2007. január 14., vasárnap

2007.01.14. vasárnap...Diktintés után...


Van még mit tanulni rajongás terén...
Petike még a Bahamákon is... :)
"Vesszen az és Te kiez?!"


És volt egy kis apróbb málőr...de a vezetőség URA volt a helyzetnek, az időnek is, többé kevésbé... :D*
Íme, a közlemény:


Rendkívüli közlemény

Adásunkat technikai okok miatt jelenleg az alábbi módon tudjátok hallgatni:

Winamp, alul balra, ADD, ADD URL

oda írd be: 193.6.243.151:8000

Ekkor megjelenik a playlist alján, katt neki. Csumi ká

Bill Gates, ha olvasod, tudd meg lesz egy műsor, amely csak arról fog szólni, hogy téged és ... Windowsodat fogjuk fikázni...

A Pszihiátriai Klinikáról az imént kapott értesítés miatt itt szeretnénk megnyugtatni a hallgatókat, hogy a holnap este 22:00-kor kezdődő műsorra elhárul a technikai probléma .

*(Megnyugtató, hogy még a Rét utcai hallgatókra is gondolnak... :D Egy a lényeg: ha egyszer rákattantál, NEM SZABADULSZ!! Igen, még az elmegyógyintézetben sem!!!)

pétráá: hm...ray charles, így már tán jobb lesz...Very Happy Halleluja! Very Happy
pétráá: nem akarok megint a saját zokogásomra kelni...
pétráá: igen, szépeket...Ne olyanokat, mint tnap nekem..
pétráá: gúdnájt...! a blogon fenn a ma
ildinko: szép álmokat mindenkinek!
ildinko: álmos, nyűgös...
pétráá: én tú...
ildinko: o, én gó szlíp...
ildinko: nemtom az adás témája borzasztóbb, vagy a miénk itt a falon...
pétráá: De holnap VÉGE!! Remélük, örökre!!
pétráá: uh..mondj, neked durvább volt...szegény... Confused
ildinko: és még csak nem is tizedik, hanem 15.
pétráá: az utolsó a legjobb, hidd el!!! A 10...és a hasad megköszöni! Very Happy
pétráá: De mindj, vége...már csak egy, igaz?
pétráá: tudom...ösmerős helyzet...
ildinko: szegény pocakom... Sad
ildinko: brrrrr... denemszeretem
ildinko: jajj, gyorsan beadom magamnak
ildinko: HUHH, DE JÓ, HOGY MONDOOOD!!!!
pétráá: de ne feledd, MINDIG VAN MÁSIK ÚT!!! Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko, szuri vót?!
ildinko: pedig a műtét óta nem bírom az éjszakázást...
ildinko: holnap meg még muszájabb Very Happy
ildinko: de hát muszáj hallgatni
ildinko: mindjárt leszédülök a székről
ildinko: csak hogy írjak valamit ide, mert pétráá kérte
ildinko: álmos vagyok és fáradt
pétráá: No, megfelel?! Very HappyVery Happy
pétráá: Drága Karesz! Nyugodj meg, itt, mindenki előtt kijelentem, hogy SZERETLEK! Very Happy
pétráá: sőt, azt hiszem megbolydult az egész intézmény, h hiba volt a rendszerben...Very Happy
pétráá: jesszus...már a Rét utcában is a rédijót hallgatják..
pétráá: Köszönöm!!Very HappyVery Happy
ildinko: Virág Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy mint. pl. a Virág, ill. ildinkó fél vállát nem veszitek fél vállról!!!
Bandzsaw: jeeee!!! janem... nyeeee!
pétráá: A legjobb!!!! Very HappyVery Happy engem ilyen egyszerű dolgokkal lehet e legboldogabbá tenni!!
pétráá: jajj,a Virág!!! Very Happy
ildinko: érzem az erőt Very Happy
ildinko: félvállról köszönöm :d
Bandzsaw: köszönöm üdvözléseteket! sok puszi nektek! Smile
pétráá: "I will be the sunlight in your universe. " hihi, ez lesz az eposz...Very Happy
pétráá: mondom, új univerzum születik!!! Very Happy
pétráá: hihi, Change The World... Very Happy
pétráá: helyes!! Very HappyVery Happy Várunk, mink is ám!! Very Happy
pétráá: moderál..tnap kiszedte azt is, hogy her oin...
Bandzsaw: na jövő héten már én is leszek, már várom Smile
Bandzsaw: nem tom beírni, hogy f@sz Sad
Bandzsaw: jaja pont azt nézem, ez így ább
pétráá: egyébként így sokkal jobb, mert kírja, éppen milyen szám megy Very HappyVery Happy
pétráá: jaaa, szőkülök...bocsi.. Very Happy
Bandzsaw: de most a netem nem túl gyors
pétráá: karcsika... Very HappyVery Happy
Bandzsaw: igen ez ott van baloldalt Very Happy
pétráá: nekem csak így jött be, Endreee mondta Very HappyVery Happy
pétráá: 193.6.243.151:8000
pétráá: próbált úgy, hogy add url
Bandzsaw: az a baj, hogy nekem akad a 128 kbps
Bandzsaw: Na mik ezek a gumabncok?
Gica: főleg, hogy újra felhasznált bélyeget rakott rá Very Happy
Gica: piszkosul tetszik petike képilapja... Very Happy
Gica: igeen? bocs... most lebuktam, hogy nem olvastam el mindent... upsz...
pétráá: diktintés... Very Happy
Gica: ma nem sokat termeltetek a falra Very Happy még látom a saját reggeli döbbenésem Very Happy
Gica: sziasztok!
pétráá: endre... hihihi Very HappyVery Happy
pétráá: bezony, hihihi!!! Very Happy
ildinko: a Bahamákról Very Happy
ildinko: hihihi Very Happy
pétráá: még képeslap is...hiába... Very Happy
pétráá: ennyi.... Very HappyVery Happy
ildinko: aki mindent, és tud is Very Happy
pétráá: ja, ez lemaradt: ?!. Tehát helyesen: tekilát?! Very HappyVery Happy
pétráá: tekilát... Very HappyVery Happy
pétráá: no, most munkára felllll...!
pétráá: ja télleg...jóreggelt...Very Happy hihi, Sajték kilátója! Very Happy
Gica: fúúú, megint ledöbbentem...
Gica: ááá, megnéztem a kilátót!
Gica: sziasztok!
ildinko: jóreggelt! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: