2007. január 29., hétfő

2007.01.29. hétfő...ildinko és a BOA, reggel pedig Túrós Csusza, és egész nap mocsár...De DOMINIK megment!!!


Szokásos hétfő esti program...
És a trekk lisztje...

Trekk liszt

Gyenge kezdés

Kiscsillag - Ha én lennék

Intro

ZZ Top - Tush

Klasszik

Adam Holt & The Blues Congreg - Knockin' on your door

John Mayall & the Bluesbreakers - John Lee Boogie

Lightshow

Al Di Meola - Nightclub 1960

Tom Waits - Diamonds on my windshield

Tracy Chapman - Give me one reason

Retro

Joan Jett & The Blackhearts - Have you ever seen the rain

Deák Bill Gyula - Öreg Billy rock and roll bandája

Örökzöld

Scorpions - Can't live without you

Ray Charles - I got a woman

The Moody Blues - Gemini Dream

Face to face

Albibá

Albert King

(1923-1992)

Albert King track list:

Előzetes: Gary Moore - Oh pretty woman
1. Born under bad sign
2. Crosscut saw
3. I got the Blues
4. Love shock
5. The hunter
6. All shook up
Live
SRV - Scuttle buttin - Mann Music Center, Philadelphia, 1987.06.30.

Eric Clapton & Mark Knopfler - Layla - Music for Monserrat, Royal Albert Hall, 1997. 09. 15.
Keb Mo - Dirty lown down and bad - Humbold State University Center Arts Festival, 1998.
Ferenczi György és a Herfli Davidson - - Paksi Bluesfesztivál, 2002.
LGT - Ő még csak 14 vagy 17 ;-) - Nyugati Pu., Búcsúkoncert, 1992.

Számot küldünk Sztreenek
Mexican hat dance

Sz.Sz.N. Eric Clapton Hardcore Night
Floutin bridge
Give me strenght
Lay down Sally

A műsorban szereplő zenei és egyéb hangzó anyagok által kiváltott gyönyör- és élvezetszintre való tekintettel, a műsor készítői javasolják, hogy min. 2 réteg mezőgazdasági fólián (PE fólia) szíveskedjenek hallgatni az adást.
Blues on air! ... tényleg nem muszáj hallgatni ... tényleg el lehet menni...

Doc Holiday: köffike a hallgatást
Doc Holiday: csumi ká
Doc Holiday: kiszálltam
pétráá: no, szundi....
pétráá: és a te APUKÁD is ott volt vele, én tudom Very HappyVery Happy
pétráá: de a múltkori viharban benne volt, ahogy ma a réjnbóban is! Very Happy ennyi... Very Happy
pétráá: mostanában nagyon...főleg, hogy nem is emlékszem rá...
pétráá: hát, mi kaptunk...remélem, édesapa csinálta a szivárványt nekem, mert hiányzik..
ildinko: no, szlípcsi, alcsi, álmcsi, szundcsi, nyuff Very Happy
pétráá: egy semmiség, mitől megváltozunk..
ildinko: Smile oké, ez ismerős...
pétráá: és jöhet bármi, lehet, legyen...Very Happy
pétráá: becsüli a halál...csak korekt vok...így a szivárvány sem hagyom ki!
ildinko: jajjdeszeretem ezt a számot... Smile
ildinko: hát, azért ne becsüld le a szent műsor hatásait...
pétráá: de Dominik nélkül nem ment volna...Very Happy
ildinko: szép álmokat!
ildinko: jó műsor volt, életmentő... Smile
ildinko: dzsámpinörán Very Happy
pétráá: Szóval jóéjt, vagy reggelt, vagy mi van...Very Happy
pétráá: ja, a szó idézve ENDRÉ-től Very HappyVery Happy
pétráá: petrandetta... Very Happy ha elszáll a net...Very Happy
ildinko: ez maratoni műsor... Very Happy
pétráá: ez az igazi jepp, az endrezene Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: tekiez?!
ildinko: Very Happy ez jepp Very Happy
pétráá: dejóó Very Happy Very Happy jepp...Very HappyVery Happy
pétráá: hihi, endrezeneeee Very Happy
pétráá: De ha innen nézzük, akkor meg milyen jól tartom magam Very Happy
pétráá: és mégis őszülök...és kb. 40nek érzem magam...Very Happy
ildinko: pimaszul fiatal vagy még Razz
pétráá: a fene vinné...D:
pétráá: aztán 24re is kijön nekem...Very Happy
pétráá: LGT...jeppp Very HappyVery Happy
ildinko: hmmm, eccerűen hüje vagy... én szerveztem a randit... mosz viseljem a súlyát
pétráá: de ha eccő olyan kényelmes volt a társalgóban....Very HappyVery Happy
pétráá: hogy 4ig nem tudtál ráveni, h menjünk aludni..
pétráá: télleg hibásnak érzem magam azért kicsit...azért meg főleg
ildinko: és soha többé, mert egy pasi sem ér annyit, h kihagyjam a BOA-t...
ildinko: pontosan... vezeklek a hűtlenségemért...
pétráá: de a korridor parti az jó volt... Very Happy no para, mara Very HappyVery Happy
pétráá: most nem is én csináltam hülyeséget, ami meglepő, ugye... Very HappyVery Happy
pétráá: akkor küzdj...a múlt hét miatt kül. is lelekifurdi...még ha
ildinko: nemlehet, még nincs vége a műsornak...
pétráá: buksisimi, és nyomás ágyinkó, ildinko! Smile
ildinko: nagyon álmos vagyok...
pétráá: megvertem a gépem, pedig ő semmiről nem tehetett...Szögény lölke! Very Happy
pétráá
: szaggat ez a nyomoronc netem...grrr.
pétráá: Jajj, Doki! Mara nagyon boldog, köszöni!!! Very HappyVery Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
jimlemon: azonnal elkapcsoltam...
Mara: köszi szépen DokiSmileSmile
jimlemon: asszem valami inteligencs atv-s szórakoztató kműsor egyik szereplője nyomattam..
pétráá: köszi szépen Mara
pétráá: tök jóó...Very HappyVery Happy
pétráá: kitől idéztél, jimlemon?Very Happy
pétráá: Persze, hiszen ez szoknya... Very Happy
pétráá: Nézd már, nincsen ülepe a nadrágjának!
jimlemon: "aszcendensem: paraszt... " idézet
ildinko: ehhez csatlakozok: boldog szülinapot Mara! Very Happy
pétráá: BOLDOG SZÜLINAPOT MARA!!!! Very Happy köszi a tortát is Very Happy
pétráá: jatélleg, a legfontosabb mára:
pétráá: csak neki lassabban kell, mint Szenilla a Némóban bálnául...Very Happy
pétráá: majdha Lasúfiúnak éneklem...ójjje...Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: kenliv, kenlivvidátjú
ildinko: kenlivvidáttyu, ezdevicces Very Happy
pétráá: hihi, én ma a raint is láttam, meg a bow-t is melléje...Very Happy
ildinko: Very Happy jepp Very Happy
pétráá: de mindegy....ez van...Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy jepp lesz a mai nap vége, ahogy látom...fura..Very Happy az elmúlt héthez képest...
jimlemon: Tom Waits JESSSSZ
jimlemon: hihi szia Pétrááá
pétráá: Hihi...Very Happy Szia jimlemon! Very HappyVery Happy
pétráá: ennyi... Very HappyVery Happy
ildinko: ismer téged... Very Happy
pétráá: Mondtam, nem, Jánosom, Pécsett még vannak csodák Very HappyD:
pétráá: Gábor Jani közölte, mikor írtam neki, hogy szivárvány, hoyg másnapos vagy?!
pétráá: a délutáni DUPLA szivárvánnyal kezdődött...
ildinko: vannak még jó dolgok azért ezen a világon, még ha kevés is...
ildinko: szia!!!! Smile ezis egy megmentő, ez a műsor ma Smile
pétráá: halljuk.... Very HappyVery Happy
Doc Holiday: beszálltam
Doc Holiday: csumi ká
pétráá: ildinko, kockacukrot szorítod? Very Happy
pétráá: jajj, ez olyan szép ez a szám...
pétráá: mega szlottyos füge...Very Happy jepp...Very Happy
pétráá: ha én lennék...Very Happy
pétráá: termések, állatok, kis izék, magamban most is beszélek....
ildinko: kezdődik Very Happy jepp Very Happy
pétráá: a fene, ma sem halunk meg... Very Happy
ildinko: szia, jóéjt neked is, jó volt, h itt voltál Smile
Dominik: lol, nah byby jo8
pétráá: Kilépek az álmodból...üzifaltól balra látható...a BOA Very Happy
Dominik: nm... Smile
Dominik: mi kezdődik most? Very Happy
pétráá: Jóéjt!!! Very Happy Köszi mindent...Very Happy
pétráá: pedig most kezdődik, de hát igaz, ami igaz, 18as karika ki van téve...Very Happy
Dominik: majd holnap talán re Very Happy
Dominik: jo8
Dominik: byby
Dominik: nah most kaja, zuhany, fogmosás
Dominik: Very HappyDDDDD
pétráá: pl. ha rákeresel, hogy asztalos lennék, akkor kidobja Very Happy
ildinko: azért ne keseredj el... noooo
pétráá: ne szomorkodj! a goggleben nagyon népszerű! Very Happy
Dominik: Sad
Dominik: ....
pétráá: a mi blogunk nem más, mint a fal kimásolva...Very Happy
pétráá: nem...ildinko írta korábban
ildinko: ezt elszúrtad... blogger... Razz
Dominik: miattam?Very Happy
pétráá: ami a falon, aza blogon...ez itt így műkszik Very Happy
Dominik: pétráá miért? Very Happy
Dominik: miért?Very Happy
Dominik: uh, bennevok egy blogban, szégynet hoztok blognélküli életemre... Very Happy
pétráá: pl. Dorka most hordott le msn a sárga földig...ennnyi....ááá..
Dominik: Very Happy
pétráá: basszus...télleg...folytatjuk a szobát...Very Happy
ildinko: ja, télleg nem játszom, csak virtuálisan együtt élek pétráával Very Happy
Dominik: Smile
pétráá: csak szenvedünk, kergülünk, elvunk..Very Happy
ildinko: de aludnom kell... Very Happy
pétráá: és mi nem játsszunk ildinkóval...Very Happy
ildinko: ja, én olyan kocka vagyok, már-már geek... Very Happy
Dominik: lol
pétráá: ez vanVery Happy
Dominik: és elég nekik 3ora alvás
ildinko: a miénk a fal kimásolva blogra Very Happy
Dominik: kik napi 14orát gép előt gamelnek
Dominik: számitogépfüggők, akik folyamatosan kockulnak a gép előtt
Dominik: hát
Dominik: kockák
Dominik: utálom a blogokat sry ;)
pétráá: nézd meg a blogunk, olvasd végig, és láthatod...:d
Dominik: pétráá, persze persze... ^^
ildinko: hát, meghalni sem tudnánk...
pétráá: csak így könnyebb volt!! Very Happy
Dominik: multkori freiben kockákról volt szó, haverom közvetitette ^^
pétráá: előbb-utóbb kirángattuk volna magunkat...Very HappyVery Happy
Dominik: milenne veletek nélkülem Smile
Dominik: ^^
Dominik: kiis nyomtam Very Happy
pétráá: De téged itt mindenki szeret, mert végre kimozdítottál minket mocsárból..Very Happy
Dominik: Smile
Dominik: ismerős mondat
pétráá: azééé...Very Happy Mer idézve a Főnököt, nem muszáj hallgatni, el lehet menni... Very Happy
Dominik: Very Happy
Dominik: lol bocs nemugy értettem
Dominik: Very Happy
Dominik: jah...
ildinko: hát, a blues on air illlyen öregeknek való, mint mink vagyunk... Very Happy
pétráá: hát Dominik...itt ez a zene a főbb irányvolna..tudod, az idősek... Very Happy
Dominik: ^^
pétráá: De 10től...Blues On Air, a rédijó csimborasszója, ahogy unokaöcsém híjja...Very Happy
Dominik: meg ne sz*r rockot Sad
pétráá: helyes!! most déjé random van, aki ildinko férje leszVery Happy
Dominik: nincs?Very Happy
Dominik: vmi pörgösebb szám
Dominik: nah benyomtam a rádiotokat
Dominik: Smile
Dominik: elég, szeretnek engem elege^^
Dominik: ^^
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: így van, az egész UNIVERZUM, ugyebár...
Dominik: jah, pisz meg :* all
pétráá: hnap tuti....mindegy...Very Happy mostmár télleg mindegy Very Happy
ildinko: innentől szeret téged az egész rédió, mitől is az egész egyetem, ésígytovább :d
ildinko: holnap tényleg kitiltottak volna innen minket...
ildinko: jaja, de te vagy a megmentő, ezér szeressünk Very Happy jepp Very Happy
Dominik: vágjátok?Very Happy
Dominik: és azé nem
Dominik: valahogy depisek
Dominik: nm...
Dominik: nemszeretem a depis nőket, vagyis izé
pétráá: Szal Dominik, köszönjük a néepk nevében!!!
Dominik: örülök ^^
pétráá: különben lehet bannolva lettünk volna..ilyen sokáig még sosem volt depink...
Dominik: ^^
pétráá: télleg...Dominik..te mentetted meg a népet itt tőlünk...
ildinko: hihihi Very Happy jepp, éljen Dominik, a felvidító megmentő!!! Very Happy
Dominik: Razz
Dominik: jah, megjöttem
pétráá: itt csak SZTÁROK vannak Very Happy
Dominik: ^^ ez lekezelő volt ^^
Dominik: igy visszanéztem log-ot Very Happy
pétráá: aham...akkor lassan szundi kéne, nem???? Smile
Dominik: lol, mekkora arcZok vannak itt Very Happy
Dominik: kb 7ig
Dominik: foci, sportkör, és kézi
pétráá: milyen edzés?
pétráá: jeppVery Happy
Dominik: hohohoohoolnap edzés
pétráá: ángol hülyék...Very Happy és a rekettyés...Very Happy mega fecske...Very Happy
Dominik: eh...
ildinko: vagy az ángolok a hülyék - inkább emellett vagyok.... Very Happy
pétráá: ő is ember..tévedhet...Very Happy
Dominik: jóhát, ezt én is tudtam, 2évet énis tanultam angolt ^^ akor a tanárom hülye? :o
pétráá: hihi, üvegbörtön! Na, olyan akarok lenni! MOST!!! de nem megy...Razz
pétráá: a prison szó szerint börtön, vagyis berten, igaz-.e ildinko? Very Happy
Dominik: :o
ildinko: hűvös, nem reagáló, tartózkodó - sztaki szótár!!!!
Dominik: de a prison :O
Dominik: a glass az v üveg
Dominik: de nemvágom hogy
Dominik: és a glassprison, angol tanár aztmondta ez üvegajtót jelent
ildinko: pszivhológiai témákban valóban otthon vagyok, foglalkozási ártalom... :d
Dominik: tuti
Dominik: uresponisve
ildinko: jól írtad le egyáltalán a szót, már bocs, csak gyanús...
Dominik: ^^
pétráá: dűlőre biztos nem jucc, elmeosztályra már annal nagyobb eséllyel.. Very Happy
pétráá: akkor fogalmazzunk úgy, hogy nálam mindig mindent jobabn tudsz Very HappyVery Happy
Dominik: akkor nem jutok veletek semmire... :L
Dominik: Razz
ildinko: pedig biztos tudja, csak nem árulja el... Very Happy
ildinko: nem én tudok mindent itt, de aki tud, most nincs itt...
Dominik: ^^
pétráá: látom a Diktit...rettegek is....
pétráá: görcs...amolyan röhögőféle...és komolyan életveszélyes, rám nézve tuti...
Dominik: Dorka megjött msn-re :o
Dominik: Very HappyVery Happy görcs? Very Happy
pétráá: fogalmam sincsen...Very Happy ildinko? ő mindent tud!
Dominik: -m
pétráá: Very Happy
Dominik: unresponisvem ez mit jelent?
pétráá: de remélem, régen volt, soká lesz...nagyon soká...
pétráá: jabiza...ennél csak egy rosszabb lett volna, a görcs...
Dominik: Very Happy jahhh Very Happy
ildinko: te a szilveszteri pétráát hallottad??? hát jól kifoghatod, mondhatom... Very Happy
Dominik: ugyanez volt tavaj is
Dominik: a
Dominik: ^^
pétráá: ezt a sztorit én is hallottam, Dominik.. Razz
Dominik: és büntiben voltam Very Happy
pétráá: jaaa...jézus....pétráá pirul...
Dominik: vagyis velük kelett, mert kicsit beittam szilveszter előtt buliban
pétráá: sosebaj...Very Happy
Dominik: mert Zsoltiékkal szilvesztereztem
Dominik: őő, szilveszterkor, szkájpon ^^
Dominik: jah, lol már bocs ^^
ildinko: Very Happy hihihi.... én legalább akkor még tartottam a "normális" képet magamról...
pétráá: jesszus...hallottál már röhögni?! Dikti videói? jézus...
pétráá: huh, most elveszettema fonalat...
pétráá: röhögni? hátte ezt honnét tudod, Dominik?
Dominik: így beugrottál
pétráá: igen..kettőnk közül nekem nincsen egyéniségem...Very Happy a körülmények formálnak...
Dominik: röhögni, nevetni Smile
Dominik: pétráá, hallod te aztán tudsz röhöfni ^^ Very Happy Very Happy
Dominik: avagy üzemletetek nektek havi 55ezerért ^^
Dominik: ennek a pécsi egyetemnek nincs irc servere? :o
ildinko: mer én úgyis a saját fejem után megyek, mondhat bármit... Very Happy
Dominik: noproblem
pétráá: vagy!! Mert én kapok, engem jobban oszt, mint ildinkot...Very Happy
pétráá: Szóval a Dikti nagyon mérges a falért, meg értünk...tehát csak csöndben, h itt
pétráá: Bocsi, Dominik...nem számoltam utána..
pétráá: nofene, ez a mai fitalság..
Dominik: pill és vok
Dominik: nemigazán, ha tőlem kérded ^^
ildinko: ohh, annyira nem is vagy messze az egyetemtől... Very Happy
ildinko: nem vagy fodrász véletlenül? azokat nem tudom, szeressem-e
Dominik: adj hozzá durván 2őt és kijön ^^
Dominik: Petra hazudsz? :L
ildinko: bocs, én mindent elhiszek, azt is, hs fodrász lennél....
ildinko: ja, pétráá azt mondta... becsapott
ildinko: asszem van olyan műsor is, de mi azt nem hallgassuk... Very Happy
Dominik: nem 13vok Very Happy
ildinko: egy 13évesnél sosem lehessen tunni...
ildinko: tisztán hallasz? legalább a füled mosod rendesen, remélem...
Dominik: Goa, Trance, Techno, ebben mi a nem tiszta? Very Happy
ildinko: kivéve minket, mi még bírjuk...
ildinko: ennél depisebbek nem is lehetnek... már mindenki unja Very Happy
Dominik: nekem TISZTA a zenei ízlésem Very Happy
Dominik: Depis nők ^^
Dominik: Én? nem Razz
Dominik: De átjövök ide ha csináltok egy GOA estét Very Happy
pétráá: Húú...De a Dorkának ne nagyon híreszteld, hogy itt voltál, mert a fejünket veszi
ildinko: jaja, ez tuti! depis hisztis nők... ebben még tuti lesz részed Very Happy
Dominik: Sry, de én bodrog rádiot halgatok Sad
pétráá: aztán pedig letisztul a zenei ízlésed... Very Happy Nem is kell ennél több!!
Dominik: Very HappyDDD
pétráá: Először is felkészülsz a fal alapján a depressziós hisztis nőkből,
ildinko: de az egyetemi rédióktól nem is annyira... Very Happy
pétráá: De a legjobb helyen kezded a készülést! Very HappyVery Happy
Dominik: ah, én még messze vagyok az egyetemektől ^^
Dominik: Van pár noob a suliban, és ez szerüntük naggyon menő ^^
Dominik: huha, látom rámismertetek ^^ hali
pétráá: Hihi!!!Very Happy 13 évesen Bakardi Klub? Very HappyVery Happy
pétráá: Szia Dominik!!!! Very Happy A Csudi Dominikje! Very Happy
ildinko: de a buli jó, üdv nálunk! Very Happy
ildinko: ez a hely a vég... lejjebb nincs Very Happy
Dominik: jajj, hova tévedtem Very Happy
ildinko: óóó, jepp! BOA lesz ma Very Happy
pétráá: szánalmas tehát nevetséges...Very Happy röhej..vicc?!
pétráá: főleg, hogy itt, mindenki előtt nyüsszögünk....SmileSmile
ildinko: ja, már inkább nevetséges... Very Happy
pétráá: hát ja...szánalmasan nevetséges... Smile
ildinko: aztán röhögünk magunkon Very Happy
ildinko: Very Happy egy idő után vicces az egész... csak fél óra depi kell...
Gica: nem muszáj nézni... el lehet menni... Very Happy (mentem is!)
Gica: na, nem baj... hagylak titeket... de akkor is kegyetlen rossz ezt végignézni...
Gica: petra, te már most is antiszociális vagy... magaddal!
pétráá: lépés...mindegy...inkábbb menek vissza privibe...
Gica: nem éri meg...
Gica: azért ne emésszétek túl magatokat...
pétráá: antiszociális akarok lenni!!!de még a neont sem tudom felkapcsolni, ami az első
gica: majd elmúlik... ebben biztos vagyok...
gica: jól van... én is szeretek nőből lenni...
pétráá: pedig annyira, de annyira szeretnék antiszociális lenni, de ez sem megy... Confused
gica: aha... tehát éppen túlkombináltok mindent magatokban...
pétráá: már fogadkozni sincsen erőm...se sírni...csak tompán lézengek...ennyi..
pétráá: én meg nem fogadkozom, csupáncsak a nagy nihilt érzem magamban..
pétráá: ildinko!! benne jó! a mocsár meleg...
ildinko: de azért kedves tőled, hogy aggódsz Smile
ildinko: soha többet nem iszok, és pasinak közelébe se megyek, akkor tán majd jó lesz
ildinko: hát még benne... Very Happy
gica: már csak nézni is...
gica: szeretném, ha minden rendbe jönne veletek... ez így olyan rossz...
gica: nincs is kedvem idejönni már... SadSadSad
gica: nagyon szomorú látvány ez a fal...
gica: hogy mi történik itt nap mint nap...
gica: jaj... mi van veletek mostanában? csak pislogok én itt össze-vissza,
pétráá: ááá..nekem még a mindegy sem megy...alighanem helyett aligNAnem...Smile
alignanem: újra mindegy....
pétráá: hogy utolérjelek, ildinkom! nyüssz..
pétráá: no, szal így vok..a 80 százalék meg 110 lett..még gyúrok a maradék 90re
pétráá: jéé, nem írja ki...szóval sz@ar akart lenni...
pétráá: Nemcsak ul, hanem felemásan...át is öltöztem, meg nem is...
pétráá: én úgy érzem magam, ahogy kinézek...
ildinko: ennyit az agonizálásról... én vagyok A túlélő... Very Happy
ildinko: végül is ezt a napot is túl lehet élni, akkor talán a holnapot is Very Happy
ildinko: ennél mindegyebb nem is lehetne, de legalább ennél rosszabb sem lehet semmi...
ildinko: nem, ildinkonak 200%osan mindegy minden... és a szivárványt sem láttam...
pétráá: no, menek vissza magamba.... Smile
pétráá: százalékban mindegy minden..remélem, ildinkom is így érzi...:S
pétráá: úgyhogy talán már csak 80
pétráá: istenem, sztem 3 éve láttam utoljára, mondj.azt is a szobából...Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy és dupla szivárvány!!! Very HappyVery Happy
pétráá: legyek!!! Very HappyVery Happy jepp!!!
pétráá: jajj, de jóóó!!! Éljen!!! jajj, de jóó...! a természet nem akarja, hogy depis
pétráá: szivárvány van kinnn4!!!!!
na gyerünk: süss fel nap!
és: a mindegyért sem kár...
amikor: minden mindegy már
gica: doktor úr! keljen fel! mert visszafekszem...
gica: egy életkép, ahogy artikulálatlanul nyüszítem Very HappyVery HappyVery Happy
gica: Hm... Janis... nem, ehhez még nagyon reggel van...
gica: de édesek... bocs fiúk! már majdnem időben felkeltem...
Csusza: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Csusza: Mac..ez a név kit takar? csak hogy tudjunk hálálkodni..
E: Nagggyon szívesenSmile
Mac: a jogászok hálásak Smile
E: Jó Reggelt!!!!! Indul a Túrós Csusza!Smile

Nincsenek megjegyzések: