happy
pétráá: nem is kell több...lát...Very HappyVery Happy
pétráá: figyel...ennyi....jajj... Very Happy
pétráá: Te, csárli, Tóbiás új testével mizu ? Very Happy
pétráá: Azám!!!! Sztem a lány sem haragudott..Very Happy nem úgy tűnt! Very Happy
ildinko: jó kis sztori volt Very Happy
pétráá: hihi,a lányVery HappyVery Happy
pétráá: lacika öltönye...Very Happy
pétráá: szia csárli!! Very HappyVery Happy
pétráá: Smile
pétráá: ::
ildinko: Very Happy ugyan...
pétráá: petra Very HappyVery Happy
petra: de most már én is akarom
petra: ki az a charlie?
Ákika: hol a charli??
Ákika: ki vagy te??
izabella: cahrlioe!!!!!!!
peti: chaRLIET IDE
juci: én is
robi: charliet akaromű
csabi: jók vagytok nagyon de hol a charlie
pétráá: Krifu...Very HappyVery Happy Jajj,de szeressem őtet is...Very Happy
csabi: szia charlie
Ákika: helló csárli
jimlemon: adásSmile
dudu: csárliii lúzer vagy!!!!!!!!!
pétráá: jajj, én is...kezdelek beérni.....
ildinko: öreg vagyok... az a baj...
pétráá: csakcsak....Very Happy
pétráá: a hanggal együttVery HappyVery Happy
jimlemon: it's got to be a chocolate Jesus, good enough for me
pétráá: Szia Dávid! Very HappyVery Happy
jimlemon: visszatért a fény
ZMT: mielött megrohanna a tömeg
Krisztinka: hallottam valami neszt....
ZMT: tényleg én vagyok...
jimlemon: és újra minden perfect
Krisztinka: Very HappyVery Happy
Krisztinka: Halló Frici....!!!!
ildinko: most alszik valahol... de egy ideig itt settenkedett, csak kapott enni Very Happy
pétráá: Hívd Firicit!!! Ő a legkompetensebb! Very Happy
Krisztinka: én állandóan dorombolok....
pétráá: néma csönd.... hm..
ildinko: doromboljon valaki...
pétráá: nofene..úgy látszik, télleg bezárták az ajót....Very Happy
pétráá: hihi, jim Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: bezony, nem kell mindig mindet eccerre akarni...persze úgy az igazi, de...Very Happy
jimlemon: a kicsinek is kell örülni...
Krisztinka: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
jimlemon: na igen egy volt barátnőm is zet mondta mindig
ildinko: nem elég, hogy egyáltalán VAN már hang? Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
Krisztinka: siker!!!!
pétráá: de legalább van...kicsinek is kell örülüni...
ildinko: hogy te milyen telhetetlen vagy!!! Very Happy
jimlemon: nagyon rossz a hangminőség
pétráá: de...leállt a hero inról is Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: bezony...kimoderál..de a ról leállt, vagy mégsem?
Krisztinka: akkor hozok egy kis csokit is....
pétráá: ez egy ilyen műsor...ennyi...bejön...Very Happy
jimlemon: esszem fa szom megáll
Krisztinka: most tök megnyugodtam....
jimlemon: némá kimoderálja a csunyákat
ildinko: ezek az esti stresszek... ez a veszélyes, nem a késői kaja... Very Happy
jimlemon: esszem om megáll...
jimlemon: amúgy a hangminőség abb lett, viszont az I ain't got you most nagyon bejönSmile
pétráá: randomra...Very HappyVery Happy tudod Very HappyVery Happy
pétráá: elfoglalt...
ildinko: csoda tudja, melyiket kell próbálni...
pétráá: hihi Very HappyVery Happy slágerrépa Very HappyVery Happy
ildinko: drága Fény! ezt is közölhetted volna, már annyi url van...
pétráá: jujjdejó....Very Happy
pétráá: én már igen...Very Happy
jimlemon: pedig van adás, anima-legyen így slágerrépája végtelenítve
ildinko: 128 kbps működik!!!!!!!!!!!!!!!
Krisztinka: jelenleg én még semmit nem hallok.....
pétráá: lehet ott volt a hiba...Very Happy
jimlemon: pedig megfürödtem alaposan
jimlemon: jelenleg nem mádivóterz megy
ildinko: bizony! megtettük, amit tehettünk Very Happy
pétráá: de az oltárt megmegmentjük! Ez alap...Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: wiwen már kiírtuk....
pétráá: szerzünk...
fény: akkor kezdődik
fény: min 13.000 hallg kell
fény: adás
ildinko: nem olyan nagy dráma ez... max összeroppan az Univerzum... Very Happy
pétráá: ma pozitív vok...mert csakazértis...különben beleőrülnék...inkább nevetek ....Very Happy
Krisztinka: igen kapcsoltam...köszi ildinkó
ildinko: az mondjuk nehéz dolog, én már csak tudom... - gyakorlási lehetőség ez most
ildinko: de tessék türelemmel lenni...
ildinko: ez az msn-en van kiírva
Krisztinka: petráá milyen kis pozitív vagy Very Happy
pétráá: azonnal....
Krisztinka: na??
ildinko: éhhalál...
Krisztinka: ez már a vég....
Krisztinka: na szóvel emberek...benyomtam egy szelet lekvároskenyeret ilyenkor....szerintete
pétráá: remélem, a jakabon is van meleg víz!!! Very HappyVery Happy
pétráá: hát jimlemon, mi is reméljüka legjobbakat...Very Happy
gica: de lökött! Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: update 5-öt....
Krisztinka: na akkor én is kerítek valami kaját....
jimlemon: aztán fürcsi, addigra jó legyen ám az adásSmile
jimlemon: épp vetkőzünk
jimlemon: még vagyok
ildinko: Sad
Krisztinka: na jimlemon már le is lépett.....
jimlemon: tom waitset hallgatok inkább helyette
jimlemon: szegény mádivótersz.
jimlemon: el is megyek fürödni
jimlemon: egyáltalán semmi
ildinko: nem... türelem... kitartás... reménykedés...
Krisztinka: ugye nektek sem jön össze?
Krisztinka: köszi
Krisztinka: jelezze valaki ha már megy az adás....
ildinko: nemtudom...
Krisztinka: de a rádió már bejelentkezett
Krisztinka: tényleg?
ildinko: gubanc van, azt hiszem türelem kell, és rendben lesz...
Krisztinka: Most mi lesz?
Krisztinka: Nem tudom hallgatni a műsort Media Playerrel.....
Krisztinka: Szia mindenki!
ildinko: jajj, ugye a műsorra minden rendben lesz?...
ildinko: itt csak Ő segíthet Very Happy
ildinko: és a másik regelt nevemmel én sem tudok profilt csinálni, most próbáltam...
ildinko: hmmm..., én már nem emlékszem, hogy csináltam a profilt...
ildinko: dejóóó, pétráá, féltem, hogy lemaradsz! Very Happy
jimlemon: hogy tudom alakítani a profilomat? azt írja ki hogy már nem létezik
jimlemon: szia PétráááSmile
pétráá: amúgy szia, jimlemon Very HappyVery Happy
pétráá: ennél már csak az áramszünet nagyon közösségépítő Very HappyVery Happy
pétráá: észrevettük....kinn volt mindneki a szinten Very Happy
jimlemon: felhívtam a miszter nagyfőnök doktor t és mondta, hogy rendszerkarbantartás van
pétráá: ez az átkos net...de visszajött! Ajánlottam is neki, hiszen 10től...Very Happy
ildinko: remélem, így sikerülni fog már! Smile
ildinko: 193.6.243.151:8000 - ezaz URL
ildinko: winampba beírni az url-t, és akkor lehet hallgatni rédió!
ildinko: a blogunk tegnapi bejegyzésében ott a leírás, hogyan kell
jimlemon: miszter doktor segijjen mán
jimlemon: hogy kell hallgatni a rádiót? nem megy
ildinko: no, ebben lehet valami, a kutya vinné el! Very Happy
pétráá: sztem fel sem ismerjük az aranyat...Very Happy
pétráá: hihi, jabiza! Very Happy Van még mit tanulnom, tőled!!! Very Happy
ildinko: uhh, egyszer aranyat lelünk majd a kakiban, aztán meglepődünk hihihi Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: jó, győztél: én szeretem a randa, hosszú majomlábujjaimat...
pétráá: csak gondoltam, érzed, más is van a kakiban! Very HappyVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: ok, bfejeeztem
pétráá: így van! utálunk verseny Very Happy
ildinko: csak ne itt, mindenki előtt... :d
pétráá: egész saját magam....
pétráá: msot ezt képzeld el..mega lábujjaim, meg úgy egyébként
ildinko: utálkunk versenyt magunkon... Very Happy
pétráá: Nekem még a hasam sem szép. Ennyi... Very Happy
ildinko: na jó, lehet, hogy a fülem is, de annyi... Very Happy nem baj Very Happy
pétráá: mint te! Very HappyVery Happy
pétráá: egyébként is velem szemben semmi esélyed...én jóval több mindentt utálok magamon
pétráá: hülye...mármint hogy csak a hasad szép rajtad...
ildinko: vagy csak én nem vok normális???
ildinko: egyébként nem nagy ügy ez a szuri, kicsit sem fáj...
ildinko: de tessék, mit tesz a tű... hihihi Very Happy
ildinko: az egyetlen valamelyest elviselhető rajtam...
ildinko: uhh, ilyen ronda a hasam? Very Happy nahát, mindig azt hittem, szép
gica: huh...
gica: ildinko! örülök, hogy ezen is túlvagy...
gica: blöe...
gica: áááá... felfordult a gyomrom...
pétráá: ildinko lövi magát..képek ablogon
pétráá: mondj, éppen túrót eszem...huh...Very Happy szögény bendőm... Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: van még itthon borom, ha most iszok, akkor az vbk-nak számít?
pétráá: de komolyan...utálom a kólát, minek kértem?!
pétráá: persze, lájt kólát...itt volt a baj..
ildinko: kerge... ittál, mi?! Very Happy
pétráá: mondjuk, nekem legalább nem kellett lőnöm magam...Very Happy
pétráá: a korom, basszus...áááá...
pétráá: mármint, hogy ezt írtam: ildinko...
pétráá: huuh, most komolyan...meglepődtem, hogy írtama falra...Nem emlékeztem rá...
pétráá: ildinko...Very HappyVery Happy
ildinko: a szuri képekben Very Happy
ildinko: és anya tök jó képeket csinált, hogyan adom be magamnak :d


tudom, mindig van más megoldás...
de muszáj volt... :D
csak ezt az utolsót még... soha többet, ígérem...

ildinko: nincs több szuri Very Happy
ildinko: bizony pétráám Very Happy nem beszélsz szépen...
pétráá: ez így nagyon vicces! De legalánn szebben beszélek, izé, írok...rámfér... :$
pétráá: hihi, kimoderálta a sz@art...Very Happy De a fost nem...:d igaza is van! inkább kakiVery Happy
ildinko: bizony, mindenkinek! Very Happy
pétráá: De legalább mindenkinek! Very HappyVery Happy
pétráá: így van,. az élet és fos a közepe.
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy jajaja Very Happy
pétráá: mindenki a t kapirgálja a fosért Very Happy és istennél a trágyaszóró...Very Happy
pétráá: tudod, a legjobb az életben, hogy hiába , mindenkinek az
pétráá: hát ja...de ildinkó...
ildinko: és bárcsak létezne a valóságban is az a happy endes szerelem...
ildinko: ismét jót sírtam egy filmen...
ildinko: na igen, mennyire igaz...
ildinko: a gyerekköor az, amit egész életünkön át igyekszünk kiheverni...
Gica: ajjaj.. megijedtem... el is megyek innen... upsz...
Gica: hú... de gáz... kezdem érteni... ez így most sokkal rosszabb...
Gica: pedig úgy, de úgy szeretném... ugyebár... nye-nye-nye-nye...
Gica: nem-nem... sosem fogom megérteni a metalboyz nyeee számát... Very Happy
gica: valóban Very Happy
ildinko: Very Happy
ildinko: egyébként meg nem mindenki, csak aki szeretné
ildinko: mindenki! ha már valaki blogot ír, akkor annak ez a következménye
gica: hihi... remek Very Happy
gica: mindenki olvashatja, hogyan akarom eltemettetni magam?
gica: mindkettő?
gica: húúú, hát köszi...
ildinko: fent is van mindkettő...
ildinko: rögvest fent lesz az új is ;)
Gica: puszi
Gica: bye
Gica: és ha nem baj, felraktam oda linkként a ti blogotokat is Very Happy
Gica: www.perspective.blogol.hu
Gica: hogy végre normális helye legyen a kritikáknak...
Gica: mert csináltam másikat, ami csak rádiós
Gica: az én blogom linkjét?
Gica: még annyi, hogy megkérhetlek titeket, hogy a blogotokon javítsátok
Gica: ja... nem...
Gica: és huss! Very Happy
Gica: sziasztok... (csak beköszöntem...) Very Happy
pétráá: ha én lennék.... Very Happy
ildinko: szép napot! Smile
pétráá: Jó reggelt! Very Happy És végre nem zokogva keltem...Halleluja! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: