2007. január 7., vasárnap

welcome, ildinko!!! Remények, Lillák....és hogy ildi megvárta-e Endrét...? :D 2007.01.07.


"Kip-kop, kopogok, találd ki, hogy ki vagyok!"
:D
(Főleg a szintemnek, és még aki tudja a jan.1. esti sztorit,
a Kriszu miatt elindult szabad asszociációt...)

ildi: várlak a szobádnál!!!!Smile
pétráá: nagyon jó műsor volt!!!! Very Happy
jimlemon: jizz your eyes sweety
doki: Very Happy
doki: comein...
doki: sztre
.:: nem ez az április 1-jeié... Very Happy
ildi: milyen csaj az aki helyett egy pasi telefonál be?
pétráá: Nem, ez élő...full élő...Very HappyVery Happy
lilla: minden adásod felveszem endre
jimlemon: ez a szilveszteri adás ismétlése?
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: ti nagyon hülyék vagytok...!!!!
lilla: comeintomyface@freemail.hu
ildi: majd megtudodSmile
lilla: mi ez a szar?
doki: köff sztre

pétráá: nagyon kéészek vagytok....Very HappyVery Happy
lilla: nem megyek le még ott van az a másik
ildi: szállj le róla ő az enyém!!!
valaki: Lilla=Doki
lilla: nagyon összeforrtál már dokival
lilla: szegényes a fantáziád endre
lilla: mégegyszer kérlek még...
lilla: aaaaaaaahhhhhhhh
Endrú: tekiez
lilla: csak szeretnéd ha az lennék
lilla: arra mindig olyan nedves leszek
Endrú: könyörgömSmile
Endrú: tekiez
lilla: csak szeretnéd ha az lennék
lilla: arra mindig olyan nedves leszek
Endrú: könyörgömSmile
lilla: "tekiez"
lilla: konrétan
lilla: kérdezd meg
Endrú: ki vagy lilla?Smile
pétráá: kergék, ti..... Very Happy Very HappyVery Happy
lilla: 69 ; )
lilla: endrének küldök egy számot
pétráá: engem te ne gyanúsíts, én ehhez túl naiv vok! Very HappyVery Happy
pétráá: endre Very HappyVery Happy
pétráá: gica, mondom, már mindegy...elindultam a hadak útján....
lilla: régen fiú voltam
kyu: akkor bizti fiu
gica: endre is naív Very HappyVery HappyVery Happy
lilla: szép szopós szám van
lilla: na végre
pétráá: ott a lilla! Very Happy
lilla: kellesz
pétráá: No, Gica! indulás tanulni, és itt maradni...én megyek el...
lilla: szia endre
Gica: persze csak, ha még nem indultál oszlásnak... Very Happy
Gica: héééj... pétráá! szedd össze magad!
pétráá: bezony, Endréék nagyon jók Editkével! Very Happy
kyu: mert jók a kolegák
pétráá: Új év, új célok, tudod...Very Happy
kyu: üdv az interaktivosoknak,bár nincsenk itt de ezt nekik is hallani kéneVery Happy
pétráá: maradj inkább itt, átadom a helyem. Én már itt nem kellek.
pétráá: Vigyázz, nem biztos, hogy az jó...oda készülök én is...
pétráá: A rigók tuti bukni fognak rám...Very Happy ha illat után mennek...Very Happy
gica: na, elzúztam... másvilágba... Very Happy
pétráá: így van....thnx giliszta...Very Happy
Gica: hihi... mondtam én, hogy egyedülálló csapat Very Happy
Gica: az illatod...
pétráá: Hát ki ne szeretné őket ezek után?! Very HappyVery Happy
Gica: mondjuk bedörzsölöd magad egy gilisztával, és akkor sokkal vonzóbb lesz
pétráá: hogy egyzon ember temetésén és esküvőjén is játszott? Ilyen sorrendben?
pétráá: hihi, Metal Boyz...Very Happy De gondold el, hány együttes mondhatja el magáról
Gica: ki tudja... lehet, hogy a túlvilágon is van parfüm...
pétráá: na, téleg hagyjuk abba....!!!
Gica: mert én ugye szeretem... ma ismét megtudtam magamról valamit Very Happy
Gica: jaja... csak a nyeeeee-t még végigvártam... ha már nekem...
pétráá: Nekem is...pl,hogy a parfümöt tuti megspóroljuk...Very HappyVery Happy
pétráá: ja, én azt hittem élő vesz majd el...mondom, naon naiv vok...Very Happy
Gica: ááá.... na befejeztem... nagyon brutális gondolatai születtek...
pétráá: No, usgyi tanulni, Gica!!! Smile
Gica: pétráá! egyik halott, olyan, mint a másik...
pétráá: csak legyen, aki elvesz...Very HappyVery HappyVery Happy nem bizti, hogy szép leszek...Very Happy
Gica: minek ide rím ugyebár! Nem kell... ez itt a nyeeeeeeeeeeeeee Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: uh..télleg...Very Happy ez a nem semmi! új életcél!!!Köszönöm, Gica! Very Happy
Gica: de ha a temetésed után még az esküvődön is játszanak, na, az a tuti!!!! Very Happy
pétráá: tuti!! Very Happy
pétráá: Így van, a metal boyz hamarabb játszik a temetésemen, mint az esküvőmön, ez már
jimlemon: mester most értem rá újból rádiót hallgatni és mire visszaértem fekete pákó nuku
pétráá: olyan kacagást, amire én is büszke lennék!!! Hnap majd kiderül, ment-e...pussz!
Gica: oks... majd mennek metál bojzék búcsúztatni Very Happy
Gica: pussz
pétráá: ja, télleg...innen már menni fog...vidám temetés kérek ám!!!
Gica: ááá... az egészet nem bírná a lelki ismeretem Very Happy
pétráá: félmunkát végzel..szép...Very Happy de menj, ha hív a tanulás!!!
Gica: bízom benned! Very Happy
Gica: a továbbiakra képes vagy egyedül is Very Happy
Gica: na, akkor nem küldök többet... Very Happy
Gica: na, én megyek tanulni... hurrá! éjszakázás! hurrá!
pétráá: te, gica...elkezdtem halni megfelé...Very Happy
Gica: ezt csak azrt, mert aktuális... Very Happy
Gica: good bye rude world Very Happy
pétráá: Köszönöm a VIRÁGOT! Very Happy Editke és Endre, köszönöm! Very Happy
pétráá: A bnőm apja a diri benn! Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: Szóval légy oly kedves! De nyugi, a kalocsai börtön nagyon jó hely!!
pétráá: igen, szeretnék ma meghalni....
Gica: küldjek még képet??? hihi...
pétráá: huh, gica..te meg akarsz ölni?! Very HappyVery Happy
Gica: szép folyamatábra lenne belőle Very Happy
pétráá: hülyeséf...hihi...a hülyeség helyett..Very HappyVery Happy
pétráá: jajaj, bokor?! galamba?! palack?! vonat?!
pétráá: mert ha akarom sem tudom hülyeséfben utolérni a D26-ot...Very HappyVery Happy
Gica: tegnap találtam... Very Happy
Gica: remek... Very Happy akkor csak neked, küldök egy képet msn-en...
pétráá: Very Happy aztán rájöttem, fáj, így abbahagytam....Very HappyVery Happy
pétráá: pontosabban szó szerint vertem a fejem az asztalba...
pétráá: hát gica én is fetrengtem rajta...Very Happy
Gica: az újságos bódék oldalát... Very Happy
Gica: jaaaa... jubileum? uhh... sajna nem figyeltem eddig eléggé
Pintyő: igyekeztem
Gica: és már vártam, hogy a sok-sok beszéd a címlapfotóról mikor valósul meg... Very Happy
Gica: pétráá! sztem rohadt jó! egy negyed órát fetrengtem rajta... Very Happy
pétráá: Very Happy helyes, Pintyő! Very Happy
Pintyő: hallom az adást
Pintyő: Örömmel közlöm h végre sikerült beállitanom mindent editke segitségével és most
pétráá: Vannak még,akik ráérnek... Very HappyVery Happy
pétráá: jubileum...mindez a sok NEE arra vonatkozott...
pétráá: hát ez nagyon durva...(rém)álomból valóság! Razz Very Happy
pétráá: ezt neeee....nee....1000 alkalommal is NEEE!!!
pétráá: addig elcsövezek itt-ott, és marhára röhögök azon, milyen naiv vok...Very Happy
pétráá: én majd akkor pihi, ha megjön Mara az éjfélivel, ui Noémi kizárt....
ildinko: én mára pihi... jóéjt mindenkinek! pussz
ildinko: felfogom majd kéztornának Very Happy
ildinko: szépen leszedem a kézrögzítőmet, és usgyi... Very Happy
ildinko: ezentúl én egyedül adom be magamnak
pétráá: helye bekékült, és fájt, mert ugye befeszítettem a pocakom... Very Happy aki hülye... Very Happy
pétráá: de ennek csak röhögés lett a vége, amit én szívtam meg, mert minden egyes szuri
pétráá: cseszegettem is vele, hogy kínoz a szurival....Razz
pétráá: mondd meg anyukádnak, NYUGI!! Very Happy Neki jobb, mint az enyémnek, akit még direkt
nyenye: van 8 db üvegünk ne sírjon a szád >8)
pétráá: ildinkom, életem, virágom, galambom...vagy msn vagy szkájp???
nyenye: namindegy
nyenye: nemmö
nyenye: ehh
fény: na mostmá tölthettek
nyenye: 8 db van
nyenye: jaj bab
nyenye: mielőtt meginná
nyenye: mert kimenne belőle a bubi
ennyi: .é
fény: csak 15 percig megy uhogy siessetek
fény: most próbáljátok
fény: 1 perc
fény: de várjon egy picit
fény: még nem megy az ftp
fény: üdv mr lemon
nyenye: beű
vince a fotós: azt én se tom letölteni!!!!!!!!!!s én is leakarom!!!!
a KM: Olyan cizelláltan fogalmaztos srácok, mint egy platós IFA Smile
jimlemon: segijjen mán valaki
jimlemon: nem tudom letölteni a feketepákó interjút
Csiga: Very Happy
Csiga: akkor ok
vince a fotós: nah végre most sikerült
vince a fotós: hiába kattanok a 128kbsra nemtom hallgatni
ildinko: nem is olyan nagy ügy Very Happy
ildinko: én adtam be magamnak az injekciót, a rossz kezemmel...
ildinko: anya belém bökte a tűt, megijedt, azóta félholt....
pétráá: ja, és nem szólt hozzám...De ha neki ez jó, hát tessék... Smile Smile
pétráá: egyébként anyum már rád is féltékeny, elég vicces....Smile egész 7Vgn csak bántott,
pétráá: Tudom, nem is zaklatlak ám! Very Happy N, tornázz, én jövök, megyek...
Csiga: K.O. Most !!!
ildinko: no, torna Very Happy már nagyon ügyes vagyok ám Very Happy
ildinko: jobban érzem magam fekve még...
ildinko: azért írkálni még nem nagyon fogok ám...
ildinko: Very Happy igen, köszönöm!
pétráá: cíjja, ildinko! Very Happy Megleptelek tnap, mi? Very Happy anyud tuti! NAON büszkülök RÁD! Very HappyVery Happy
gica: hát ennek dukál a két rtg PE fólia... Very HappyVery HappyVery Happy
gica: háhá... engineers clothing factory... Very HappyVery HappyVery Happy
ZMT: ott a fény
Azrael: jó éjt mindenkinek
Csiga: hát majd meglát..lyuk Very Happy
Azrael: tütüben ugráló embereknek biztos tetszik Very Happy
Csiga: na méhg mindig Eperkutyus-Európa első homokos fémzenei magazinja
Azrael: Smile
statik: kocc
Azrael: bontom is a sörtömet Smile
statik: egészségedre!
Azrael: erre inni kell Smile
statik: az egyik az alkoholizmus, a másik nem vezet sehová! :-)
statik: az életben két út van:
statik: ahogy egyik tanárom mondta
Azrael: Smile
statik: vagy még nem teljesen az :-)
statik: jaja
Azrael: a többi meg már részeg? Smile
statik: mindenki :-)
statik: nem
Azrael: eperkutyus... Very Happy
Azrael: mindeki tanul?
Azrael: hail! Smile
Csiga: 20:00 - tól Fémkuckó
gica: ildinko!!!!! úgy örülök Neked! Very Happy
ildinko: no, most torna, ágyikó, pihi...
ildinko: hihetetlenül sokat jelentett!!!!! Smile
ildinko: köszönöm, hogy bejöttetek meglátogatni!
ildinko: tessék büszkének lenni rám! Very Happy
ildinko: ma letettem a fejem fölött a kezemet, és egész messze is tudtam nyújtózni
ildinko: bár még nem a legjobb formámban, de igyekszem...
ildinko: hhahó mindenkinek! lassan visszatérek... Very Happy

Nincsenek megjegyzések: