2007. január 26., péntek

2007.01.26. péntek - heppy déj egy darabig...

ildinko: szép álmokat mindenkinek!!! Very Happy
ildinko: nassal alvás... leragadnak a szemeim... Smile
pétráá: ünik innét...pápá!!!
pétráá: szal jó éjt!pétráá egy időre asszem elt
pétráá: itt a depim,és letiltanak, és igazuk lesz...
pétráá: de rámszólnak, hogy önhatalmúlag hirdetem
pétráá: persze, szeretem őket, de így, halmozottan..sokk...mimdegy...Very Happy
pétráá: család....áá...már tudom, miért vok olyan, amilyen...kibírhatatlan...
ildinko: no, nem lesz adás?
pétráá: menek is,. mert vendetta lesz... Very HappyVery Happy pussz
pétráá: Dárga Túrós és Csusza! Very Happy Nagyon jó müsort, mindezt életem kockáztatásával írom.
pétráá: talán...fúj, de szánalmas vok... Very HappyVery Happy
ildinko: nem baj pétráám, rosszabb már nem lehet... ;)
pétráá: már íni sem tudok...rettegek..
pétráá: lódom a családba...Very HappyVery Happy
pétráá: no, inkább szocializá
pétráá: ám meg megen bánt...még itt is...
pétráá: de a legjobb, hogy én is utálom magam...anyuk
pétráá: RazzRazz
pétráá: különben is utál a kóter, csak Bélabá szeret....
pétráá: én nem tudok..csak bántani..áá..mindegy...
ildinko: vanilyen Very Happy tanulj tőle veszekedni Very Happy
pétráá: az életem a tét...nem mintha sokaknak hiányoznék...á..mindegy...
pétráá: no, én mentem...ha jót akarok magamnak, és látni akarom pécset, akkor elhúzok...
pétráá: épp az anyjával veszekszik..kamaszodik a gyerök...eh...
pétráá: nem hinném, h aludni menne..11 éves, és FÉRFII!!!áááá...
pétráá: nyüssz....jajj, hiányzik a kóter...jajj, mindenki...
pétráá: nem..már mondogatja, ha a petra lemegy a géptől..
ildinko: uniöcsi meg lassan talán aludni megy... vagy nem...? Very Happy
ildinko: Very Happy kitartás!!! csak egy éjszaka!!!
pétráá: ő meg játszani akar...áááá...PÉCSET akarom!!!!
pétráá: ja, a 11 éves uniöcsi meg megöl, mert itt ülök a net előtt..
ildinko: ügyesen odataláltál, és ez a lényeg Smile
pétráá: sikeresen el is tévedtem, de sebaj van szám, meg két szép szemem..
pétráá: pöstön vok
boci: boldog szülinapot vivi
doki: másik műsor
doki: próbaadás
john: mi volt a kísérlet helyett csütörtökön?
ildinko: zúzós csibe Very Happy
ildinko: pont ehhez a zenéhez illik Very Happy Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: rózsaszín a winampom Very Happy és valami fehér kisállat alszik rajta egy sárga csibével
ildinko: tudom... (bocs Very Happy)
doki: nem is azért mondtam
ildinko: de ettől nem lesz rosszabb a kedvem Very Happy
ildinko: Very Happy hááát... tényleg nincs...
doki: pedig műsor sincs Very Happy
ildinko: Smile tudom, csak úúúgy táncolnék Smile ma jó kedvem van Very Happy
fény: csak óvatosan
fény: na na
ildinko: az előbb táncoltam, és megfájdult a karom Very Happy úh csak fejben táncolok Very Happy
ildinko: jól van, még szebb Smile
ildinko: Smile
fény: rosszalkodsz már?
fény: hogy van a bibid?
fény: hahó
ildinko: Very Happy jéé, Fény Smile szia! Very Happy
fény: de ráállt már a NASA teamje, kitartás
fény: egykét profil nem műkszik
ildinko: pedig először milyen bizalmatlan voltam Very Happy
ildinko: szerzek neki szállást nyárra Very Happy hihi vicces Very Happy
ildinko: hihi, egy srác egyszer csak írt németóbol szkájpon Very Happy
ildinko: csak talán néha hasonlít Smile
ildinko: köszönöm, de azért a valóság nem ilyen Very Happy
jimlemon: viszont jó ez a kép rólad
jimlemon: jahh
ildinko: más legalábbis nem tudott... ha jól tudom
ildinko: de mintha mostanában nem is lehetne profilt létrehozni, vagy nemtudom...
ildinko: no épp ezt akartam mondani, hogy nem látszik a profilod...
jimlemon: de a te profilodat látom.
jimlemon: végül is én magamat sem látom, uh mindegySad
ildinko: hmm... háát.. nemlátom...
jimlemon: te Ildinko én asszem bejelöltelek valami kapcsolatilag itten.
ildinko: Very Happy jepp Very Happy
jimlemon: a radioe-n meg sz a r zenék vannak: blöeee
jimlemon: a radioe-n meg zenék vannak
jimlemon: a szer be se jön
jimlemon: szörfözök az egyetemi rádiókon de a miénk a legjobb
pétráá: és nekem kényelmes volt Very Happy
pétráá: kéészek, nagyon...de télleg durva, hogy ilyen pózban fetregtem...
pétráá: ildinko, ezek a képek...télleg tank vok...Very Happy
pétráá: én is ugribugri, jeppencs...tiszta hülyék vagyunkVery Happy
pétráá: evribádi nídsz ö litlö láv Very Happy
pétráá: óvatosan, csak...tee, kere bénőm...:d
ildinko: ugrili bugrili aztánmeg jujjakezem Very Happy
pétráá: Smile
pétráá: hullámokat, és SZABADNAK lenni...ezt szeretném most...
pétráá: Vagy mindegy, szél akarok lenni! Bretange szikláinál elemi erővel csapkodni a
pétráá: ééén akarok lennia sirokkó szél!!!!
pétráá: és a sirokkó szél egy volt lányról mesél...
pétráá: és ha elaludnál, és rólam álmondnál, jusson az eszdbe, várlak, ne eressz be! Very Happy
ildinko: jeppencsíííííí Very Happy
pétráá: tudod, ez vízöntő év...
pétráá: nálad mérgesebb tigris nincs is...Very Happy
ildinko: hüjeeee Very Happy én is lebbenek! énvagyokaméééérgestigris Very Happy
pétráá: és akor nézegethetem... Very Happy
pétráá: elmegyek a Plusba, és vezsek egy kilóval, jobb híján...Very Happy
pétráá: jajj, meg akarom néznia grease-t!!!
pétráá: vagyis nem a fene...áá..a fene se tudja, hogy fene-e Very HappyVery Happy
pétráá: te, ildinko..elkezdtem lebbeni....a fene...
pétráá: you know... Very Happy
pétráá: love's made a fool of you... Very HappyVery Happy
pétráá: a barátok, a kóter, a büfé, a FAL... szal visszajönnék, tuti...Very Happy
pétráá: aztán persze egy idő után hiányozna innen minden...
pétráá: Smile
pétráá: oda...ott, ahol a troubles melt like a lemondrops...
pétráá: nem is...nekem megvan a helyem, számver óver dö réjnbó..
pétráá: én is..odaoda, oda akarom menni!!!
ildinko: fláj tu dö mún, fláj-fláj tu dö mún Very Happy
pétráá: tank, mint kicsi, de a lánya....Very Happy
pétráá: hogy figyel...aztán látja, hogy micsinál a kicsike lánya...aki már nem inkább
pétráá: hát ezaz...pedig én nem is emlékszem édesapára, és mégis tartok tőle...
ildinko: mit szólna, ha tundám, hogy nem szakdogát írok, te jó ég?! Very Happy
ildinko: apjától is, még holtában is - de télleg...
ildinko: az anyjától az ember 90 évesen is fél Very Happy
ildinko: ha már fodrászom nincs Very Happy
ildinko: azt hiszem, ma a hajammal azért csinálok valamit Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: viccc.....szal meguntam félni, kockacukor!!!! Very HappyVery Happy
pétráá: és miez, ha nem vicc, hogy 23 évesen anyámtól FÉLEK?!
pétráá: félek az estétől, anyukámtól...de hát hnap már itt is leszek!!!
pétráá: jeppenj helyettem is...én ma földhöz vok ragadva...
pétráá: Smile
ildinko: mozstmánmindegy Very Happy
ildinko: viccesám Very Happy szereocsere - bár én ezt kihagytam volna Very Happy
pétráá: vicces...Very Happy de nekem így is jó....Very Happy zötyög az élet, oszt ennyiVery Happy
pétráá: te meg az, aki én neked ebben az időben...Very Happy
pétráá: totál...Very Happy én vok az, aki te nekem az elmúlt 3 hónapbanVery Happy
pétráá: mintha magam olvasnám...Very Happymondom, most nagyon szerepet cseréltünk...Very Happy
ildinko: asszem, meglesz ennek a böjtje még... ne nemérdekel! Very Happy
ildinko: én ma meg vagyok kergülve, nem tudom, mi történt velem Very Happy
pétráá: de kicsi nyüsszt engedek magamnak...
pétráá: mertugye nevetni kell, főleg, ha komolyan gondolom!!! Very Happy
pétráá: azám...Very Happy és különben is kockacukor...még akkor is, ha én lennék....
ildinko: kölcsönös és érdekmentes Very Happy jepp Very Happy
ildinko: bele Very Happy én is így voltam fordított esetben Very Happy
pétráá: Jó neked...engem kicsit zavar még...de ennyi tán belefér Smile
ildinko: húúú, ma nagyon happy!!! nem érdekel a világ... Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: azám...Sztem maga Karesz sem tudta, hogy élteveszélyes zóna a nyakam és a fülem.
ildinko: Very Happy
ildinko: azért ketten vigyáztak, le ne ess, a harmadik készenlétben,és az én fél kezem is
pétráá: Smile
pétráá: és leesek a székről, meg minden....
pétráá: na ja...a hüjje Karesz...én télleg aszittem, hogy végem ott..
ildinko: hű, sztem a kollégisták testi és lelki-szellemi érdekében ne a koliban masszír!!
pétráá: emlékszel ildinkom? repült a papcs, fel a láb, és sikítás...Smile
pétráá: mint kedden a büfében a hüjje Karesz....Smile
pétráá: meg kéne masszírozni, de KIVEL?! meg az úgyis röhögésbe fulladna...Smile
pétráá: ráadásul egy hete mindig úgy kelek, h totál merev a nyakam vállam...
pétráá: kergülök? nem érzem...elég nyüssz vok..
ildinko: de drága vagy!!! köszönöm! te is vigyázz magadra!!! Very Happy
claudy: nah, további szép napot és vigyázzatok ám magatokra!különösen Ildinko!!Very Happypápá
claudy: látom Pétráá, te megint kergülszVery HappyVery Happy csak így továbbVery HappyVery Happy
pétráá: no, most egy kis büfééé Very HappyVery Happy
pétráá: vagyis az előzőekhez képest hepi kezdetű déj, na...Very Happy
pétráá: hihi! Very Happy ma hepidéj Very Happy
claudy: én?találkozni?háááh, jóviccVery Happydeazért kösziSmile
ildinko: jó vásárolgatást! Smile
ildinko: hátha találkozol valakivel Very Happy
ildinko: egyedül nem olyan jó, ez igaz...
claudy: de most megyek árkádolok picitSmileúgyis kell tollat vennemSmilecsak egyedül...Sad
claudy: igazgatói szünetet kaptunkfélévzárás miatt Very HappyVery Happy tök jóóóVery Happy
ildinko: mi történt a sulival?! Very Happy
ildinko: szia Claudy! Smile
claudy: szijjasztok!!!!Very HappyVery Happy ma nincs sulimVery HappyVery Happy dejóóóóóVery HappyVery Happy
pétráá: köszönöm, ildinko! Very Happy én is örülök neked!! no, főzök kávét...
ildinko: pétráával a reggel vidám Very Happy

Nincsenek megjegyzések: