2007. január 11., csütörtök

2006.01.11. A kettes a legszebb jegy, ildinko íz szörvájvin', Gica és Krisztinka továbbra is elemében


Ígéretes Virág-szálak... :D

pétráá: az egyik lábOm itt, a másik meg fa! Very Happy
pétráá: nemnem, gica! Ahogy mifelénk mondják:
gica: jó éjt! Very Happy
gica: hülye vagy, gica! Very HappyVery HappyVery Happy
gica: egyik lábam itt, a másik meg ott...
gica: balra el...
gica: hja... :S:S:S
pétráá: persze, mert ők OKOSOK! Very Happy No, skera tanulni, lányom!!! Very Happy
Gica: na, bájbáj...
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: mert ugye brit tudósok bebizonyították, hogy a cinizmusban van ilyen... Very Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy mint én a lészükséglet-etVery Happy
Gica: utalva az egészséges cinizmus szexuális töltetére... Very Happy
Gica: és én találtam fel a cicizmus szót is... Very Happy
pétráá: no, télleg gúdnájt,még a blog
Gica: pontosan! Very Happy
Gica: sőt... a remek szó is csak az enyém! bibibííííííííí... D:
pétráá: okés, értettem...ezek után már csak pontosan, TÉGED feltüntetve lehet idézni! Very Happy
pétráá: így van, tehát: PALACK! Very Happy
Gica: ez is saját! levédtem... Very Happy
Gica: kinek mi!
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
Gica: mindenki magához hűen...
Gica: ez a saját...
Gica: a patkányürüléket a csatornából...
Gica: most úgy eltakarodom, mint ahogy a Kiválasztott elpucolta a
pétráá: én sem! Van pontos forrásom megnevezve! Very Happy
Gica: tehát
Gica: ja... nem lopkodom a szövegeket...
pétráá: helyes, nevetve állj a tanuláshoz! Very HappyVery Happy
pétráá: No, slípvel!!Very Happy Ez is egy nagyon szép nap volt!!! Very Happy
pétráá: Csak a szerzői jogok miatt neveztem meg a forrást! Very Happy
pétráá: "kiszállok" /doki/
Gica: ááá... ezen a szövegen mindig röhögnöm kell...
pétráá: helyes, én is...Very Happy idézve a legnagyobbakat:
Gica: "kiszállok"
Gica: így van...
pétráá: jótanácsa rutinos szalagszaggatótól...Very HappyVery Happy
pétráá: No, télleg menj tanulni, mert azt most muszáj...És pihentesd a bokád...
pétráá: Adjak egy heringet?Very Happy
pétráá: helyes!! Róla kell példát venni! Még kéz és láb nélkül is harcolt! Very Happy
Gica: és a végsőkig küzdök... mint a gyaloggalopp fekete lovagja... Very Happy
Gica: mert én erős és szívós vagyok...
Gica: de azért jól érzem magam... Very Happy
Gica: és az agysejtjeim sem épülnek a fájdalom csillapítótól... Very Happy
Gica: nem éppen épül...
pétráá: Very Happy
pétráá: és a nem ép épül?
Gica: még egy bokám ép! Very Happy
pétráá: Még egy: bokád?
pétráá: én is, olvasni! Very HappyVery Happy
Gica: na, én el... Very Happy
pétráá: Miért nem ilyet tanítanak a gimikben? Tuti sikere lenne!! Very HappyVery Happy
pétráá: Igaz, drága Endre?! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Mert a lényeg a hiteles bibliográfia, csakis a szerzői jogok miatt.
Gica: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Mármint 1989, pp. 171.
pétráá: In: Mario Varga Llosa: Ki ölte meg Palomino Molérót? Európa Könyvkiadó, Bp, 198p
pétráá: Na gyerünk, vágd már be a lompost, bikuci!"
pétráá: hogy azután meg jól megkefélj, hogy a falu bikájának érezhesd magad, mi?
Gica: hihi... nem-nem... nem muszáj... van nekem elég fantáziám...
pétráá: "A mindenségit az anyádnak! Hanem hogy a nyavajatörést hozd rám a pisztolyoddal,
pétráá: még egy idézet:
pétráá: Kóterkvtár, de megszerzem neked, ha gondolod! Very HappyVery Happy
pétráá: Nekme is kölcsön, én nem veszek ilyen SZENNYET! Very HappyVery Happy
Gica: Hm... remek... Very Happy kölcsön adod majd? hihi... ezt is megtanulnám... hihi... ;)
pétráá: No, hát akkor jó éjt, Gica! Very HappyVery Happy Vagyis jó tanulást! Very Happy
pétráá: És komolyan szigó anyag volt!!! Very HappyVery Happy
pétráá: és télleg szó szerint idéztem a könyv 1989-es kiadásának 170. oldaláról...
pétráá: egymás után, mert ez az adagom, ezt kapom az uramtól minden éjjel! "
pétráá: "Mutasd meg, milyen az igazi ffi, apukám! Ötször, érted, ötször basszál telibe
pétráá: okés, de itt teszem közkinccsé, tehát akkor:
pétráá: na, még blogra fel fal
Gica: csak hogy be tudjam építeni a köv kritikámba... Very Happy
Gica: Very Happy hajrá! majd küldj át néhány ilyen mondatot...
pétráá: Most, túl a szigón, neki is állok olvasni. Ahogy egy rendes btk-s tesziVery Happy
pétráá: szó szerint idéztem a Ki ölte meg Palomino Molerót? c. regényből.
pétráá: A könyv így kezdődik: "aztakurvaanyjukat"
pétráá: okés, pápás! Én is...olvasok egy kis Vargas Llosát..
Gica: na, én tényleg el...
Gica: de hagyhatsz hangjegyeket... Very Happy
pétráá: pétráá lapul, tudod, a falon nem terjed a hang, gica Very Happy
pétráá: ott voltam a születésnél...egy százas pzs kevés voltVery Happy
pétráá: Készülőben...Very HappyVery Happy
gica: ááá... kifeküdtem... a metalboyznak honlapja van!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Krisztinka: Jó volt legyen folyt. köv.
Gica: most meg már megyek is...
Gica: szia...
Gica: ..jaj... észre sem vettelek pétráá.
pétráá: Nekem csak Dani maradsz, KERESZTAPU! Very Happy
pétráá: Szia Daniii! Very Happy Vagyis, bocs, Danuz...Very Happy
Gica: lenyűgöző...
Gica: az hát.............................
Gica: Very Happy
Krisztinka: gyerekcsináló
Krisztinka: a mostani is az
Krisztinka: mert ez egy jó szám volt
Gica: persze, hogy végig leadta... Very Happy
Gica: én hiába rágtam... Very Happy
Krisztinka: és végig leadta....
Krisztinka: Nem hiába rágtam Doki fülét....
Krisztinka: Megvagyok hatva!
Krisztinka: wow!
Gica: csakis, csakis neked!
Gica: nem akármi ez!
Gica: és telettél a lány, akinek sting szól!
Krisztinka: KÖSZI gICA!
Gica: gratulálok... Very Happy
Gica: kriszta! te már bejutottál a szobába...
Krisztinka: köldökszsösz Very Happy
Krisztinka: ez nem volt körkérdés dok!
Krisztinka: Szia petráá!
pétráá: így legalább a fényezés sem marad el Very HappyVery Happy
pétráá: életben tartjátok a falat, míg ildinkom gyógyulgat! Very Happy
pétráá: ja, meg mindenki! Very HappyVery Happy Köszi, hogy
pétráá: szia lányok!
Krisztinka: izgalom a vezetékeken....
Krisztinka: Köszi Doki!
Krisztinka: Very HappyVery Happy
Krisztinka: áááááá
Krisztinka: a kowalskyt
Krisztinka: imádom ezeket!!!
Gica: dehogy-dehogy-dehogy-dehogy...
Krisztinka: ez egy állat!
Gica: áááááááá... múljon már el ez a szám is...
Krisztinka: Na Gica szerinted??
Gica: és ez a zoránra ment...
Krisztinka: igen bassza meg....
Gica: upsz... ez kicsúszott!
Gica: bassza meg!
Gica: a hallgatóknak mindenről tudni kell! Very Happy
Krisztinka: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Gica: tudod, hogy semmi se maradjon titokban...
Gica: ide írd, kedves!
Krisztinka: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krisztinka: Te szerinted hogy írjunk az Msn re ha egyszer nem elérhető....
Gica: hmhm...
Krisztinka: Ja csak az MSN alszik Doki!
Krisztinka: Talán....
Krisztinka: Az MSN-t kapcsold be....
Krisztinka: Hú Doki!!!
Krisztinka: Egyezkedtünk?
Gica: ja...
Krisztinka: Megérkeztél már közénk?
Krisztinka: Neked is Gica!
Krisztinka: Üdv mindenkinek!
Kisbogár: szia Tyger
claudy: de mostmár megyek,mert nem tok tovább ittülni...sziasztok!lés mégeccer köszi Very Happy
claudy: szóval mostmár jogosan mondhatom,h naon naon naon köszönöm Very Happy
claudy: Tyger,csak mondani akartam,h az a bizonyos matek dolim4es lett,de majdnem 5-ösVery Happy
claudy: szijasztok!!!Very Happy
pétráá: Endreee!Büszke vok Rád! Very Happy
Tyger: ok pápá
Bandee: szeressétek egymást Pá-Pá
Bandee: na mentem!Szeva Tesó!!!!
Tyger: ez jó volt
Tyger: na mégsem mentél
Bandee: magadat add s azért fognak szeretnek amilyen vagy
Tyger: ok ok
Bandee: na csá Batya!Majd keressük egymást!
Bandee: és te is jó legyél,s ne bunyozz annyit Bajomba
Bandee: most már meglesz 26án
Bandee: köszi,hogy lejöttél,és segítettél
Bandee: na üdv mkinek
Tyger: jó legyél
Tyger: ok
Bandee: most megyek
Tyger: mikor mész renihez?
Tyger: oksi
Bandee: még igen
Tyger: még otthon vagy?
Tyger: Smile
Tyger: ugye ezt el ne felejtsd
Bandee: Milyen Bölcs barátom van
Tyger: tetszett a monologom?
Bandee: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Tyger: elmentél bandi?
Tyger: ugye
Bandee: inkább egy ismerős,mint egy ismeretlen!!
Bandee: akkor most magaddal v. az élettel vagytok elégedetlenek??
Tyger: meg nem arcoskodom
Tyger: hát igy jártamSmile
Bandee: nem jellemző rád
Bandee: az hogy lehet,te háttérbe vagy?????
Tyger: én itt nem irányitok semmitRazz
Bandee: milyen programok,lehetőségek vannak
Bandee: beszéljetek arról,h. mit tud csínálni a gyerek du-án,h. ne zülljön el
Tyger: ja ennyire nem vágom
Bandee: címének a jelentése
Bandee: hülye,bob marley szám
Tyger: aham ezt nem értem
Bandee: nincs nő,nincs sírás v. ne asszony,ne sírj
Bandee: vitatkozzatok azon,h. mit jeletn az hogy No women ,no cry
Tyger: akkor nem viszel ki mindket buszra...Razz
Tyger: ok
Tyger: aham
Bandee: Renyhez
Tyger: hm???
Bandee: most ebédeltem,és megyek a fönökasszonyhoz!
Bandee: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tyger: mit csin amugy?
Tyger: azt mondták elmentél
Bandee: hova ne menjek el?
Tyger: ????
Tyger: ne hogy elmenj
Tyger: pinyt vagyok
Tyger: szeva tesó bandi
Bandee: így tree a rádió Very Happy Zoltán végre!
Tyger: Most jön Pintyő
Tyger: Very Happy
Tyger: Türelem....tornaterem
Bandee: csá csapat!Pintyő nem dumál?
drazsé: hhát Pinty, majdnem csoporttársak lettünk anno...emlékszel?
Tyger: Üdv Mindenkinek
ildinko: no, készülés órára...
ildinko: helyette meg jön egy nagyobb, igaz? Very Happy Very Happy
ildinko: pétráá begurul, megveri bennem a fájdalmat, és már ki is megy belőlem
pétráá: remélem, az ORTT elkerülte endrét...Confused
pétráá: huh, inkább nem írom le... Very HappyVery Happy Tehát addig is PIHENJ!!!És menni fog, és TUDOM!!
pétráá: ott téged, kibírod azt az időt nélküle! Különben pétráá begurul...ésésés...
pétráá: Majd este szkájp, kitartás!!!A fájdalomnak meg üzenem, hogy ma 3 órára hagyjon
pétráá: Veled vagyunk, nagyon sokan...És HUG!!!
pétráá: De a Fény süt rád, tartsa benned ez a lelket!!
pétráá: No, ildinkom...Kitartás!!És tudom...mindent, amit mondtál..
pétráá: de az ő útjuk, én csak gomba vok rajta...Very Happy
pétráá: jajj, lassan jön Zsófi a mondattan miatt..uh..érte is izgulás...
pétráá: Gratula neki!!! Szegény, annyira kétségbe volt esve tnap, mikor beszéltünk...
ildinko: mint én ma anyukámért, és 4es lett neki!!! Very Happy
pétráá: aztán persze biztos, hogy én jobban para rajta, pedig nem is én vizsgázom...Smile
pétráá: jajj, nem tudom, a jogvizsga...Confused
pétráá: és hogy Téged télleg nem felejtett el a Fény!! Ez olyan jó...
pétráá: no, örülök, h szépen lassan minden gömybölyű lesz megen...Smile
ildinko: szia Gica! Smile
Gica: puszillak ildinko! Smile
ildinko: pétráá, neked is! ma már jobb, bár... türelmetlen vagyok...
ildinko: köszönöm...
ildinko: jajj, drága Fény! de jó! már azt hittem, el is felejtettél...

Nincsenek megjegyzések: