2007. január 28., vasárnap

2007. 01. 26. szombat - semmi különös

pétráá: szép estét!!!!! Very Happy
pétráá: menj, én meg még nem tudom...Very Happy borozunk, az már tuti...
ildinko: szép estét mindenkinek Very Happy
ildinko: no, én mentem karácsonyozni... ha már havazik Very Happy
pétráá: uccsó csepp, vagyis csöpp Very Happy mindegy Very Happy
ildinko: vagy utolsó csepp a pohárban???
ildinko: ja, télleg, a hajam is vicces lett Very Happy hab a tortán...
pétráá: és megígértem tnap, h eltűnök innét..már menek is, megkezdem....
pétráá: ááá, csinálok vmit a hajammal, hátha segít..de végre PÉCS!
pétráá: valaki dobjon ki a vilálgból, plííííz!!! vagy verjen fejbe, vagy nemtom....
ildinko: kutya fülit! grrrrrrrrrrr
ildinko: jajjnekem! Sad
ildinko: talán...
ildinko: és ajándék nélkül is szeretem a barátaimat - ők meg engem ()Ö
ildinko: de legalább havazik - ha már karácsonyi party...
ildinko: háááát... rendkívül hülye helyzet... a múltkor is ajándék nélkül mentem... Sad
ildinko: fél óra múlva karácsonyi parti, és a gondosan készített trüffeleim megromlottak
ildinko: TRAGÉDIA!!!! tönkrementek az ajándékaim... Sad
ildinko: én is mindig ezt mondom Very Happy
jimlemon: ez a déjé randomSmile jó arc
ildinko: azért a hajammal csináltam valamit Very Happy
ildinko: hüdeálmos...
ildinko: szakdoga, mert megígértem... Very Happy jepp Very Happy
ildinko: jóreggeltet! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: